از دست دادن پرده بکارت در کودکی

12:20 - 1393/09/30

سلام

من دختر25 ساله ای هستم که در کودکی وقتی10 ساله بودم مورد تعرض جنسی یکی از اقوام دور قرار گرفتم من آن موقع اصلا متوجه نبودم و نمی فهمیدم چه شده و هیچ کسی هم نه آن موقع و نه الان نمی داند.

من باکره نیستم و خودم هم هیچ نقشی در این قضیه نداشته ام در عالم کودکی کسی متعرضم شده و... وقتی بزرگ شدم تازه فهمیدم چه بلایی...

تمام این سالها رنج کشیده ام خیلی خواستگار زیاد دارم هرماه حداقل یک خواستگار را دارم هرجا میرم دانشگاه، مهمانی و ... بالاخره خواسگار می یاد در این ماه محرم و صفر 6 خواستگار مصر داشتم که هنوز هم برخی آنها اصرار دارند اما من همه را رد میکنم علتش هم مشکل جدی من است

خانواده ام دیگر صبرشان سر آمده و میگویند باید ازدواج کنی و...خودم هم دوست دارم اما از خدا و گناه و آبرویم می ترسم من خانواده خیلی خوب و مومنی دارم اگرچه در کودکی در حقم مراقبت کافی را نکردند و چنین بلایی سرم آمد اما برایم بسیار مهربان و دلسوزند و از نظر اجتماعی و شخصیتی هم جایگاه خوبی دارند . من خودم بسیار مذهبی هستم و محجبه و خداشاهده هیچ وقت به نامحرم نگاه هم نمیکنم چه برسد با نامحرم رابطه داشته باشم هرگز با نامحرم رابطه نداشته ام و زندگی ام پاک بوده

خواهش میکنم نگویید به خواستگارانت بگو که مشکل داری که هرگز نمی توانم چنین کاری کنم خواهش میکنم کمکم کنید دارم دیوونه میشم از خدا و از آبرویم می ترسم

راهنماییم کنید

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: http://www.btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/49673

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
8 + 11 =
*****
تصویر سمیرا موسوی
نویسنده سمیرا موسوی در

سلام دخترم هفت سالشه با دوچرخه زمین خورده و سه چهار ساعت بعد رفته دستشویی گفت ازم یه کم خون اومده ولی تو این مدت درد و سوزش یا خونریزی نداشته حتی لباس زیرش تمیزه ممکنه آسیبی به پرده رسیده باشه؟!

تصویر سید محمد  مهدی
نویسنده سید محمد مهدی در

با سلام 

دختر من ۵ سالشه و امروز تو پارک با اسباب بازی های ورزشی  بازی میکرد بعد از چند وقت اومد و ادرار کرد و سوزش داشت و چند لکه خون هم داخل شرت بود به محل مراجه و دیدم جسم نوک تیزی برخورد کرده میخواستم ببینم مشکلی ایجاد شده خواهشا جواب بدید

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

اگر نگران این هستید که به پرده بکارت دختر کوچولوتون آسیبی زده شده یا نه، گرچه بهتر است به ماما یا متخصص زنان در این باره مراجعه کنید تا خیالتون از این بابت راحت شود، ولی این پرده بکارت همچون برخی از اعضای داخلی بدن به مرور و با رشد کامل می شود. لذا اگر زخم سطحی باشد، مشکلی نخواهد بود، ولی با این حال توصیه می کنیم با یک ماما حداقل مشورت بگیرید.

موفق باشید.

تصویر هلیا
نویسنده هلیا در

سلام خسته نباشید ، اگر رابطه قبل از بلوغ یا قبل از اینکه پریود بشویم باعث پارگی پرده بکارت شود ، آیا ترمیم خودبخود امکان دارد؟

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

درباره این مسئله باید عرض کنم که این موضوع تاحدودی به نوع پارگی و شدت آسیب دیدگی پرده ارتباط دارد. در برخی از موارد آسیب دیدگی مختصر مشکلی بوجود نمی آید، ولی در مواردی که شدت آسیب دیدگی و پارگی بالا باشد احتمال ترمیم بسیار کم خواهد شد. با این وجود مراجعه به ماما یا متخصص زنان ضرورت دارد تا از طریق معاینه بررسی شود.

موفق باشید.

