راضیه، به طلاق تفاهمی، راضیه

17:33 - 1393/02/10

سلام دوستان دوست دارم بهم دوباره کمک کنیدsad

مخصوصا شماکاربر عزیز"یه دوست"

رفتم دفتر اسناد رسمیو و یه کپی  از متنی که امضا کردم گرفتم و همون لحظه دستام لرزید و پاهام سست شد و زدم زیر گریه شرح متن:

حاظر دفتر گردید خانم راضیه............بامشخصات فوف الذکر زوجه سند ازدواج به شماره چاپی............که تحت شماره ترتیب.............مورخ92/8/3در دفتر اسناد باشماره.............تهران به ثبت رسیده و بعدالحظور در کمال صحت و سلامتی جسمانی و عقلانی اقرار و اعتراف صریح شرعی و قانونی نمودمنی براینکه تعداد114 سکه تمام بهار ازادی از کل مهریه خود مندرج در سند نکاحیه مذکور که عبارت است از تعداد114 عدد سکه تمام بهار ازادی میباشد در حق شوهرش اقای مهدی........... بامشخصات فوق الذکر بذل نمود واز بابت مهریه کاهش یافته خود(cryingدارم دق میکنم از اینجا به بعدشو)هیچگونه ادعائی و طلبی ندارد و همچنین حق رجوع به ما بذل را از خود سلب و ساقط نمود لذا مهریه زوجه ازاین پس عبارت است از تعداد14 عدد سکه طلای تمام بهار ازادی که تماما برذمه زوج دین مسلم است

عندالمطالبه به زوجه پرداخت نماید چنانچه زوجه در اینده در مقام هرگونه ادعا و طلبی بابت مهریه بذل شده براید غیر مسموع و از درجه اعتبار شرعی و قانونی ساقط میباشد

اخه چرا این اقا که دید من سنم کمه و نه شاهدی از خودم دارم و نه پدرم برا بذل و بخشش اومده چرا این کارو کرد حتی یه ذره نصیحتتمم نکرد دارم میسوزم 

بخدا اگه برمیگشت میگرفتم و میچزوندمش که دیگه با ناموس و ابرو ی یه دختر دیگه بازی نکنه. بخدا نیتم این بود فقطcrying

حالا مامانمو خانوادم میگن دیگه کاری نمیشه کرد بخاطر 14 تا سکه میخای بری دادگاه و 4سال باید بری و بیایی پس بهتره بسپری به خدا که اون حساب رس دقیقه.

دلم شکست.........

ابروم رفت................

با احساساتم  بازی شد ..............

ازاعتمادم و جسمم سواستفاده شد............

به زندگی ایندهام و گذشتمو حالم ام گند زد و................................         حالا میخاد بره

به طلاق تفاهمی راضی شده.........................

چیکار کنم  با طلاق تفاهمی موافقت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

توروخدا کمکم کنید بچه ها.mailبدین 

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: http://www.btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/28750
تصویر shakib
نویسنده shakib در

جمع بندی نهایی:
با تشکر از دوستانی که با نظرات مفیدشون در این پست شرکت فعالی داشتند.
(حتما به مشاوره حضوری بروید و با خانواده خودتان مشورت کنید و آنها را در جریان کارتون قرار بدهید)

شما باید به این فکر کنید که آیا طلاق بگیرید وضعیت شما بهتر خواهد بود یا ادامه دهی ، به عوارض بعد از طلاق نیز فکر کن.
درسته که ایشان کار درستی نکرده و از شما و سادگی تان سوء استفاده کرده اما این بحث مالی ست که شما با اختیار خودتون از 100سکه گذشت کردید،ولی آیا واقعا او قابل زندگی کردن نیست؟
آیا کسی نیست که از بزرگ فامیل که بتواند بین شما صلح دهد؟
شما در صورتی می تونی به سمت طلاق و جدایی بری که ایشان با ایشان واقعا هیچ تناسبی نداشته باشی از تناسبهای اصلی فکری اعتقادی اخلاقی رفتاری،اما اگر تناسب دارید و مشکل شما از جای دیگریست مثلا دخالت دیگران و مشکل با مادرشوهرتان و ...شاید با راهکارهایی بشود ،آنها را بطرف خودتون بکشید.
ولی مطمئن باشید که عوارض طلاق بیشتر دامن گیر شما خواهد شد،مگر اینکه خودتان با مشورت بزرگتر های فامیل که از درایت کافی هم برخوردار باشند مخصوصا والدین به این نتیجه برسید که جدایی با تمام عوارض و ...بیوه شدن ،بهتر از زندگی با اوست.

سعی کنید مانند قبل که از روی احساس عمل کردی و تمام سکه هاتون بخشیدی ، در اینجا احساسی عمل نکنید و حتی در مورد بخشش سکه و ...از مشاورین حقوقی هم بهره مند بشوید، در مورد این قضایا حتما با مشورت و زیر نظر خانواده دست به هر اقدامی بزنید

خلاصه کلام ،شکست شما بیشتر از این قسمت است که از روی منطق و عقل عمل نکردید ،فلذا بقول معروف جلوی ضرر هر وقت بگیرید منفعت است ،حال شما تا می توانید با بزرگترها و والدینتون مشورت کنید و نسنجیده عمل نکنید. 

تصویر یه عاشق واقعی

راضیه خانم یعنی بالاخره چی کار میخاید بکنید ؟

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

ممنونم   دوستان  اما بخوایی طلاق تفاهمی بگیری  

باید دو تا خانواده ها راضی باشن.  امکانش هست ک مهدی از من طلا. و تمام چیزایی ک برا من خریده رو بخواد و. من با این کار کوچیک میشم:-( 

     نمیتونم. خودمو کوچیک کنم.    شما فکر میکنید تو طلاق تفاهمی سکه  بهم میده. اشتباه فکر میکنید تازه ی چی هم دستی میگیره :-)  

cryingی

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

ممنونم از. همتون دوستان گلم 

اگ تفاهمی باشه. طرف ۱۴ سکه هم باید ببخشه:-)  

و تمامی خرجی ک برا دختر کرده رو پس میگیره 

 من حاظر ب این ذلت نمیشم:'( 

تصویر donya66
نویسنده donya66 در

عزیز دلم...غصه نخور...............sadsad اما 14 تا سکه رو هر جوری شده بگیر ازش...به دوندگیش می ارزه....حقته....بقیه 14 تا هم باشه بین اون و خدا

تصویر سیتاخانم

راضیه جون سلام

من نمیدونم طلاق تفاهمی دقیقا به چه صورت اجرا میشه اما

سکه ها رو حتما بگیر ازش.

فکر نمیکنم چهار سال طول بکشه ها!

باز هم امیدوارم درست بشه و بیاد پیشت و ازت عذرخواهی کنه.

شما تازه اول راه هستین. برای این رابطه هنوز خیلی کارا میشه کرد.

اما اگه هم جدا شدین اصلا خودتو نباز عزیزم.

ایشالله هر چی خیره برات اتفاق بیفته.kiss

تصویر گل لاله

فرمایش شما کاملا متینه که در صورت شکایت راضیه خانم پرونده به شعبه ای غیر از شعبه رسیدگی کننده به پرونده رسیدگی خواهد کرد بله با قسمت آخر صحبت شماهم کاملا موافقم ماجرایی شبیه به همین برای خواهرم پیش اومده بود

تصویر یه دوست

بعیده ایشون مجرم شناخته بشه. حداقل تا جائیکه من تلفنی از وکلا پرسیدم (مشاوره تلفنی 129) ایشون مجرم شناخته نمیشه.

عقلا و منطقا هم چون ایشون به ضرر خودشون اقدام کرده اند (نه کسی دیگر) و همچنین سنشون کمتر از سن قانونی بوده و .... بیشتر فریب خورده هستند نه مجرم.

