برای انتخاب همسر زیبایی خیلی برام مهم هست

14:04 - 1400/04/28

سلام جوانی هستم ۳۶ ساله میخوام ازدواج کنم و رنگ پوست سفید برام مهمه بطوری که اگه سبزه باشه اصلا نمیتونم بپسندم در کل زیبایی برام مهمه ولی هرچه مورد بهم معرفی میشه زیبایی که من مد نظرم هست را ندارند و میدونم که نمیتونم از این خواسته خودم بگذرم همه میگن سخت گیر هستم پیشنهاد شما چیه ؟

------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: https://btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: https://btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين در مرور زمان نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مسئولين انجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: https://btid.org/fa/user/registe+635

http://btid.org/node/176134

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
4 + 16 =
*****
تصویر maleki
نویسنده maleki در

باسلام خدمت شما کاربرگرامی:

از حسن اعتماد و همراهی شما تقدیر و تشکر می شود.

از خودتون سوال کردید که چرا سفید؟ دلیل اینکه براتون جذاب هست چیه؟ توی عکس توی فیلم توی ذهن یه جایی باید این ترسیم شده باشه براتون و یه سری لذت های روانی بهش بار شده باشه تا برای شما یه حس خوش ایندی ایجاد کرده باشه.

مطمئنید اگه یه مدت به گندمگون و یا سبزه فکر کنید مایل نمی شید؟

بعد از همه اینا باز اگه براتون اولویت اول هست و میدونید که بعد از یه مدتی اگه به شخص سفید پوست زندگی کنید براتون عادی نمیشه، باشه قبول بشه ملاک و اولویتتون. اما خب ظاهر بعد از یه مدتی از اولویت میافته چون در یه مواقع خاصی ازش بهره برده میشه و بیشتر روز و زمانهای باهم بودن باهمسر اخلاق و روش و منش هست که به کار طرفین میاد.

در قسمت بعدی برای پیدا کردن مناسب بعد از اینهمه سال باید همه بدونند که این مساله براتون مهمه و ابتدا ببینند دختر چه رنگ پوستی داره بعد پیشنهاد بدند چون وقتی شما میری و نمیپسندی هم برای دختر اسیب روانی داره و هم برای شما یدونه خواستگاری کنتور میندازه و برای امیدواری جهت ادامه کار و رسیدن به شخص مورد نظر بسیار مضره.

پیشنهاد ما:

برای ملاک ها و معیارهاتون به چراها و سوالات پاسخ بدید مثل سوالات اولیه که ما از شما برای انتخاب رنگ پوست پرسیدیم.

برای هر کدوم از معیارهاتون یه نمره در نظر بگیرید و در نهایت انها را معدل گیری کرده و با اوردن نمره قبولی اقدام کنید.

خانواده 18
اخلاق فردی 17
زیبایی 15

اخلاق اجتماعی 20

و....

به این روش می تونید به ارامی هم ذائقه خودتون را تغییر بدید هم برای فرار از کمال گرایی در رنگ پوست اقدامی موثر انجام  داده باشید.

موفق باشید.

مطالعه مطالب زیر برای شما بسیار مفید است:

https://btid.org/fa/news/88869

https://btid.org/fa/news/160016

https://btid.org/fa/photogallery/142503

https://btid.org/fa/news/160105

 

 

تصویر علیرضا2021
نویسنده علیرضا2021 در

سلام.قطعا چهره مورد سلیقه هست اجبار یا زوری نیست.اینکه یکی زیبا باشه همه عاشقش بشن نه اون فقط سلیقه یک یا دونفره نه همه،شمام سلیقتون یه چیزیه که دربین این اشخاص مذکور نیست.اما داداش نزار اصلی ترین و اولین معیارت بشه زیبایی،فردا یکی با چندتا کرم و رژ لب گولت میزنه دیدم که میگم.منم تازه در شرف ازدواجم قبلش مادرم میگفت فلانی رو ببین چقدر خوشکله چقدر خوش هیکله و...ولی من خر نشدم چون همون فلانی 50 تا اکانت تو اینستاگرام داره!!!زیبایی باید مورد پسند باشه درسته ولی معیارهای دیگه هم در نظر داشته باش.

1.آبرو

2.ایمان

3.پاکی

4.سالم بودن

5.وفاداری

6.باعقل بودن

7.باشعور بودن

8.خوش اخلاق بودن

9.بساز بودن

و...

فردا یکی از اینا که زندگی رو میدن مانتو و رژ لب گیرت میفته برشکستت میکنه ها؟!مواظب باش البته 10 سال ازمن بزرگتری ببخشید.موفق باشین

تصویر مسیح
نویسنده مسیح در

اگه خودت خوشگلی انقدر بگرد تا باب دلتو پیدا کنی تایپ تو اینه به غیر از این با کسی نمیتونی خوش باشی و اونم چون خوشگلی قبولت میکنه  . ولی اگه خودت زشتی اونم دل داره چطور تو هر روز خوشگلی ببینی  اون هر روز  زشتی؟؟ 

یا بگرد یکی مثل منو پیدا کن که انقدر از خوشگلیش ضربه دیده باشه که به تنفر از زیبایی رسیده باشه انوقت میشه اگه خودت قیافه متوسط یا زشتم داری باهات ازدواج کنههمسر من زیبا نیست با امید خدا بچمم به باباش میره . 

ولی خوب بگم سفید در حد ما هم تمام گونه و بازو کک و مک داره با ارایش  زیاد زشت میشیم . عینک طبی معمولی کاملا دور چشممون سیاه میکنه و میسوزونه حتی در نور طبیعی اتاق. چون تو افتاب بریم بدتر میسوزیم کمبود همیشگی ویتامین دی داریم. من در مال فقط سه بار امپول ویتامین دی میزنم و باید قرص ویتامین بخورم.  همیشه هم با کوچکترین ضربه ای کبودیم  .و در اخر فقط مال شما نیست زن خوشگل مال همه است.

تصویر ma.s
نویسنده ma.s در

سلام 

احتمال میدم آقا هستید،اگر واقعا زیبایی ملاک تون هست، با اینکه به هر حال اغلب ایرانی ها گندم گون هستند، و نژاد غالب ما ایرانیها سفید نیست

باید بگم سعی کنید همون شخصی رو انتخاب کنید که به دل شما بنشینه، و در کنار زیبایی به موارد مهم تر هم توجه کنید. اما تا چهره طرف مقابل به دلتون ننشسته هرگز انتخابشون نکنید‌. با اینکه بنظرم اولین و مهمترین معیار فرهنگ و اخلاق طرف مقابل هست‌.