تصویر دخترک
نویسنده دخترک در

سلام خسته نباشید ببخشید من الان 18 سالمه در کودکی یه بار انگشت کردم توی واژنم جایی که پرده هستش از سر نادانی اصلا نمیدونستم اینا رو دوستم بم گفته بود  اینکه 13 سالم بود انجام دادم الان شب روز ندارم همش گریه میکنم اصن افسرده شدم شما میتونید بگید پردم سالمه یا خیر دکترم اصلا نمیتونم برم که اگه به1 درصد مامانم بفهمه دیگه زنده نیستم 

تصویر توفیقی

سلام علیکم

از حضور شما و اعتماد به ما تشکر میکنم

اتفاق چنین مساله ای موجب نگرانی شما شده است، اگر چه این کار ممکنه در برخی موارد و برخی افراد موجب دردسر و ایجاد مشکلات شود؛ اما امیدوارم با توضیحاتی خدمتتان عرض میکنم نگرانی و افسردگی شما از بین برود.

در خصوص این مساله ای که شما بیان فرمودید بر اساس آنچه توضیح دادید، اتفاق خاصی نیفتاده و جای نگرانی نیست، همانطور که در پاسخهای قبل هم بیان کردم معمولا پارگی همراه با خون خواهد بود، که اگر خونی مشاهده ننموده ای بکارت شما همچنان سالم است و لازم نیست پیگیری نمایید. حتی با مشاهده خون به صورت جزیی، ممکنه فقط یک آسیب دیدگی جزیی باشد و اینگونه نیست که به طور کامل بکارت از بین برود، نهایتا آسیب جزیی خواهد بود. در زمان ازدواج هم در برخی از شهرها و فرهنگها رسم بر این است که هنگام ازدواج برای گرفتن تاییدیه سلامت بکارت به متخصص مراجعه مینمایند که در این صورت هم اینگونه نیست که اگر بکارت به خاطر این مساله که ذکر کردید دچار آسیب شده باشد شما را در معرض اتهام قرار بدهد و برای شما دردسر درست کند. علاوه بر آن مسایل دیگه ای هم مثل نوع پرده بکارت که حلقوی و ارتجاعی باشه وجود داره که در این صورت هم نگرانی شما جایگاهی نخواهد داشت.

موفق باشید.

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

سلام ببخشید من وقتی بچه بودم حدودا هشت نه سالم بود با یکی از اقوام ک از خودم ی سال کوچیک تر بود رابطه داشتم بچه بودم نمیفهمیدم چیکار میکنم خیلی میترسم بکارتم از دست داده باشم تروخدا کمکم کنین ی راهنمایی کنین نمیتونم برم معاینه میترسم مامانم بفهمه چیکار کنم

تصویر توفیقی

سلام علیکم

از حضور شما و اعتماد به ما تشکر میکنم

چنین رفتارهایی چه از روی آگاهی و چه نا آگاهی از دو جهت موجب نگرانی در فرد می شود: یکی از جهت اصل رفتار اشتباه و ارتباط جنسی نامشروع  که از گناهان کبیره است و دیگری نگرانی از پیامدهای نامطلوب آن از جمله آبرویی، از دست دادن بکارت، ایجاد مشکل برای ازدواج در آینده و...

اتفاق چنین مساله ای در مورد شما نیز موجب نگرانی شده است، که در این خصوص راهنمایی های لازم را خدمتتان ارائه خواهم کرد:

  در وهله اول آیا این رابطه به صورت دخول کامل بوده است؟ احتمال زیاد وجود دارد که چنین اتفاقی نیافتاده باشد و اگر دخولی نشده باشد به هیچ عنوان مشکلی برای سلامتی شما پیش نیامده و از این جهت جای نگرانی ندارد، نکته بعد این است که معمولا پارگی همراه با خون خواهد بود، که اگر خونی مشاهده ننموده ای بکارت شما همچنان سالم است  و باز هم نگرانی نسبت به این مساله وجود ندارد و لازم نیست پیگیری نمایید. در غیر این دو صورت؛ یعنی اگر دخول کامل انجام شده و خونریزی داشته اید برای بررسی بیشتر باید توسط متخصص زنان معاینه انجام شود که یک شانس دیگه که باز ممکنه برایتان باشد اینه که با توجه به نوع پرده بکارت (مثلا بکارت حلقوی، ارتجاعی) و مقدار آسیبی که وارد شده ممکن است مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

در هر صورت پیشنهاد ما این است اگر برایتان امکان ندارد که به متخصص مراجعه نمایید، هیچ نگران نباشید و نسبت به این مساله حساسیت نشان ندهید چرا که اگر نگران و حساس شوید با رفتارها و گفتارها یتان و حتی تصمیمات نابجایی که خواهید گرفت کار خود را خراب تر میکنید و حتی با آینده خود بازی می کنید. موارد مشاوره ای داشته ایم که به خیال اینکه بکارتش دچار آسیب شده است به خاستگاراش جواب رد میداده و با خانواده سر این موضوع دچار اختلاف شده بود  و افسردگی و استرس و اضطراب پیدا کرده بود در حالی که هیچ مشکلی نداشت و صرفا گمان میکرد که مشکل پیدا کرده و نگران بود.