در مورد عمل به قانون ، هیچ قانونی ایشون رو از اقدام برای گرفتن گواهی رشد و بخشش مهریه منع نمی کنه، ولی همین قانون قاضی رو موظف میکنه اول طرفش رو ببینه و مراحل دیگری که فکر می کنم گرفتن گواهی پزشک قانونی هم باید شامل آن باشد (فقط فکر می کنم) و .... رو طی کرده و بعد حکم صادر کند. همینطور اعمال آقا و وکیلشون، هم بر حسب نیت و هم بر حسب ظاهر عمل که غیرقانونی اقدام کرده اند، مجرم هساتد.

 

*** با توجه به اینکه  قاضی و برخی کارکنان دادگاه محل سکونت ایشون در تهیه گواهی رشد نقش داشته و طرف دعوی و شکایت هستند، منطقا قاضی حق نداره پرونده رو برعهده بگیره. به نظر من در مجموع این دادسرا (دادگاه) صلاحیت رسیدگی به این شکایت رو نداره و باید در مکان دیگر و توسط قاضی بی طرف رسیدگی بشه.

 

الان هم که مدتیه مجرم کوچک پیداش نیست. احتمالا جایی قایم شده داره گریه میکنه crying یا شاید هم آشتی کرده اند و در مسافرت هستند. ما (خودم رو میگم) هم الکی داریم تو سر و کله خودمون میزنیم. مثل چندتا مورد قبلی که وسط راه ما و عده ای دیگر رو که در حال همکاری برای حل مشکلشون بودند، کاشتند و رفتندsadangry

تصویر گل لاله

سلام آقای یه دوست ممنونم که حقیر رو قابل دونستین:

2-با توجه به قاون حمایت از خانوده دعاوی خانوادگی در دادگاه محل سکونت  زوج یازوجه اقامه میشود و در صورتی که در محلی غیر از آن اقامه شود دادگاه حکم به رد دادخواست خواهد داد.

3-بله امکان شکایت از قاضی به اتهام جعل سند وجود دارد.

4-با توجه به اینکه راضیه جان خودشون در این کار نقش داشتن (تهیه گواهی رشد) در صورت شکایت خود ایشون هم مجرم شناخته میشوند چون به قانون عمل نکرده اند من از فرمایش شما این طور برداشت کردم که راضیه جون با اینکه به سن رشد نرسیدن بدون حضور در دادگاه از قاضی حکم رشد گرفتند

1-با عرض تاسف و شرمندگی همچین شخصی رو سراغ ندارم.

تصویر یه دوست

به: مهشاد خانم

با سلام

امیدوارم شاد و سلامت بوده و روزگار به کامتان.
فرموده اید کارشناس حقوق هستید. خوب بود کمی هم از سوابق کاریتون می گفتید. انشاا... بتونیم مشکلات بچه های سایت رو روی دوش شما بندازیم surpriseحضور دوستانی مانند شما که تحصیلکرده و از قوانین مطلع بوده و احساس همدردی و کمک کردن هم داشته باشند، بسیار امیدوارکننده و راهگشا می باشد.

غرض از مزاحمت مشکل راضیه خانم است که در جریان آن هستید. مطلبی برای گفتن دارم که اگر موارد ناشیانه ای در آن بود به بزرگواری خودتان و اینکه حقوق تخصص من نیست ببخشید.

به نظر میرسد اگر راضیه خانم به روال عادی و در همان حوزه خودشان اقدامی بکنند به جایی نخواهند رسید، اعم از اینکه مدارک کافی داشته باشند یا نداشته باشند. به دلیل اینکه:

1-  وکیل اون آقا در آن منطقه آنقدر نفوذ و برش داشته که بتونه بدون برگزاری جلسه و بدون اینکه قاضی دختر را دیده باشد، گواهی رشد را بگیرد. البته شاید همین مسئله را بتوان برایشان به نقطه ضعف تبدیل کرد.

2-  با توجه به وضعیت خانوادگی دختر از جمیع جهات، مالی، اجتماعی و غیره و همچنین سبک بودن بیش از اندازه مهریه شان (114 سکه که آنهم معلوم نیست چه وضعیتی پیدا کند)، بعید میدونم هیچ وکیل مجربی حاضر شود با دستمزدی که طبیعتا چندان زیاد نخواهد بود بصورت جدی از ایشون دفاع کند، ضمن اینکه دو نکته را هم باید درنظر داشت: اول اینکه اون آقا و وکیلشون طبیعت خلافکار و اراده و توانایی زیر میزی دادنشان را نشان داده اند، دوم اینکه کسانی که مدارک را تهیه و امضاء کرده اند حتما از طرف مقابل حمایت می کنند. گمان کنم قاضی امضاء کننده هم در این دسته بگنجد.

به دلایل فوق و با نگاه واقع گرایانه به روحیات افراد، اگر شخصی نظیر وکیل سابق مادر بنده وکالت راضیه خانم را برعهده داشته باشد، ترجیح خواهد داد با طرف مقابل کنار بیاید. هم راحت تر است و هم نقد.

از جنابعالی چند سوال و درخواست دارم

1-  با توجه به رشته تحصیلیتان و وکلایی که از آنها شناخت دارید ( و یا آنها می شناسند)، برایتان امکان دارد شخص مورد اعتمادی که از نظر هزینه با راضیه خانم کنار بیاید و از نظر اخلاقی همچنین برش کاری مطمئن باشد، به ایشون معرفی کنید؟

اگر خانم وکیل با تجربه و سرد وگرم چشیده و  ترجیحا دارای افکار و عقاید فمینیستی (هرچه بیشتر بهتر - استثنا این مواقع می تواند مفید باشد) بتوانید پیدا کنید بسیار عالی خواهد بود.

2- ایا ایشان می توانند در منطقه دیگری از تهران شکایتشان را مطرح کنند؟ جایی که وکیل ایشان بتواند موثرتر عمل کند.

3- آقای وکیلی گفتند ایشون می توانند شکایت کنند و از طریق دادگاه و پزشکی قانونی گواهی رشد را باطل نمایند (منظور وکیل ایشون است)

سوالم اینست که در کنار این راه و همزمان با آن می توان طرف مقابل و همچنین تهیه کنندگان گواهی فوق را به تبانی و تهیه سند جعلی متهم نمود؟ با توجه به اینکه دختر اصولا برای بررسی و تعیین  وضعیت به دادگاه نرفته. می توان با وارد شدن به جزئیاتی نظیر روز و ساعت برگزاری جلسه، صورت جلسه، شهود، بودن یا نبودن قاضی در آن زمان در دادگاه و بطور خلاصه آشکار کردن تناقضاتی که معمولا در این قبیل موارد وجود دارد، به نتیجه دلخواه رسید؟

4- امکان اثبات تدلیس آقا با توجه به شهادت خود دختر مبنی بر قصد آقا برای نپرداختن مهریه، قبل و هنگام عقد و زمینه چینی عاطفی و اغفال دختر با توجه به سن کم و درواقع کمتر از حد قانونی لازم برای تصمیم گیری بدون اجازه سرپرست شان، اقدام به تهیه مدارک جعلی (در صورتیکه تاریخ های مدارک قبل از تاریخ عقد باشد)، تاریخ قرارداد ایشان با وکیلی که اسناد را فراهم کرده (اگر امکان داشته باشد)، وجود شاهد که وکیل فعلی ایشان می باشد (امیدوارم تا حالا راضیه خانم دستخط کتبی و امضاء شده رسمی شهادت این آقا رو قبل از اینکه از شهادت دادن پشیمان بشود، گرفته باشد)
* و همچنین تبعات بعدی آن.

5- امکان اقدام سریع به طرح شکایت اولیه جهت استفاده از زمان و جلوگیری از انتقال اموال توسط آقا به دیگران به منظور فرار از پرداخت مهریه احتمالی و دیگر پرداخت ها، و تکمیل پرونده و شکایات تکمیلی در مرحله بعد .

با تشکر و احترام

یه دوست

 

 

تصویر یه دوست

دوستان زحمت کشیدند ایمیلم رو پاک کرده اند. اگر قصد دارید ادامه بدید، همانطور که گفتم از طریق ایمیل اقدام کنید و درباره وکیلتون، اینکه کی هستند و چه سوابقی دارند، چقدر بهشون اعتماد دارید؟، از این فعالیت شما در سایت مطلعند یا خیر؟ قراردادتان به چه صورتی است؟ و غیره.

