تردید در ازدواج با مشکلات زیاد جنسی

18:04 - 1399/01/08

بسم الله الرحمن الرحیم

من مذهبی هستم و روی چیزهایی مثل نماز، حجاب و نامحرم و محرمیت بسیار حساس هستم

توقع خودم این است که همسرم از وضعیت جامعه و وضعیت بد اقتصادی درک کامل داشته باشه و بتونه ساده‌گی داشته باشه و قانع باشه

و همچنین میخوام که خانم خونم باشه نه اینکه بیرون کار کنه یا توی دانشگاه بره (با حوزه رفتن مخالفت ندارم اما دانشگاه رو نمی‌اونم قبول کنم)

حالا یک خواستگاری رفتم که همه چیز تمومه؛ مهربان، اهل سازش، با ایمان، خانواده‌دار و... اما ادامه تحصیل و حتی شاغل شدنش براش مهمه. چه کنم؟؟؟ برم توی زندگی و باهاش زندگی کنم یا نه؟

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال و از طریق کدپیگیری که دریافت میکنید پاسخ را مشاهده نمائید: http://www.btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش بعد از فعالیت مفید، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/150899

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
1 + 0 =
*****
تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

این بستگی دارد به اینکه مسئله کار کردن ایشون در بیرون از خانه چقدر برای شما اهمیت دارد؟ اگر این مسئله برای شما جزو ملاکهای اصلی ازدواجه و نمی‌تونید بپذیرید که همسرتون در بیرون از خانه کار کند، در اون صورت توصیه به چنین ازدواجی نمی‌کنیم.

اما اگر این مسئله برای شما مهم هست ولی چیزای مهم‌تری از قبیل باورها و اخلاق و منش خود خانم برای شما مهم‌تر هستند و حاضرید قبول کنید که اگر خانم دارای باورهای دینی و اخلاق و منش خوبی باشد مسئله بیرون کار کردنشون هم با رعایت شرایط از قبیل محیط زنانه و ... بپذیرید در اون صورت مسئله کار خانم برای شما جزو ملاکهای ترجیحی به حساب آمده و در این حالت می‌تونید با رعایت شرایطی در خصوص کار کردن ایشون در بیرون از خانه موافقت کنید.

در هرصورت این مسئله به میزان حساسیت و اهمیت این مسئله برای شما دارد و اینکه چگونه به مسئله نگاه کنید. 

موفق باشید. 

 به گونه‌ای که کار در بیرون از خونه رو هم پوشش میده و حاضرید که

تصویر احسان69

سلام دوست عزیز 

شما همش میگی دوس دارمممم اینجور باشم دوس دارمممم طرف مقابلمم اونجور باشه!!! لطفا شما نرو خواستگاری اون  شخص    چون با این طور طرز فکر و استبدادی که داری جلوی خوشبختی و پیشرفت و عاقبت بخیری طرف مقابلتو میگیری.

تصویر korosh.
نویسنده korosh. در

چند جا دیگه بری دیدت باز میشه

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

با این همه تفاوت سلیقه احتمال داره به مشکل بخورید

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

تو این زمونه دختری  با این خصوصیاتی ک شما گفتید کم پیدا میشه، بنظرم بیشتر فکرتونو روی جنبه های دیگه بذارید ک مهمتره مثل اخلاق