در نهایت اگر از این جهت شما دچار آسیب شده باشید لازم است در خصوص چگونگی مطرح کردن این مساله و بحث ازدواج و خواستگاری مشاوره های لازم را انجام بدهید.

موفق باشید.

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

سلام من در سن حدودا فکر کنم 10 سالگی یک قطره چکان در واژنم کردم و حدود 1 دقیقه نگه داشتم اما خونی نیامد  و در 12 سالگی انگشتم را کردم داخل واژنم اما خونی نیامد و دردی نداشت

الان پرده ی من سالم است؟ چون از نگرانی دارم دیوانه میشم

 

 

تصویر توفیقی

سلام علیکم

از حضور شما و اعتماد به ما تشکر میکنم

اتفاق چنین مساله ای موجب نگرانی شما شده است، قطعا اینگونه کارها صحیح نیست و در برخی موارد چنین مساله ای باعث درد سرهای بزرگی برای فرد می شود و ضرورت دارد از انجام چنین کارهایی پرهیز نمود.

در خصوص این مساله ای که شما بیان فرمودید بر اساس آنچه توضیح دادید، اتفاق خاصی نیفتاده و جای نگرانی نیست، پاره شدن پرده بکارت برای بیشتر افراد به راحتی اتفاق نمی افته و معمولا هم پارگی همراه با خون خواهد بود، که اگر خونی مشاهده ننموده ای بکارت شما همچنان سالم است. حتی با مشاهده خون به صورت جزیی ممکنه فقط یک آسیب دیدگی جزیی باشد و اینگونه نیست که با چنین ابزاری به طور کامل بکارت از بین برود، نهایتا آسیب جزیی خواهد بود که مشکلی ایجاد نمیکند. در زمان ازدواج هم در برخی از شهرها و فرهنگها رسم بر این است که هنگام ازدواج برای گرفتن تاییدیه سلامت بکارت به متخصص مراجعه مینمایند که در این صورت هم اینگونه نیست که اگر بکارت به خاطر این مساله که ذکر کردید دچار آسیب شده باشد شما را در معرض اتهام قرار بدهد و برای شما دردسر درست کند.

موفق باشید.

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

سلام من ۱۳ سالم بود که ندانسته انگشتم رو داخل واژنم کردم و خونی هم نیومد من اونموقع به بلوغ رسیده بودم امکان پارکی هست؟؟

لطفا کمکم کنید

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

همانطور که خودتون هم اشاره کردید اتفاق خاصی نیفتاد. پس جای نگرانی نیست. پاره شدن پرده بکارت برای بیشتر افراد به راحتی اتفای نمی افته و معمولا هم پارگی همراه با خون خواهد بود. لذا باتوجه به توضیحاتی که دادید، بکارت شما همچنان سالم است.

موفق باشید.

تصویر ،
نویسنده ، در

سلام من کلاس پنجم بودم پسر داییم باهام رابطه داشت اون از من یکسال کوچکتر بود این رابطه ناخواسته بود و بزور الان من نامزد دارم و همو. دوست داریم نمیخوام از دستش بدم و نمیدونم باید چیکار کنم تورو خدا کمکم کنید میترسم بکارت ندتشته باشم شب و روز کارم شده گریه بخاطر اشتباهی که هیچ نقشی نداشتم و بچه بودم الان هجده سالمه اصلا بچه ده ساله میتونه بکارت رو از بین ببره؟؟ 

تصویر توفیقی

سلام علیکم

از حضور شما و اعتماد به ما تشکر می کنم
پاره شدن بکارت به همراه خونریزی ولو اندک خواهد بود آیا در آن زمان خون مشاهده کردید؟ اگر نه که جای نگرانی نیست.
نکته بعد این که حتی اگر خونی هم مشاهده کرده باشید معمولا از کودکی تا نوجوانی همزمان با رشد جسمانی، بکارت هم در حال رشد جسمی است و اگر چه ممکنه آسیب جزیی دیده باشد اما بعید است بکارتتان را از دست داده باشید. بنابراین ذهن خودتون را درگر مساله نکنید.