گفته باشم، چند سال قبل مادر بنده برای موضوعی وکیلی گرفته بودند. بعد از مدت ها که به سختی طرفو پیدا کرده و جلب کرده بودند، آقای وکیل بدون اجازه و اطلاع مادرم مدارک طرف رو داده بود دستش و همینطور اجازه آزادیش رو. نتیجه اینکه هنوز که هنوزه طرف واسه خودش آزاده، آقای وکیل هم یه چیزی گیرش اومده. فقط دست ما خالی موند. از این دست وکلا فراوان داریم.

 

*** پیشنهاد به مسئولین سایت: فعلا که قسمت پیام های شخصی بسته است. باز هم باشد برای این قبیل کارها مناسب نیست. آیا امکانش هست برای مواردی که مصلحت بر محرمانه بودن است، صفحات شخصی (Private)  در اختیار بگذارید، به نحویکه فقط مسئولین سایت و کاربرانی که صاحب پست بهشون اجازه بدند بتونند وارد این صفحات شده و از محتویات آن آگاه شوند؟ همانطور که قبلا نوشتم فقط تصور کنید اون آقا هم این مطالب را خوانده باشد. حداقل کاری که انجام خواهد داد، اموالش را به نام مادرش یا فرد دیگری می کند.

البته بعد از بر طرف شدن دلایل محرمانه بودن، جهت استفاده سایر کاربران، محتویات این صفحات شخصی به صفحه اصلی پست برگردانده می شود. اینطوری نیازی هم به ارتباط از طریق ایمیل نخواهد بود.

*** برای این قبیل سایت ها نیاز به کارشناسان حقوقی هست که اطلاعات و راهنمایی های صحیح ارائه بدند. این وکلا این راهنمایی های کلی را رایگان و از هرکجا که هستند بصورت از راه دور، عمومی یا به انتخاب کاربر، علنی یا موقتا محرمانه (همان صفحات شخصی)، ارائه می کنند و درصورت جدی و اجرائی شدن موضوع، درصورت تمایل کاربر و تحت نظارت سایت اقدام به بستن قرار داد و برعهده گرفتن وکالت کاربر می کنند. ضمن اینکه درصدی از حق الوکاله هم به سایت (نه به شخص) می تواند تعلق گرفته و صرف پیشرفت آن گردد.

البته مسئولین سایت هم صلاحیت علمی، تجربی و امین بودن این وکلا را به نوعی (تا حدی) که کاربر بتواند اعتماد نماید، ضمانت می کنند. این روش مسلما پیش نیازها و تدارکات مخصوص خودش را می طلبد که قابل حل هستند. مبلغی که از وکلا گرفته می شود، کمک های داوطلبانه و ... می توانند این نیازها را تامین کنند. در این مدت کاربرانی از سطوح مختلف اجتماعی را اینجا دیده ایم که به راحتی می توانند کمک های بزرگی نمایند.

*** با این روش باید بشه سایت فعلی رو حرفه ای، کاربردی و در عمل مشکل گشا نمود. ضمن اینکه درصورت تحقق، در مرحله بعد می توان بخش همسریابی بصورت مطمئن و ضمانت شده و کارا، به آن اضافه نمود (نه مانند طرح های اح.... بعضی آقایان برای استفاده از مساجد و ... که معنی و نتیجه اش سوءاستفاده های مالی و اخلاقی در سطح کل کشور خواهد بود ) کلیاتی رو هم در پست های قبلی درمورد این نوع سایت ها گفته بودم.

 

با تشکر و موفق باشید

 

با تشکر و خسته نباشید

تصویر ناظمی زاده

باسلام و احترام خدمت شما دوست بزرگوار

در خصوص درج ایمیل و...، خب طبیعتا تبادل این اطلاعات در سایت ممنوع هست.

در مورد پیشنهاداتی هم که مطرح کردید: بحث همسریابی رو به هیچ وجه در برنامه های سایت نداریم، اما درباره سایر پیشنهاداتتون، حتما بررسی های لازم انجام خواهد شد.

تشکر از توجه شما و ممنون از همکاری تون

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

ممنونم برادر عزیز

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

سلام ممنون از نظرت اقای یه دوست عزیز

اما من شماره تلفن پدر شوهرمو و فامیلایه شوهرموندارم خطم سوخته و الانم شماره پدر شوهرمو بهم نمیدن که باهاش در تماس باشم خود مهدی برای روز مادر میخاستم بهش تبریک بگم بهم شماره مادر شوهرمو بهم نداد

مهدی از من 10 قدم جلو تره

2 من این مجوز رو از کجا بیارم؟ برم دادگاه برا شکایت و این حرفا تا مجوز دادگاه رو بگیرم واسه مخابرات خوب تا اون موقع خود مهدی میفهمه و زودتر از من با رشوه عمل میکنه

این کارو وکیلم داره انجام میده و داره پیگیری میکنه که اموال هنوز به نامشه یا خیر

و اطلاعات شخصی بنده:

من 17 سالمه و  عضو کوچک خانواده امان هستم

ما 4تا خواهرو برادر هستیم که همه اشون ازدواج کردن و یه بچه دارن

پدر و مادرم تا 5ابتدایی تحصیلات دارن

برادر بزرگترمن31سال دارد 

من تو خانواده بچه کوچیکه هستم و بخاطر همین ازادی عمل بیشتری دارم و تو محلمون بخاطر فعالیت گسترده ایی که تو بسیج داشتم همه منو و خانواده ام رو میشناسن

ما تهران میشینیم البته نه خود تهران بزار دلو به دریا بزنمو بگم اسلامشهر میشینیمblush

تازه اگه وکیل از اون ور دنیاهم بیاد کرایه ماشینشو میگیره

نه کسی از رابطه زن و شوهری منو مهدی خبر نداره ولی میدونن که قضیه از چه قراره مهدی برام عیدی و.... نیاورد ومامانم بهشون گفت که ههی پا پیچ من نشن بگن شوهرت کجاست و چرا نمیاد

cheekyممنون من تمامی اطلاعات رو از خودم نوشتم

 

 

 

تصویر گل لاله

سلام راضیه جون خانومی اگه میخای تو اتاق گفتگوی آنلاین میتونیم صحبت کنیم

تصویر یه دوست

سلام

من وکیل نیستم. قبلا هم گفته ام. مهندس صنایع هستم.

***  در مورد تدلیس و غیره به شما ارتباطی نداره. شما طرف فریب خورده هستید.

***  به گفته یه وکیل، گواهی رشد رو احتمالا وکیلتون میتونه شکایت کنه و از طریق دادگاه  پزشک قانونی اون رو باطل کنه. و اگر باطل بشه، پیامدهای آن.

***  هرچه زودتر از اون مشاورتون یه دستخط بگیر که همه چیز رو با ذکر تاریخ و جزئیات صحبت های مهدی، شما و وکیلتون (هر مقدار که بیاد می آورد) نوشته و امضاء کرده باشه  .برای مراحل بعدی و به عنوان شهادت کتبی. حتما هرطور شده ازش خواهش کن این مدرک رو برای کمک بهت بده. چیزی هم درباره گرفتن وکیل دیگه نگو.

***  اگر اگر امکانش هست به با استفاده از پیامک و نحوه نگارش در مورد این مسایل از افراد خانواده شون مثلا پدرشون اقرار بگیر. مثل اقراری که باید از خود مهدی بگیری. فقط باید زرنگ باشی. کاری نکنی متوجه قصد و نیتت بشند. مهدی رو شاید با متنی که عصبانی کنه و به خودش بباله که فریبت داده، پدرشون رو با لحنی که مظلومیت شما رو برسونه و به صورت سوالی که ایشون با جواب به سوال شما به قصد پسرشون (غیرمستقیم) اقرار کند. مثلا کلماتی نظیر "قبول دارید این کار مهدی کلاه برداریه...؟" "این کار درسته؟" ""شما که می دونید قصد پسرتون از همون اول ندادن مهریه بوده و منو هم فریب داده، شما هم این کارشون رو تائید می کنید و راضی هستید؟" و از این قبیل سوالات لا به لای متن هاتون باید باشه. جواب مثبت به اینگونه سوالات به نظر من اعتراف ضمنی هستش.

