دختری که نامزد کردم همه چیش خوبه اما قیافش خیلی خوشگل نیست

21:44 - 1397/06/13

 من مدت چهار ماه پیش رفتم خواستگاری یه دختر موقع خواستگاری همه جوره به دلم نشست بعد چن روز رفتم عقدش کردم متاسفانه یا بد بختانه از روز عقد به بعد هر کاری میکنم به دلم نمی شینه دارم عذاب می کشم بخدا مشکل من سر چهره این خانم هستش ینی اون خوشکلی که من تصور میکردم نیست ولی در عوض خیلی دختر خوبیه خیلی مودب نماز خون و غیره وه خانواده خوبی هم داره از هر همه لحاظ هم سطیحم ولی احساس میکنم من از اون زیبا ترم اون خوشکلی که من تصور میکردم اون زیبایی رو که من تصور میکردم اون نداره هر کاری میکنم که بتونم عاشقش بشم ولی هنوز نتیجه نگرفتم مشکل من اینجاست این ازدواج دومم هست یه ازدواج نا موفق دیگه هم داشتم حالا نمیدونم چیکار کنم ترخدا راهنمایی کنید منو دارم عذاب می کشم بخدا دختر منو خیلی دوست داره دو ماه دیگه هم مراسم عروسیمون

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال و از طریق کدپیگیری که دریافت میکنید پاسخ را مشاهده نمائید: http://www.btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش بعد از فعالیت مفید، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/136777

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
7 + 4 =
*****
تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

هیچ بنی بشری زشت نیست

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

گناه داره با احساساتش بازی نکن .مگه روز اول ندیدیش

تصویر Sara_ozcivit
نویسنده Sara_ozcivit در

سلام من چند روز پیش پسرعمه ام از خواستگاری کرد و اینکه ماباهم۱۵سال اختلاف سنی داریم و از نظر قیافه هم من خیلی سرتراز اونم اما اخلاقش خیلی خیلی خوبه و از لحاظ مالی هم وضعش خوبی داره و حالا خیلی سردرگمم لطفاً کمک کنید

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

اینکه وضع مالی خوبی داره با توجه به اینکه 15 سال از شما بزرگتره نسبت به کسی که 10 سال از پسر عمتون کوچیکتره (5 سال از شما بزرگتر باشه)خوب تقریبا عادیه چون فرصت بیشتری برای اینکار نسبت به کسی که 10سال ازش کوچیکتره، داشته .و اگر فرض کنیم که از همه لحاظ (حتی از نظر قیافه)در یه سطح باشین،این اختلاف سن شما جای ایراد داره.من نمیتونم بگم خواستگار احتمالیه شما(به جز پسر عمتون)چه صفات خوب یا بدی میتونه داشته باشه ولی اون چیزی که ازش مطمئنم اینه که اختلاف سنیه مناسب(مثلا حدود 4 سال)خیلی توی کیفیت زندگی تاثیر داره.مطمئنا شما با پسری که اختلاف سنیه مناسبی با شما داشته باشه همدیگه رو بهتر میفهمین،البته به شرطی که بقیه ی موارد(مثل اخلاق و رفتارو.........)رو هم در نظر بگیریم.این مواردی رو که گفتم احتمالا تا حالا خودت درک کردی

تصویر چنگیز پنگیز
نویسنده چنگیز پنگیز در

خوشبحالت من کسی رو انتخاب کردم که نه فقط قیافه ، بلکه اخلاق و شعور و سواد و ... نداره

اسمش هم صغری کچله crying

تصویر فاطمه حسینی .
نویسنده فاطمه حسینی . در

صغری و چنگیز laughlaughlaugh

به نظرم به هم باید بیایید laugh

تصویر هدایت
نویسنده هدایت در

سلام 

نفرمودید دلیل عدم موفقیت در ازدواج اولتون چی بوده؟

شما الان یه تجربه از زندگی مشترک دارید چرا از این تجربه استفاده نمیکنید؟

یعنی اگه دلیل عدم موفقیت ناسازگاری فرهنگی و اخلاقی و اجتماعی بوده بهتر از هر شخص دیگه ای این مسئله رو درک میکنید که خوشکلی زن نمیتونه جلوی خرابی یه زندگی با یه زن بی اخلاق رو بگیره .شاید هم بی اخلاق نبوده ولی با هم سازگار نبودید ، خب این سوال رو از خودتون بپرسید اگر همسر اولیتون اون چهره دلخواه شما را داشت با هم میتونستید زندگی کنید یا نه؟

پس در این زمینه دوراندیشی کنید که شما تو زندگی یه همسفر همدل میخواید نه یه تابلو نقاشی .

فکر آینده بچه هاتون باشید که در دامان چه مادری میخواد رشد کنند؟ 

منم قبول دارم و دوست دارم زنی زیبا و کم توقع نماز خون کدبانو خانواده دار هنرمند دارای علم نافع  کم حرف حرف گوش کن پدرشم پولدار باشه تک فرزند و ...آنچه خوبان همه دارند او یکجا داشته باشه ،داشته باشم ولی اینی که من میخوام تلویزیون هست نه زن ،هر چیزی که دوست داشته باشم انتخاب کنم.