علاوه بر این، چنانچه نمیتوانید آرامش خود را حفط کنید می توانید با مراجعه به متخصص زنان و یا ماما به اطمینان برسید.

توصیه ما این است که قبل از ازدواج این مساله را برای خود حل کرده باشید و با این دغدغه وارد ازدواج نشوید.

مطالعه لینکهای زیر هم به شما پسشنهاد میشود:

رابطه و ترس از ازدواج بخاطر آسیب پرده بکارت!!!

ازاله بکارت بخاطر خودارضایی!

موفق باشید.

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

سلام من 12 ونیم سالمه من تو سنه 10سالگی با آب خود ارضائی میکردم نمیدونستم که چه بلایی سرم میاد من که 12 سالم بود با دست با مالش خود ارضائی میکردم 

خواهش میکنم میشه بگید پرده بکارتم سالمه یا پاره شده 

تصویر توفیقی

سلام علیکم

از حضور شما و اعتماد به ما تشکر میکنم

قبل از پاسخ به سوال شما این نکته را یاد آوری کنم که خود ارضایی علاوه بر تاثیرات منفی بر روی روح و روان و جسم خود فرد میتواند در آینده بر رابطه زناشویی با همسر  مشکلاتی را ایجاد کند. لذا این مساله در دین اسلام هم حرام شمرده شده است.

اما در مورد سوال شما:

پرده بکارت با فشار آب و یا مالش دست پاره نمیشود. بلکه با داخل کردن انگشت و یا اشیاء سخت به داخل واژن احتمال پارگی وجود دارد. بنابراین در این حد که ذکر کردید جای نگرانی نیست.

موفق باشید.

 

 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

سلام من وقتی بچه بودم داخل واژنم مداد کردم  خونی نیومد ولی درد داشتم ممکن پرده ام آسیب دیده باشه؟ 

تصویر maleki
نویسنده maleki در

باسلام خدمت شماکاربرگرامی:

از حسن اعتماد و همراهی شما تقدیر و تشکر می شود.
صرف داخل کردن یه لحظه ای نمیتونه به سلامت بکارتتون اسیبی رسونده باشه و ضمن اینکه پرده بکارت در صورت پاره شدن حتی به مرور زمان ترمیم میشه. در این مورد میتونید به پزشک متخصص مراجعه کرده تا اطمینان خاطر براتون حاصل بشه.

موفق باشید.

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

من وقتی سیزده سالم بودی چیزی ازشکمم اومدپایین ممکنه پرده بکارت باشه

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

سلام من وقتی 13سالم بود ی چیزی ازشکمم اومدپایین نه دردداشت نه خون ممکنه پرده بکارت باشه

ممنون میشم جوابم رادهید

تصویر maleki
نویسنده maleki در

باسلام. در این زمینه اطلاعات خودتون را درباره پرده بکارت و اینکه در کجا قرار داره و چجوری از بین میره را ببرید بالا. موفق باشید.

تصویر زهرا عالی
نویسنده زهرا عالی در

سلام

تصویر زهرا عالی
نویسنده زهرا عالی در

من وقتی کوچیک بودم سکس داشتم ولی نه درد و نه خونی نداشتم

چند روز دیگه عروسیمه ولی همش استرس دارم که پرده بکارتم اسیب دیده باشه همش گریه میکنم و میخام عروسیو بهم بزنم

اخه اگه بعد ازدواج خونی نیومد شوهرم طلاقم میده و عابرومه میبره

رفتم پیش ماما و ماما گفت پرده ات سالمه ولی ارتجاعی 

نمیدونم چیکار کنم استرس دارم داره افسردگی میگریم لطفا کمکم کنید ممنون

تصویر maleki
نویسنده maleki در

باسلام خدمت شما کاربر گرامی:

نگرانی شما قابل درکه.
اصلا به فکر بهم زدن عروسی نباشید. اینکه گفتید اگر خونی نباشه.. ایا همسرتون این حرف را زده و یا برداشت شما بوده؟
شما می‌تونید از همون ماما یه گواهی برای تشخیصشون(ارتجاعی) بگیرید و پیش خودتون داشته باشید و اگر در شب عروسی براتون مشکلی پیش اومد و همسرتون ابراز ناراحتی و یا اعتراضی کرد بهش اریه بدید.
موفق باشید.

تصویر نگین
نویسنده نگین در

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه،.