دادگاه صدای ضبط شده و عکس رو قبول نمی کنه ولی پیامک رو چرا. البته از مخابرات استعلام میکنه.

***   کار دیگه ای که شاید بشه انجام داد، درخواست از یه قاضی برای استعلام از مخابرات برای تحقیق درمورد پیامک های رد و بدل شده بین مهدی و وکیلش و بقیه کسانی که احتمالا باهاش همکاری کرده اند برای یپدا کردن مدرک احتمالی هستش. بدون اینکه کسی رو متهم کنید. فقط برای تحقیق و به منظور احقاق حق. اگر این راه نشه باید آشنایی در مخابرات یا اطلاعات، اطلاعات سپاه و امثالهم پیدا کنید این کار رو مخفیانه براتون انجام بدید. چون بدون مجوز دادگاه جرمه. اگر مطمئن شدید مدارک کافی در پیامک ها هست اونوقت رسما و علنی تقاضا یا طرح اتهام کنید.

در این مورد هم اگر خوانندگانی هستند که امکاناتی دارند لطفا کمک کنند. (راستش شک دارم تعداد خوانندگان این سایت حتی به روزی 400 نفر برسه!!!. حالا شمارشگرش هرچی دلش میخواد بگه)

*** مهم ***      درمورد اموال ایشون مدرک تهیه کنید که نتواند مخفی کند یا به صورت ظاهری فروخته یا ببخشد. تاریخ شکایت شما باید قبل از انجام چنین کارهایی باشد وگرنه کار سخت می شود. البته اگر قبلا این کار را نکرده باشد!!! اگر هم بو ببرد که قصد شکایت دارید حتما این کار را می کند. مخفی کاری را حتما رعایت کنید. ابدا نگذارید بفهمد قصد شکایت دارید. با حرفایی نظیر لعنتت می کنم، اون دنیا ... و امثالهم غافلش  کنید.

کارهای دیگر رو هم در سکوت و بدون اطلاع دیگران حتی نزدیک ترین کسانتان بجز پدرتان که باید همراه باشند انجام دهید. حتی برادر و خواهرتان هم نباید مطلع باشند. مادرتان هم اگر موقع عصبانیت یا مواقع دیگر ممکنه حرفی بزنه که لو بده، ندونند بهتره. زیر زبون هرکسی رو ممکنه کشید بدون اینکه خودش بفهمد یا بخواد.

***   اگر بتونید باطل بودن عقد رو اثبات کنید ممکنه خیلی کارهای دیگه هم بتونید بکنید. فعلا جلو جلو نروید.

متاسفانه وکیل یا پارتی موثری ندارم. اگر داشتم حق خودم بایت خسارت نقض چند ساله قرارداد ملکی رو می گرفتم. روزی 100 هزار تومن خسارت برای 6-5 سال چقدر میشه؟ اگر به ارزش روز حساب کنیم چی؟ ا!!؟؟ متاسفانه طرف مقابل ما در دادگاه بجای یکی دو تا پرونده، بایگانی داره، ولی پول و پارتی چه ها که نمیکنه.

در مورد خودتون و خانواده تون ازنظر شغل و تحصیلات و شهری که اقامت می کنید یه مقدار اطلاعات بدید. مخصوصا پدرتون. اگر برادر بزرگ دارید همچنین.

وکیل گرفتن یه مقدار زیادی هم به محل سکونتتون مربوط میشه. نمیشه که از فاصله 1000 کیلومتری برای دعوای خانوادگی وکیل استخدام کرد. هرچقدر فکر می کنم یادم نمیاد کدوم شهر هستید.

از مسئله رابطه همسری بین شما دو نفر چه کسانی خبر دارند؟ تو فامیل و ... مطرح شده؟ درضمن کی گفته شما به ارتباط قبل از عروسی و به خانه رفتن راضی بوده اید؟ فکرایی مثل شلاق و غیره رو از سرتون بیرون کنید. قاضی رو نمی دونم، ولی از نظر من شما یه بچه کم عقل و ساده هستید که از سادگیتون سوء استفاده شده. بقیه اش رو خودتون باید متوجه بشید. و اینکه یه بچه کم عقل خودش نمیتونه این رو تو دادگاه مطرح کنه و بگه من سن وعقلم کمه و ساده هستم !!!

شماره تلفن 129 مشاوره حقوقی میده. ولی زمانش چند دقیقه است و باید مختصر و مفید صحبت کنید. برای بعضی سوالات ساده خوبه ولی مسایل اصلی که باید بررسی و روی جزئیات فکر بشه، تلفنی اونم چند دقیقه بدرد نمی خوره.

 

قبل از عید گفته بودم اگر قصد پیگیری دارید از طریق ایمیل تماس بگیرید. این مسایل رو باید مخفیانه انجام داد. همانطور که اون آقا مخفیانه  کارشون رو پیش بردند. فقط باید امیدار باشید ایشون یا دوستانشون این مطالب رو نخونده باشند. الان هم من اگر جای شما بودم تقاضا می کردم مطالب حساس رو موقتا حذف کنند و بعدا که کارتون علنی شد فرضا وقتی شکایتتون رو مطرح کردید، مجددا برای کسب تجربه و استفاده دیگران برگردونند. نمونه داشتیم که هر دو طرف تو سایت بودند.

موفق و موید باشید.

 

 

تصویر گل لاله

راضیه جان من چون از محل کارم میام تو سایت  فردا صبح میتونم باهات صحبت کنم عزیزم

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

مهشاد جون نظرات اقای یه دوست رو بخونی متوجه میشیwink

تصویر گل لاله

سلام راضیه جان خواهر خوبم من چون تازه عضو این سایت شدم نمیدونم ماجرای زندگی مشترکت چی بوده من کارشناس حقوقم اما وکیل نیستم  از چه جریانی  میخای بگی این آقا تدلیس کرده اگه یکم توضیح بدی میتونم کمکت کنم عزیزم

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

اقای یه دوست اگه من باطل بودن این عقد رو ثابت کنم یعنی اسمش هم از تو این شناسنامه هم پاک میشه؟؟؟؟؟؟؟؟

عقد باطل که نباید ثبت بشه 

تازه نیازی هم به خطبه طلاق نداره

یعنی منم باید شلاق بخورم؟اخه اگه همچین اتفاقی برا کسی بیوفته 100ضربه شلاق داره 

اگه اسمش از شناسنامه ام پاک بشه حاضرم 100 تا ضربه شلاق هم بخورم

تصویر یه دوست

راضیه خانم مطلب رو تا آخر بخونید.  در انتها قضیه یه کمی (نه خیلی) متفاوت میشه.

تصویر یه دوست

سلام
از اینکه دیر اومدم و البته همین هم تصادفی بود، متاسفم. واقعیتش زیاد وقت نمی کنم به سایت بیام.
باید از بعضی دوستان که ایمیل منو دارند گله کنم که چرا آدرسم رو به ایشون نگفتند یا خودشون به من خبری ندادند که کسی با من کار داره. به هر حال کاری هم نتونیم بکنیم حداقل می تونیم به هم دلداری بدیم.