وسواس به خرج ندید ،شما که میفرمائید در حدی زیبایی داره ولی اونی که توقع شماست نیست ،توقعتون رو تعدیل کنید و به زوایای دیگه ی زندگی نگاه کن اونوقت میبینی چقدر شیرینه با خانومت زندگی کردن.

در ضمن در مورد این احساسی که در وجود شماست که خوشکل هستید بدانید و آگاه باشید از همون ناحیه ای که خیلی بهش تکیه داری امتحان میشی از طرف خدا ،امیدوارم هممون از امتحانای خدا سربلند بیرون بیایم.

و آیه قرآنی که میفرماید شاید شما از چیزی که فکر میکنید شر است خدا در آن خیر شما را قرار داده و شما نمیدانید. 

تا توانی می گریز از یار بد   یار بد بدتر بود از مار بد 

مار بد زخم همی بر جان زند  یار بد بر جان و بر ایمان زند 

 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

خوشگلترین خوشگلها هم یه مدت باهاش باشی برات عادی میشه

قدر اخلاق رو بدون

تصویر سمیراخانوم
نویسنده سمیراخانوم در

خشگلی عادی میشه ولی زشتی نه 

 

 

منا شما که با یه شکست هنوز درس نگرفتی ولی بلد نیستی ممراحل ازدواجو طی کنی 

با همین بساز همینم به سرت زیاده 

 

رفتی خاستگاری بعد چن روز عقد کردی دو ماه بعدم عروسیته! مگه فست فوده! 

خانواده دختره چه ساده بودن که دختر دادن به تو 

تصویر یعقوبی

با عرض سلام و احترام؛
زیبایی و قیافه ظاهری یک امتیاز است و در شیرینى و سعادت زندگى زناشویى تأثیر به ‏سزایى دارد. بین زیبایی (به ویژه زیبایی زن) و افزایش جاذبه جنسی ارتباط معناداری وجود دارد.
اما با وجود اهمیتی كه عنصر زیبایی دارد، نمی توان آن را معیاری ضروری به شمار آورد؛ چرا كه اگر انسان حتی با زیباترین فرد دنیا ازدواج كند، بعد از مدتی این زیبایی برای وی عادی می شود و دیگر آن جلوه اولیه را نخواهد داشت. جذابیت ظاهری گستره ای بیش از سال های نخست زندگی مشترک را در بر نمی گیرد. ضمن این كه زیبایى یک معیار و اندازه معین و قانون استاندارد ندارد بلكه تا حدودى به سلیقه افراد بستگى دارد. حتى ممكن است فردى در نظر كسى زیبا باشد و در نظر دیگرى زشت.
نكته مهمی كه باید مورد توجه قرار گیرد این است كه هر چند زیبایی معیاری ضروری به حساب نمی‌آید، ولی طرفین در مجموع باید از لحاظ زیبایی و قیافه ظاهری مورد پسند یكدیگر باشند و برای همدیگر جذابیت داشته باشند. بنابراین زیبایی در انتخاب همسر، به اندازۀ پسند قلبی کافی است؛ یعنی شما پس از بررسی تناسب، شایستگی و پاکی در طرف مقابل، او را برای ازدواج مناسب خود ببینید و قلباً تمایل به ازدواج با او را داشته باشید. این مقدار علاقه، حداقل مقدار لازم برای ازدواج است و بیش از این نیازی نیست.
موفق باشید.

تصویر ma.s
نویسنده ma.s در

سلام

ببینید بنظر من شما دچار وسواس فکری شدید، احتمالا قیافه خوبی دارید و همه از ظاهر شما تعریف کردند به همین خاطر روی این موضوع حساس شدید. از نظر من زیبایی ظاهری اگر در حد متوسط به بالا باشه خوب هست. ظاهر بعد از یک مدت کاملا عادی میشه. اما اخلاق حرف اول رو میزنه. 

بنشینید با خودتون فکر کنید ببینید اگر نامزد شما بسیار زیبا بود اما اخلاق خوبی نداشت، پاک نبود یا ....خوب بود. اما باز هم تا با این قضیه کنار نیامدید ازدواج نکنید.

اگر زن یا مرد دارای ( اخلاق) باشند پس مساوی هستند با عدد یک =۱

 

اگر دارای (زیبایی) هم باشند پس یک صفر جلوی عدد یک میگذاریم =۱۰

 

اگر (پول) هم داشته باشند دوتا صفر جلوی عدد یک میگذاریم =۱۰۰

اگر دارای (اصل و نسب) هم باشند پس سه تا صفر جلوی عدد یک میگذاریم =۱۰۰۰

ولی اگر زمانی عدد یک رفت (اخلاق) چیزی به جز صفر باقی نمی ماند و صفر هم به تنهایی هیچ نیست.

پس آن انسان هیچ ارزشی نخواهد داشت.