ببخشید مزاحمت میشم یه سوال دارم اگه کمی دیگه به این موضوع فکر کنم قطعا دیوونه میشم 

 

من ۱۷ سالمه و وقتی ۸.۹ سالم بود دقیق نمیدونم چند سال 

با یع پسری از فامیلامون رابطه برقرار کردم البته هیچ خونی ندیدم تا جای که یادم میادو از سر بچگی و نادونی و اینکه پدرو ماردم و دیدم فکر کردم چون اونا هم انجام میدن کار خوبیه و الانکه یادم میادچیکار کردم پشیمونم و همش گریه میکنم اگه کمی دیگه فکر کنم دیوونه میشم و الانم همش گریه میکنم و استرس دارم 

خیلی خاستگار و موقعیت خوب برام میاد ولی از اینکه ازدواج کنم و پرده نداشته باشم خیلی میترسم اگه والدینم بفهمن میکشنم 

نظر ها رو هم خوندم اینجور که گفتین باید به متخصص مراجعه کنم ببینم پرده ام سالمه یا ن ولی چون دختر هستم و الان که فکر میکنم هم نمیزارن هم نمیشه تنهایی برم بیرون باید حتما با کسی برم و اگه با مامانم یا کسی دیگه برم همه میفهمن و آبروم میره نمیدونم چیکار کنم

توروخدا کمکم کنین مردم از بس گریه کردم... مرسی

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

امیدوارم مشکل خاصی برای شما نیفتاده باشد. نگرانی شما قابل درک است، ولی ناگزیرید که به یه متخصص مراجعه کنید تا تکلیفتون مشخص بشه. همانطور که کاربر محترم "مسیح" اشاره کرد می توانید برای رفتن از خانه برای خانواده اینطور وانمود کنید که جهت چک کردن وضعیت خود به متخصص مراجعه می کنید. این توضیح کلی برای مادرتان کفایت می کند. سعی کنی موقع توضیح نیز بسیار عادی خود را جلوه بدهید تا بیخودی خانواده نگران شما نشوند.

لزومی هم ندارد که درباره وضعیت خود برای متخصص توضیح بدهید بلکه از او صرفا تست گواهی بکارت بخواهید.

موفق باشید. 

تصویر مسیح
نویسنده مسیح در

یعنی شما عفونت واژنم  بگیری نمیری دکتر؟؟ اگه سیکلت به هم بخوره نمیری دکتر ؟؟ اگه معقدت درد کنه یا ملتهب بشه  چی بازم نمیری دکتر ؟؟ مگه دکتر زنان فقط مال خانمهای متاهله؟؟ یا فقط برای تست بکارت؟؟ ادم بو ترشحاتشم فرق کرد باید بره دکتر این چه رسم مزخرفیه که یه دختر حق نداره بره پیش دکتر زنان یا حتما باید با مامانش بره؟؟ خدمات بهداشت و درمان مال همه هست ترس نداره گفتن نداره اجازه نمیخاد. 

تصویر نگین
نویسنده نگین در

بله درسته خیلی ممنون

فقط متخصص نمیدونم کجا برم 

ماما هم چک میکنه یا بهداشت،درمانگاه ؟

تصویر دوستدار تو
نویسنده دوستدار تو در

فقط برو پزشک متخصص زنان؛ فقط.

پزشک متخصص زنان انجام میده و پزشک معتمد پزشک قانونی

که پزشک قانونی هم تنها در صورت شکایت و با معرفی نامه مراجع ذیصلاح (مرجع قضایی یا انتظامی) اشخاص رو معاینه میکنه. وگرنه اونها هم رسیدگی نمی کنند.

اصلا به بهداشت و درمانگاه و ماما مراجعه نکن.

تصویر دوستدار تو
نویسنده دوستدار تو در

سلام. ان شاء الله که اتفاق خاصی براتون نیفتاده باشه. اول اینکه بهتره که خودتون تنها برید.مثلا بگید کتابخانه میخوام برم. ولی اگه خودتون نیاز دارید کسی همراهتون باشه، اگه مامانتون رو ببرید بهتر از دوست و هر غریبه دیگری هست. به مامانتون بگید خارش و سوزش زنانه دارم. میخوام برم دکتر که یکوقت عفونت نباشه. اگر مامان لطف کنند توی اتاق دکتر باهاتون نیان؛ به دکتر میتونید درخواستتون رو بابت معاینه مطرح کنید. اول هم خوب تحقیق کن یک دکتر خانم باتجربه ای پیدا کن که اولا این نوع معاینه رو انجام بده ؛ ثانیا گواهی بده؛ ثالثا کارش رو بلد باشه. چون بعضی دکترها انجام نمیدن. بعضیها حاضر نیستند گواهی بدند(البته گواهی خیلی هم مهم نیست؛ ولی احتیاطا خوبه) بعضیها هم درست تشخیص نمیدن. دکترهای زنانی که کارشونو خوب بلد باشند؛ بالاخره تو هر شهری آوازه شون می پیچه؛ پیدا کردنش سخت نیست. 