راضیه خانم
اولا: دنیا به آخر نرسیده. مخصوصا برای شما که هنوز سنی نداری و فرصتهای زیادی میتونی داشته باشی. بسته به اینکه برای آینده چطور برنامه ریزی کنی. پس اینقدر دل شکسته نباش. فکر نکنید احساس شما رو درک نمی کنم، ما هم  از این رنج ها بی نصیب نبوده ایم ولو به نوعی دیگر. تازه سن شما رو هم نداریم بتونیم سال های از دست رفته رو به طریق دیگری جبران کنیم. به این فکر کن اگر به خانه این آدم رفته بودی و در سن مثلا 30 سالگی با 2 یا 3 بچه کارتون به طلاق می کشید چه حالی پیدا می کردید.  تا اینجا ضرر کردی، از این به بعد به فکر سود باش.
دوما: از وکیل گرفتن و نتیجه اون چیزی نگفتی. چه اقدامی کردی؟ یکی دو جلسه برای مشورت کارشناسی رفتی؟ حداقل 2 یا 3 وکیل مجرب.  اون ها هم مثل بقیه متخصصین ضعیف و قوی دارند. یکی ممکنه کاملا رد کنه، یکی دیگه اطلاعات و تجربه (و پارتی) بیشتری داشته باش کارت رو راه بندازه.
سوما: با دو نفر وکیل خانواده صحبت کردم، متاسفانه چون "بذل" کرده اید نمی تونید پس بگیرید. موارد دیگه  مثل باطل بودن عقد به علت عدم قصد پرداخت مهریه هنگام جاری شدن صیغه عقد هم چون ثبت قانونی شده و قانون با شرع دوتاست، حتی با اگر حق داشته باشید، اونها رو هم نمیشه کاری کرد. می مونه همون 14  سکه  و نفقه. متن بالا  بی مورد هستش. بجز اون قسمت "پارتی".( بین همین نوشتن مشاوره کردم و دیگه متن قبلی رو پاک نکردم)
از راه قانونی و آشکار نمیشه کاری کرد مگر اینکه از ایشون اطلاعاتی داشته باشی که بتونی تحت فشار بگذاریش. مثلا در این مدت با کسی دیگه رابطه داشته؟ کار غیر قانونی انجام میده؟ ....
راه دیگه هم که پارتی داشتنه.  کسی رو در قوه قضائیه داشته باشید که بتونه گواهی رشد رو باطل و تبانی اعلام کنه. یا در یکی از ارگان ها مستقیم یا با واسطه (با پول یا بی پول) کسی رو پیدا کنید که قدرت و نفوذ کافی داشته باشه کمکتون کنه به قول معروف طرف رو تو کیسه کنه تا به غلط کردن بیفته.
اگر ایمیل یا ایمیل هاشو داشته باشید و کسی باشه براتون اونارو هک کنه، شاید بشه اطلاعاتی بدست آورد. گفته بودید روی ایمیل ها و پیامک هاش حساسه!! باید ارزش خوندن رو داشته باشه.
اگر دوستانی که این مطالب رو می خونند توانایی کمک دارند (مخصوصا هک کردن ایمیل که باید جالب هم باشه) دریغ نکنند. یه مقدار سینمایی به نظر میاد ولی هر روز این مسائل داره اتفاق میفته. اگر کسی هم باشه که بتونه موبایل رو هک کنه (یه جایی خونده بودم میشه موبایل افراد رو هک و صحبت هاشون رو ضبط کرد) خود من مشتری هستم.خیلی هم جدیه جدی هستم.

خلاصه اینکه از راه قانونی و متعارف کار چندانی نمیشه کرد (قانون جنگل). اگر فکر می کنید ارزشش رو داره وقت بذارید باقیمانده حقتون رو بگیرید، اقدام کنید. اگر ارزشش رو نداره خودتون رو که از پول و غیره مهمتر هستید نجات بدید. پول میاد و میره. ولی زندگی نه. تو همین فامیل خودمون آدم خیلی خیلی پولدار داشتیم شب خوابید پولدار بود. صبح که بلند شد ورشکسته شده بود. یعنی شریکش پولا رو برداشت و فلنگو بست. برعکسش رو هم داریم که در ابتدای زندگی چیز زیادی نداشتند ولی الان وضعشون خیلی خوبه. هر دو خانواده در یک چیز مشترک هستند و اون اینکه عمرشون برنمی گرده برعکس اموالشون. درضمن یه سوال، اصلا این آقا داره 114 سکه
اون کلمه بی آبرویی و ... هم که گفتید از پایه بی اساس و توهمه. مگه کار خلافی کرده اید. ازدواج کردید. اگر هم کسی اطلاع نداره میشه جبرانش کرد. راهش رو هم که همه می دونند.
ازنظر احساسی هم اون بابا که ارزشش رو نداره و دیگه اینکه زمان درمان کننده همه دردهاست. فرض کنید طرف مرده. باید شما به زندگیتون ادامه بدید یا نه؟ آینده، آینده، آینده رو بخواه.

الان که دیگه چیزی به فکرم نمیرسه. ولی هرطور پیش رفت اینجا مطرح کن. باز هم میگم، کسانی که تو این سایت ها میایید، فقط خواننده نباشید. اگر از دستتون برمیاد کمک کنید. کلی میگم. اگر بتونید کمک کنید و کوتاهی کنید باید اون طرف پاسخگو باشید.مستحب نیست، واجبه.  اگر اهل کمک کردن نیستید نیایید و نخونید تا ندونید. دونستن مسئولیت میاره."مسلمان نیست کسی که فریاد کمک خواهی برادر  (خواهر) مسلمانش را بشنود و بتواند ولی کمک نکند"
راضیه خانم کوچولو، تا نفس هست، امید هم هست.  اگر قرار به ادامه زندگی شد که  به سر زندگی بر میگردی. اگر قرار به جدایی شد حتما با وکیل مشورت بکن. ببین چطور اقدام کنی. خودت پیش قدم بشی یا صبر کنی اون تقاضا کنه. حتی برای تحت فشار گذاشتنش هم با وکیل مشورت کن. وکیلی که تجربه قضاوت داشته باشه یعنی قاضی هم بوده باشه، نه اینکه همه عمرش فقط وکیل بوده باشه.
اینطور که نوشتی پدرش شما رو دوست داره تا حدیکه زده تو گوش طرف. درباره نحوه بخشیدن مهریه و اینکه صحت عقدتون چه وضعیتی داره باهاش تنها صحبت کن.
همین الان هم با دفتر یکی از علما مشورت کردم، گفتند ازنظر شرع چون آقا از همون ابتدا قصد دادن 114 تا سکه مهریه رو نداشته ، عملشون تدلیس بوده و عقد از ریشه و پایه باطل است. تنها راهی قانونی باقی مونده اثبات این مطلبه که این آقا تدلیس کرده. اگر متن صحبت ضبط شده یا پیامک  یا هر مدرک دیگه ای داشته باشید که به عدم قصد پرداخت مهریه قبل از عقد اعتراف شده باشه ولو ضمنی ممکنه راه گشا باشه. پیامک ها (و فکر کنم مکالمات هم) بوسیله مخابرات تا مدتی ضبط و نگهداری میشه. اگ هم ندارید بین صحبت های تلفنی بحث رو پیش بکشید وطوریکه خودش درباره این مطلب اعتراف کنه و مکالمه رو ضبط کنید.(گرچه ممکنه دادگاه پسند نباشه چون خود شما ضبط کرده اید) ولی اگر مخابرات هم ضبط بکنه میشه از طریق دادگاه درخواست کرد به عنوان مدرک. پیامک هم که مسلمه. با پیامک زبون کشی کنید خیلی خوبه.
راه دیگه اگر شدنی باشه، بررسی تاریخ اقدامات ایشون برای مقدمات گرفتن گواهی رشد هستش. از استخدام وکیل تا الی آخر. همینطور هر عمل دیگه ای که مربوط به این مسئله باشه. مهم اینه که به دادگاه ثابت کنید ایشون قبل از تاریخ عقد مثلا 93/1/1 در تاریخ 92/12/20 برای گرفتن گواهی رشد با وکیل قرارداد بسته است. یا فلان کار را کرده است.درحدیکه موضع شما رو اثبات بکنه. این کار هم کار وکیله، نه شما.
هر دو راه رو امتحان کنید. برای گرفتن طلاق عجله نکنید. این کارها نیاز به زمان داره.
این نکته مهم رو هم فراموش نکنید - البته اگر به نتیجه مثبت رسیدید:
چون ایشون تدلیس کرده و عقد شرعا باطل بوده و با توجه به اینکه به دادگاه هم ثابت شده است (داریم فرض می کنیم) ایشون همسر شما نبوده و با علم به این موضوع از شما سوء استفاده کرده و مجازات های خودش را دارد. آدم 30 ساله نمیتونه بگه از این احکام خبر نداشتم. حتی اگر هم واقعا ندونه، قانون همیشه فرض رو بر دانستن میگذاره و حکم صادر میکنه.

موفق باشید

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

سلام واقعا ازتون ممنونم اقای یه دوست 

نمیدونم چطوری ازتون تشکر کنم 

ممنون از دلداری برادرانتون 

بله اقدام کردم و وکیلم بهم گفت احتمال برگشتن 114 سکه تنها9 درصده و من چندتا شکایت میتونم بکنم

ترک انفاق که زندانی داره و طرف میتونه زندانیش رو با پول بخره

نفقه و 14 سکه 

میگه چون تو این برگه که من امضا کردم نوشت شده که حق رجوع هم باطل کرده ومن نمیتونم هیچ شکایتی کنم چون هر شکایتی مسموع میباشد

ولی امکان داره که از این طریق که قسط این اقا فریب بوده سکه ها برگردهfrown

و ایطنور که پرسیده  بودین که این اقا توانایی پرداخت این مهریه رو داره؟ در پاسخ باید بگم بله توانایی اش رو داره چون دو تا خونه به نامش هست یکی خونه مادرش که مادرش به نام مهدی زده تا مرد به شوهرش نرسه و دومی خوده مهدی تو مولوی خریده  بود قبل ازدواج با من.

و من کسی و تو ارگان و قوه قضاییه نمیشناسم که این گواهی رشد رو باطل کنه 

ولی شاید بتونم در این باره که مخابرات صدامونو ظبت کنه کاری کنم laugh

البته من یه شاهد هم دارم اونم مشاوره امه که قضیه مارو میدونه و خود مهدی اونجا این رو که قبل عقد با من شرط گذاشته که مهریه امو ببخشم رو گفته

و

اینکه اگه من اثبات کنم این تدلیس رو منم باید مجازات شم دیگه درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه مهدی شکایت حق تمکین کنه بجایی نمیرسه چون مکانی برامن اماده نکرده بود اما اینکه حق تدلیس رو اثبات کنم برا منم بد میشه شاید اصلا من مجازات بشم اینطوری چی میشه؟

من طاقت زندان رو ندارم بخدا مهدی یه وکیل داره که حتی جاده ساوه هم میشناسنش امیر پازوکی

اونم کل این شرایطو که گفتین داره پارتی داره اما من نه من این طور وکیل رو از کجا بیارم 

شما کمک میکنید از طرز اطلاعات جامعه ای که دارید معلومه که حقوق میخونید میتونید وکیل من بشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یا اصلا یه وکیل با این شرایط بهم معرفی کنیدlaugh

ممنون میشم اگه کمکم کنید البته تا اینجا هم خیلی کمکم کردینheart

ازتون ممنونم اقای یه دوست برادر عزیز

 

تصویر ترنم
نویسنده ترنم در

راضيه جان خدارو شكر آقاي يه دوست هم كه اومدند

ايشون برادر بزرگتر همه ي بچه هاي سايت هستند كه واقعا دلسوزي مي كنند . خدا انشا ءالله خيرشون بده .

در جواب سوالتون

ايشون قبلا به دوستان ديگه گفتند كه حقوق نخوندند .

راضيه جان در مورد سوالاتت ايشون ايميلشون رو گذاشتند . از طريق ايميل باهاشون در ارتباط باشيد تا انشاءالله

زودتر گره از كارتون باز بشه دوست خوبم .

تصویر یه دوست

سلام

شما لطف دارید. البته اونقدر ها هم بزرگ تر نیستم حداقل نه به این غلیظی که شما میگید و ما رو نا امید می کنید. crying

آقا سعید رو که نمی دونم، ولی من هنوز احساس می کنم 20 سالمه.کوتاه هم نمیام. آئینه هم هر چی میخواد بگه. احتمالا جنسش چینیه و پرت و پلا میگه.

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم         پوشیده چه گوییم همینیم که هستیم! enlightened

تصویر ترنم
نویسنده ترنم در

blush سلام جناب يه دوست عزيز و گرامي

واااي من معذرت ميخوام اگه ناراحتتون كردم . باشه چشم ... شما نااميد نشيد ... از غلظتش كم مي كنيم cheeky

 

آقاي يه دوست واقعا از حضور دوستي چون شما در اين سايت ممنونم .

تجربه درايت و ذكاوتتون و البته دلسوزي هاي صادقانه ي شما تحسين كردنيه .

من خودم تا حالا براي يكي دو موضوعي از كمك شما استفاده كردم . زنده باشيد برادرم و هميشه تندرست و ..شاد

تصویر ترنم
نویسنده ترنم در

آقاي يه دوست

سلام خانم راضيه در اين پست منتظر نظرات ارزشمند شما هستند .

ممنون و خدا خيرتون بده

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

الحمدالله انگار دوستان از من و داستان طولانی ام خسته شدن نه نظری نه پیامی دیده نمیشهcrying

خاهشا کمکم کنیدsadbroken heart

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

 اقای یه دوست به کمکتون احتیاج دارم تورو خدا تو پستم بیاین

broken heart

تصویر نرگس 72

سلام به راضیه ی عزیز :

راضیه جان شما توسن بسیار کمی ازدواج کردی و مشکل همین بوده واینکه اختلاف سنی شما خیلی زیاد بوده به طوریکه دنیای شما ها متفاوت ازهم بوده ...اما الان اتفاقیه که افتاده ..الان بهترین کار اینه که هرچی تو دلت داری هرمشکل وهر ناراحتی داری  رو به خدا بگی وباخودش دردودل کنی  و باهاش حرف بزنی ...واقعا آروم میشی  واگه میتونی به یه جای زیارتی برو ...

مطمین باش خدا بند ه های پاکش رو دوست داره پس از خودش کمک بخواه که کمکت کنه تا زندگی جدیدی رو شروع کنی ...

درست رو ادامه بده و سعی کن نذاری کسی شکستنت رو ببینه ...امیدت به خدا باشه و کارایی انجام بده که روحیت روبهتر میکنه ...سعی کن قوی باشی .. مطمین باش هنوز خیییلی فرصت داری و میتونی زندگی جدیدی بسازی اما با انتخاب آگاهانه و این بار با شناخت میتونی همسر ی که لیاقت پاکی و معصومیت تو رو داشته باشه پیدا کنی ...

به نظرم بهترین راه برای آرامش اینه : همه کسایی که بهت بدی کردند ببخش ... مطمین باش خداوند بهترین داوره و خودش  اونا را مجازات میکنه ... همه را به خدا واگذار کن همون که از حق خودش میگذره اما از حق بنده اش نمیگذره

با بخشیدن آروم میشی و میتونی بهتر زندگی کنی ... مطمین باش تا خدا هست هنوز هم میشه به زندگی امیدواربود ...

برایت آرزوی بهترین لحظات را دارم ..لحظاتی که تمام تلخی های این مدت را ازیادت ببرد ...

التماس دعا ...