اگر هم رفتی نگو که این اتفاقات برام افتاده؛ که با پیش داوری وارد معاینه نشه. بگو خواستگار دارم ولی حساسه ، گفته گواهی بکارت میخوام. همین!

مورد بعدی این هست که نوع پرده بکارتت رو حتما از دکتر بپرس اگه حلقوی یا ارتجاعی بود حتما گواهی بگیر.

بازم بنظرم خودت تنها بری بهتره. اگه هم خدایی نکرده اتفاقی برات افتاده بود، هزینه عمل و ... از دکتر بپرس و خلاصه قبل از رفتن به دکتر به همه ابعاد ماجرا فکر کن و همه سوالاتت رو آماده داشته باش که بعد نگی چجوری دوباره برم دکتر و چه کار کنم و ... !

ان شاء الله که سالم باشی ، خبر عروسیت رو بدی.غصه نخور

تصویر نگین
نویسنده نگین در

حدودا چقدر پول میخاد که معاینه کنه؟چون من دختر هستم و هر چی بخان خودشون برام میگیرن و پول زیادی دستم نمیدن 

تصویر دوستدار تو
نویسنده دوستدار تو در

عزیزم شماره تلفن دکتر رو از 118 شهرتون بپرس. اگه تلفن ثابت داشته باشند معمولا مخابرات شماره ها رو داره. اگه شهر بزرگ هم هستید که شماره موبایل دکترها در نت هست میتونید سرچ کنید؛ زنگ بزنید و هزینه ویزیت رو بپرسید. بگید برای اینکاره که اگر هزینه بالاتری میگیرن بهتون بگند. فکر کنم دور و بر 80 تومن باشه.

فقط پیش ماما نرو 

تصویر علیرضا2021
نویسنده علیرضا2021 در

تمام حرفاتون عالی بود ولی با این جمله آخرت(هزینه عمل رو بپرس)اصلا حال نکردم.

تصویر دوستدار تو
نویسنده دوستدار تو در

این دختر فاسدی که نیست. بچه بوده و نمیدونسته چی به چیه! نباید که تا اخر عمر تاوان ندانستن این مساله رو بده که. تازه بنده خدا در این دوره که خودتون میدونید که خیلیها همه کار می کنند؛ این خانم ترس از دکتر رفتن به تنهایی رو داره! اگه لازم باشه که عمل کنه که پروسه ای رو باید طی کنه و .... . دعا کن اتفاقی براش نیفتاده باشه. دخترهایی مثل این خانم توی همین دنیا اینقدر استرس و عذاب می کشند که شاید اخرتشون از خیلیها بهتر باشه. خدا فقط میدونه. 

تصویر علیرضا2021
نویسنده علیرضا2021 در

خیر اصلا بنده نگفتم فاسد هستن!!!و هیچوقت نباید ایشون رو برای اون کار مجازات کرد،امید وارم که این اتفاق نیفتاده باشه،و دور از جون کسی حق نداره که ایشون رو با اون دسته از دخترا مقایسه کنه!!!ولی شما دارید بهش میگید که اگرم خدایی نکرده اتفاقی افتاده باشه میتونه دردغ بگه و بره عمل کنه؟!!!این درست نیست،همون اول به خواستگارش بگه من دور از جون باکره نیستم خیلی جای جبران داره تا اینکه دروغ بگه!!!الانم چه متاسفانه چه خوشبختانه 60 درصد پسرها میبرن آزمایش و خودتون میدونید که حق دارن واقعا!!!همشم تقصیر همجنس های معتاد و بی شرف خودمونه که دختر خراب میکنن و میدن تحویل جامعه!!!درکل بهتره قید عمل ممل رو بزنن چون هم افشا میشه و هم الان خیلی راحت میشه فهمید طرف عمل کرده،همین تعطیلات عید یه پسری تو دهات ما یه دختر شهری رو گرفته بود یک هفته قبل عقد تو آزمایش فهمید دختره عملیه بهمش زد!!!نه بدلیل عمل بلکه بدلیل اینکه میگفت چرا بهم نگفتی!!!و خواستی دروغ به این بزرگی رو بهم بگی.

تصویر دوستدار تو
نویسنده دوستدار تو در

چون شما بعنوان یک پسر به خودت مطمئنی که اگه کسی بهت اطمینان کرد و چنین چیزی رو گفت، ابروش رو نمیبری و اگه هم باهاش ازدواج نکنی؛ رازش رو نگه میداری.

ولی ایا همه پسرها راز دارند؟ ایا یک دختر با چند جلسه صحبت کردن میتونه به راز داری یک پسر اعتماد کنه و مساله ای رو که به پدر و مادر خودش هم نگفته به پسر مردم بگه؟! اگه اون پسر به منظور مشورت کردن (نه به منظور بدی) به یک ادم ناتو در میون گذاشت و اون همه جا رو پر کرد. کی ابروش میره؟!

ببین عزیزم، من موافق دروغ و ریا و تزویر .... نیستم. عمل کردن هم به احد الناسی پیشنهاد نمیدم.راستش رو بخوای به همین خانم هم پیشنهاد خوبی نمیدونمش. ولی واقعا راه مطمئنی که ابروی یک دختر بیگناه را حفظ کنه وجود نداره. یا حداقل من راه بهتری سراغ ندارم. برای همین هم مستقیم بهش نگفتم عمل کن. گفتم هزینه عمل رو بپرس. تصمیم گیریش با خودش و البته مطمئن باش به عمل برسه خانواده شون هم مطلع میشند و شاید خودشون این مساله رو مدیریت کردند که نه سیخ بسوزه نه کباب.

بهرحال امیدوارم که هیچ دختر بی گناهی این بلا سرش نیاد.

تصویر Ayda64398
نویسنده Ayda64398 در

سلام من یک دختر 14 ساله هستم و جدیدن درباره پرده بکارت خیلی تحقیق کردم چون از ده سالگی خد ارضایی میکنم و فقطم به صورت مالشی بوده و اصلا دست خودم نیست که چرا این کار رو میکنم. من خیلی استرس دارم چون یه جا خوندم نوشته بود خد ارضایی اگر ب صورت مالشی هم باشه و چیزی داخلش وارد نشه ممکنه پاره شه و من خیلی استرس دارم. داخل گوگل خوندم که چگونه تشخیص بدیم خودمون که پرده بکارتمون سالمه یا ن و رفتم جلو اینه و ... دیدم که مال من پاره اس . و الان شب و روزم شده استرس و گریه ... من خیلی از نظر اینکه پرده بکارتم از الان پاره شه سنم کمه و استرس دارم و اصلا نیمتونم به مادرم درباره این موضوع چیزی بگم یا به دکتر مراجعه کنم ... لطفا کمکم کنید 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

سلام بنده 1سالی هی ازدواج کردم تو دوران عقد بعد رابطه با همسرم کمی خونریزی داشتم ک هردومون فکر کردیم بکارته و من چقدر استرس کشیدم ک نکنه تو عقد باردار شم...بعد ازدواجمون و رابطه های مکرر گاها دچار خونریزی خفیفی میشدم یک بار رفتم پیش متخصص و بعد معاینه گفت خانم شما اصلا پارگی بکارت ندارید و هنوز دختری ...من و شوهرم کلی خندیدیم در واقع اون خونریزی های خفیف مربوط ب اطراف واژنه  چرا که دخول واقعی خیلی سخته و واقعا کار آسانی نیس و خونریزی بعدش زیاده و من تا سه روز پیاپی گاها خونریزی داشتم پس هر خونریزی رو به بکارت ربط ندهید و آسوده در باشید خواهرم آن شاللله چیزی نیست.در پناه خدا

تصویر عجب بیهوده میتازیم

سلام.

باور کنید ماجرا انقدرها هم مهم نیست چرا خودتون بزرگش میکنید .شما هر کدوم از خواستگار ها رو که پسندیدید اجازه بدین بیان جلو تا جایی که چند جلسه اشنا بشید.بعد که دیدید داره قطعی میشه خودتون خصوصی به داماد ماجرا رو بگید.خیلی هم با خجالت و ترس نگید. که اون طرف هم شک کنه بگه این که اینجوری خجالت زده شده لابد ماجرا چیز دیگه ای بوده و نمیگه.خیلی ریلکس بگید ماجرا اینه خواستم بگه فردا نگی سرم کلاه رفت و شلوغش کنی.همین .