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

از نظرت ممنون دوست عزیز 

 من درسته17 سالمه اما اندازه یه دختر 22 ساله شعورم بالاست بخدا 

نه بیجا میخندم نه بیجا حرف میزنم

یه بار رفته بودم با کاروان شلمچه بهم میگفتن اصلا بهت نمیخوره 16 باشی این مال یه سال پیشه

میگفتن خیلی فهمیده ای و کارات به دخترای دیگه نمیخوره بعضی ها فکر میکردن  دروغ میگم 

منظورم از این حرفا این بود که 

من دختری نبودم که به شرایط مهدی توجه نداشته باشم تنها فرق من با اون این بود که هر کاری میکرد اول نفع خودشو میدید و عاقلانه جلو میرفت  حتی تو رابطه اش با زنش هم اینطور بود اما من اصلا اینطور نبودم و نفع خودمو نمیسنجیدم 

مخصوصا برا همسرم تا جایی که میتونستم فضا رو برا ارامش بخشیدن اون اماده میکردم اما مثل اینکه اون برداشت غلط کرده از حرفامو فک کرده من یه دختر احمقم

همین

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

بچه ها منتظر نظراتتون هستم

...

                  broken heart

تصویر iman1364
نویسنده iman1364 در

از جزئیات اختلافاتتون که خبر نداریم... ولی اگ واقعا این زندگی دیگه قابل ادامه دادن نیست همون 14 تا سکه رو هم بگیرین... هم یه کمک کوچیک مادی به شما میشه و هم اون آقا کمی تنبیه میشه...
 

اصلا چطوری با این آقا ازدواج کردین؟ حتما بخاطر وضع مالی خوبش! شاید این حرف به مزاج خیلی دخترا خوش نیاد، اما حقیقته... اگه طرف وضع مالی خوبی نداشته باشه ولی اخلاق خوبی داشته باشه چون مسائل مادی براشون مهمتره ردش میکنن... برعکسش اگه وضعش خوب باشه به اخلاقیات کمتر توجه میکنن و بازم مسائل مادی پررنگ تره... نمیگم پولدارا خوب نیستن... ولی اگه نسبت خوب و بد رو 50 درصد در نظر بگیریم حداقل 50 درصد پسرایی که از نظر اخلاقیات خوب هستن ولی وضع مالی خوبی ندارن رد میشن... بعدم که چنین ماجراهایی پیش میاد میگن همه مردا اینجور و اونجور هستن...

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

برادر من 

اگه برا من پول مهم بود که 100تا سکه هامو نمیبخشیدم

مثل اینکه تو باغ نیستی

برو بست.

مادرشوهرمو بوسیدم ولی کاش و ادامه داستان راصیه و مادر شوهرش و. شوهرشو بخون  تا اطلاعاتت تکمیل بشه 

ممنون از نظرت

 

تصویر iman1364
نویسنده iman1364 در

خواهش...

همون دو خط اول نظر مربوط بشما بود بقیش مربوط به اون دخترایی بود که گفتن همه مردا فلان هستن....

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

سلام ممنون اقا اسماعیل از نظرتون...

امیدوارم نظر  اون دخترایی که گفتن همه مردا فلان هستن اشتباه باشه.

که اشتباه چون ماهنوز مرد داریم اقا امام زمان و رهبر عزیزمونو و یاران امام زمان 

 

تصویر ترنم
نویسنده ترنم در

سلام راضيه جان

موضوع شما واقعا ناراحت كننده است . اما شما با ندونم كاريها تون به اين مساله دامن مي زنيد

متاسفانه به حرف دوستان هم گوش نمي كنيد . نمي دونم چرا ؟؟؟؟؟؟؟!!!! بعدشم كه كار خراب شد ناراحتي مي كنيد

اما بچه ها جز خير خواهي براي شما چيزي نمي خوان . اگه  ما مي گيم حتي 14 سكه رو بگيريد

به ارزش ماديش نگاه نمي كنيم بلكه به اين نگاه ميكنيم كه حتي اگه شده با همين 14

سكه هم اون آقا تنبيه بشه . بايد در همين حدم اون آقا بهش سخت بياد تا دوباره هوس بدبخت كردن دختر هاي كم سن و

سال مردم به سرش نزنه . واقعا چطوري مي خواد زندگي مي كنه با آه و نفرين مردمي كه پشت سرشه ...

 

خواهر من ببخشيد اگه تند گفتم واقعا پست زندگي شما ناراحت كننده است sad

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

سلام ابجی گلم ترنم جان

ممنونم از نظرت

من بچه حرف گوش کنی هستم فقط سخته برام تصمیم گیری 

اخه دارم دق میکنم

شما که تو فضای مجازی با خوندنش ناراحت شدی 

دوستم با شنیدنش گریه میکنه

مادرم با دیدنش دق میکنه

انتظار داری من حالم چطوری باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باشه میرم واسه شکایت و گرفتن مهریه  

با تمام مشکلاتش

کنار میام

 رو نظرت کمی باید با خانواده صحبت کنم

 

تصویر shakib
نویسنده shakib در

سلام

شما باید به این فکر کنید که آیا طلاق بگیرید وضعیت شما بهتر خواهد بود یا ادامه دهی ، به عوارض بعد از طلاق نیز فکر کن.
درسته که ایشان کار درستی نکرده و از شما و سادگی تان سوء استفاده کرده اما این بحث مالی ست که شما با اختیار خودتون از 100سکه گذشت کردید،ولی آیا واقعا او قابل زندگی کردن نیست؟
آیا کسی نیست که از بزرگ فامیل که بتواند بین شما صلح دهد؟
شما در صورتی می تونی به سمت طلاق و جدایی بری که ایشان با ایشان واقعا هیچ تناسبی نداشته باشی از تناسبهای اصلی فکری اعتقادی اخلاقی رفتاری،اما اگر تناسب دارید و مشکل شما از جای دیگریست مثلا دخالت دیگران و مشکل با مادرشوهرتان و ...شاید با راهکارهایی بشود ،آنها را بطرف خودتون بکشید.
ولی مطمئن باشید که عوارض طلاق بیشتر دامن گیر شما خواهد شد،مگر اینکه خودتان با مشورت بزرگتر های فامیل که از درایت کافی هم برخوردار باشند مخصوصا والدین به این نتیجه برسید که جدایی با تمام عوارض و ...بیوه شدن ،بهتر از زندگی با اوست.

سعی کنید مانند قبل که از روی احساس عمل کردی و تمام سکه هاتون بخشیدی ، در اینجا احساسی عمل نکنید و حتی در مورد بخشش سکه و ...از مشاورین حقوقی هم بهره مند بشوید، در مورد این قضایا حتما با مشورت و زیر نظر خانواده دست به هر اقدامی بزنید

خلاصه کلام ،شکست شما بیشتر از این قسمت است که از روی منطق و عقل عمل نکردید ،فلذا بقول معروف جلوی ضرر هر وقت بگیرید منفعت است ،حال شما تا می توانید با بزرگترها و والدینتون مشورت کنید و نسنجیده عمل نکنید. 

تصویر shakib
نویسنده shakib در

اگر می بینی با این نظرات کارت حل نشده می تونه به یک مشاوره حضوری خوب بری

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

سلام

به نظر شما اقای شکیب یه زن با کسی که:

دوستش نداره و علنی این حرفو بیان میکنه طوری که از دهن مادر شوهرم شنیدم و...

و

تنها دلیلش واسه ازدواج بچه بود تا مادرش از دنیا ممیره بی نسیب نمیره بچه اشو ببینه یا نسلشون در حال انقراض بود ازدواج کرده

و

4ماه برا تنبیه زنش باهاش قطع رابطه میکنه و با تمام مشکلاتی که به وجود اومده سعی میکنه بجای اعلام دوست داشتن زندگی اعلام پشیمانی میکنه

و

از زنش بجای پشتیبانی و حمایت جا خالی میده و پشت پا به مسئولیتش میزنه

و

...

کدوم زنه که بخاد ادامه بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کدوم خانوادهاست که بگذاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

تصویر shakib
نویسنده shakib در

راضیه خانم:

بنده برای شما تصمیم گیری نکردم فقط خواستم بگم خودت ببین و به عوارض طلاق فکر کن،گاهی اختلاف به دلیل دخالت اطرافیان در زندگی زوج ها به وجود می آید و گاهی هم این دخالت ها باعث می شه زندگی دو نفر خرابشه و طرفین کارشون به جدایی ختم می شه ،اما نکته مهم اینجاس که ،جدایی و طلاق تیر خلاص و آخر   ،منظورم اینه که شما بررسی کن و ببین واقعا شما را دوست نداره،یعنی هیچ راهی نداره ؟شما اصلا با بزرگ فامیل و یا کسی از فامیل  که هم شوهرتون  و هم  شما  قبولش داشته باشی وجود نداره که بخواد واسطه گری کنه یا اینکه اصلا کسی بزرگ یا کسی نیست بیاد با ایشان صحبت کنه و منظورش و از این کارها متوجه بشه؟خلاصه تکلیف شما را روشن کنه اگر واقعا قصد طلاق دادن شما را داره که خوب بره بده و شما هم به همان 14سکه قانع باش اما از حقوق دیگرت نگذر مثل نفقه و ..
ولی اگر می دونی  هنوز ایشان و شما به همدیگر علاقه مند هستید و هنوز از تناسبهای لازم فکری اعتقادی  و رفتاری و اخلاقی برخوردار هستید و مشکل شما فقط اطرافیان اوست ،خوب این ی راه حل داره ،خلاصه اطرافیان (مادر)او قصد کشتن شما را نداره شاید توقعش از شما کمی بالاتر  باشه  ولی شما در اینصورت کمی صبورانه عمل کن و با این صبرتون سعی کنید دل همسرتون را بدست بیاری ،شما همه این راه ها را امتحان کن.

شما همه این موارد را بررسی کن، سعی کن از روی احساس تصمیم نگیری.

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

واقعا از نظرت ممنونم 

نه کسی نیست که مهدی قبولش داشته باشه و به حرفش گوش کنه حتی پدر شوهرم که انقدر دوسم داره باهاش بحثش شده و زده تو گوش مهدی اما انگار نه انگار 

یه دوستش هست اما صاحب کارشه و دوست ندارم اون بدونه چون جدیدا با اونم مشگل پیدا کرده

خلاصه ادم خود رای است

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

مثل اینکه خانوادهام قسط دارن این موضوع رو تو دادگاه مطرح کننindecision

و

حق و حقوق خودمو بگیرم 14 تا سکه برا این اقا چیزی نی تازه  تازه مدت اش هم کمه تازه ملک به نام ایشونه نقدی برداخت میشهangry

تصویر یه عاشق واقعی

سلام راضیه خانم ............

خواستم چندتا نکته بگم ....

یک اینکه به نظرم 14 سکه ارزش هدر دادن عمر ارزشمندتو نداره .....

نکته دوم اینه که همین الان و همین لحظه ببخشش ...حلالش کن ...

میدونم که سخته و نشدنیه ....ولی این کینه و اتش انتقامت واسه اینده خودت خطر داره ....تو اینجوری به اینده خودت لتمه میزنی .....کینه و انتقام فقط خودتو از بین میبره ...حلالش کن تا راحت زندگی کنی ....فراموش کن تا ارامش بگیری ....

نکته سوم اینه که واسه ایندت برنامه بریز که از موقعیت فعلی خارج بشی ....

1- ورزش 2- تحصیل 3- هنر و کارهای هنری مثل اشپزی و ....4- رفتن به سفر به طبیعت ....

 

این کارها انرژی منفی و وضعیت نامساعدت رو تغییر میده ........

ببخشید شاید خنده دار به نظر برسه یا هر چیز دیگه ای ....ولی با اینکار تو دوباره روح و فکرت به حالت عادی برمیگرده ....احساست بالانس میشه ...کینه از وجودت پاک میشه ....مخصوصا با رفتن به طبیعت و دیدن مناظر طبیعی ....

 

 

یاحق

تصویر oghab
نویسنده oghab در

ما در جامعه اي هستيم که سربازي رفتن و شاغل بودن پسر براي ازدواج مهمترين ملاک (براي پدر دختر) هست (به جاي اينکه به خصوصيات اخلاقييش توجه کنن) . حالا اون اقا اگه در اينده بچه اي داشته باشه (((((اون رو چطور ميخواد تربيت کنه)))))

در مورد شما چون زن هستيد اگه به فکر انتقام گرفتن باشيد روحيه شما بيشتر اسيب خواهد ديد (در واقع داريد از خودتون انتقام ميگيريد) چون مسايل قانوني براي انتقام گرفتن ساخته نشده اند

به يک وکيل دادگستري براي مشاوره مراجعه کنيد...... بدون توجه به انتقام گرفتن فقط دنبال حق خودتون باشيد

حالا تجربه شخصيم رو بهتون ميگم خودتون قضاوت کنيد: (هردوش واقعين)

1. روش اول: دختر خالم ازدواج کرده بود . بعدا به دلايلي با هم دعواشون شده بود. دختر خالم همون اول گفت مهرم حلال جونم ازاد. طلاق گرفتند.. بعد از دو سال با پسر ديگري ازدواج کرد .. الان کاملا راضيه و يه بچه هم داره.

2. روش دوم: دختر عمم ازدواج کرده بود. بعدا به دلايلي ميخواستن از هم جدا بشن. ولي چون از پسره دل پري داشت گفت ميخوام انتقام بگيرم .... حدود 30 ميليون تومان هزينه وکيلش شد... الان دو ساله که تو دادگاه مياد و ميره اخرش دادگاه گفته پسره بايد مهريه دويست سکه اي رو به صورت قسطي بپردازه (که حدودا 7 سال طول ميکشه)..... خوب حالا اگه خواستگار براي اين دختر بياد و بفهمه اين دختر هنوز داره از شوهر سابقش پول ميگيره چه حسي پيدا ميکنه؟ با اين کار داره فرصت هاي ازدواج جديدش رو از دست ميده.

حالا خودت قضاوت کن.

 

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

سلام ممنونم از نظرت

اما اگه این ادمی باشه که با هر کسی که بهش رسید و باطرز فکری ک الان از من داره فکر میکنه همه دخترا ساده اند و خیلی ببخشی احمق و خر هستند

با این حال  برای تنبیه این اقا نباید عملی صورت بگیره؟؟؟؟؟؟؟

من با شکایت به حق نفاق میتونم بندازمش زندان؟

و از تجربه هات استفاده میکنم منون

cheeky

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

از همتون ممنونم جواب بیاما تونو دادم

بچه ها اگه اقای یه دوستو دیدین بهش بگین تو این بست برام نظر بده ممنون میشم خخخخخخخخیلی به کمکش احتیاج دارم

بهش بگین که خیلی به کمکش احتیاج دارم خواهش میکنم اقای یه دوست باهام در تماس باشین ممنونbroken heart

بچه ها ممنون از همدردیتون و نظراتتون

heart

تصویر هانا
نویسنده هانا در

عزیزم بمیرم گیره عجب ادم شیادی و سنگدلی افتادی چقد بی فکرو بی خیاله مطمئن باش شک نکن که تاوانشو پس میده شما هم الان تو شرایطه خوبی نیستی ولی سعی کن الان که اولشه سعی کنی از این حال . هوا بیرون بیای یه وقت سهل انگاری نکنی خودتو گوشه گیر کنی افسرده بشیا مطمئن باش همه شرایطتو درک میکنن و زندگیه خوبی در انتظارته راضیه جون دیگه سعی کن دنباله مقصر نگردی اونو هم بسپار دسته خدا خودش تقاصه کاراشو پس میده شما همه سعیتو بکن ذهنتو از این اتفاقا پاک کنی همه مثله هم نیستن خانومی نگو همه مردا اینطوری هستن شما خیلی بی گدار به آب زدید روشه ازدواج تا این حد سنتی مناسبه جامعه امروز نیست تا یکی دوسال باید خیلی مواظب خودت باشی هر چقد اذیت شدی توروخدا طرف قرصای اعصاب و اینچیزا نرو نشین یه جا غصه بخور بگو گوره باباش جوری پیشرفت میکنمو زندگی برا خودم میسازم که اون تو خوابشم ندیده باشه 14 تارو هم اگر میتونیو سختت نیست ازش بگیر کاری به انتقام گیری و این چیزا نداشته باش دلتو از این چیزا پاک کن برا خودت خوب نیست 14 تارو بگیر چون میگی داره بده بازم یه مقدار کمکت میکنه عزیزم ولی در کل الان باید خیلی به فکره خودت باشی 
 

صفحه‌ها