ضمن اینکه بد نیست یبار اصلا پزشک خانم معاینه کنه شایدم مشکلی نباشه.تصور شما شاید از ماجرا نادرست بوده.میدونید منظورم چیه.ضرر نداره حالا پزشک هم معاینه کنه .

بکارت مهمه اما ادم شعور داره میفهمه ماجرای شما با دختری که خودش اگاهانه رفته این کارو کرده خیلی فرق داره.مثل کسی که سابقه دار محسوب میشه.یوقت کسی قتل انجام داده یا پول مردم رو خورده میره زندان یوقت بخاطر تصادف و یه اتفاق مدتی میره زندان هر دو هم سابقه دار محسوب میشن.ولی این کجا و ان کجا.

اگه یمدت بگذره دیگه خواستگار نمیاد و شما هم تا اون موقع متوجه میشی چقدر بیخودی حساس بودی و موقعیت ها رو بیجهت رد کردی بعد دیگه کاریش هم نمیتونی بکنی.توکل بخدا کن و همون کاری که عرض کردم رو انجام بده

تصویر ★★★★★★★
نویسنده ★★★★★★★ در

سلام. من حدودا سن چهار پنج سالگی از روی کنجکاوی انگشتمو وارد واژنم کردم و خون اومد اما از هیچی سر در نمیاوردم و حالا ۲۱ سالمه و این قضه یادم اومده و خیلی نگرانم. اگه بکارتم پاره شده باشه راهی هست ثابت کنم مربوط به دوران بچگیه یا امکانش نیست؟

تصویر علیرضا2021
نویسنده علیرضا2021 در

سلام.به احتمال قطع به یقین و90 درصد تاحالا بازم ترمیم شده،یه سرچی از اینترنت بکنید میاره که ترمیم چطوریه.اگرم تونستید و امکانش رو دارید برید یه متخصص زنان ولی نگران نباشید حتما پرده بکارت نبوده جای دیگه بوده که عذر میخوام ناخن زده زخم کرده،اما اگرم پرده بکارت بوده باز قطعا ترمیم شده،ولی بازم میگم به متخصص مراجعه کنید امیدوارم که مشکلی نباشه و این نگرانی ها پیان پیدا کنه.موفق باشین

تصویر مسیح
نویسنده مسیح در

کی به تو گفته که پرده بکارت خود به خود ترمیم میشه؟؟ پرده بکارت خودش تشخیص میده که انگشت خودیه اومده یا غریبه ؟ که اگه مال خودیه پس ترمیم بشه واگه الت غریبس پس ترمیم نشه؟؟ عین اون نظرت بود در باره کلمه اذن و نداشتن دکتر زنانه  مرد و در مورد طبیعی بودن دیدن معمولی الت تناسلی توسط هم جنس که همشم غلط بود خوب نمیدونی نگ برادرم نگو. نازنین خواهرسوال کننده من معذرت میخام انشا الله که از زخم واژنه و نه پارگی بکارت. پیش متخصص برو ولی متاسفانه خودش ترمیم نمیشه چه در کودکی چه در بزرگسالی و باید بری دکتر برات ترمیم کنه .مسیح

تصویر علیرضا2021
نویسنده علیرضا2021 در

خانم از پارسال تا الان قبل از اینکه شما بیایید لینجا باز همچین چیزی مینوشتن،پرده ای که بصورت کامل پاره نشده و فقط آسیب دیده که قسمت کمی ازش آسیب دیده اگر در کودکی و نوجوانی که سن رشد هستن باشه ترمیم میشه!!!اما اگر پاره بشه و بعد از پارگی بازم رابطه باشه دیگه ترمیم نمیشه و باید بری کلینیک های مثلا غیرقانونی عمل کنی و...ایشون کودک بودن و دخول مکرر هم نبوده و همچنین یه ناخن بوده اصلا شاید به پرده نخورده،برای همین گفتم.یه سرچ هم تو اینترنت بکنید میاره،بهرحال معذرت میخوام که باعث ناراحتیتون شدم.

تصویر مسیح
نویسنده مسیح در

از کی تا حالا حرف بقیه و گوگل شده رفرنس علمی ما؟؟ گل دخترای عزیز به حرف های غیر علمی احدی گوش ندید . خراشیدگی و پارگی که خودشون ترمیم کردن یا بدن ترمیمش کرده چه فرقی داره وقتی پزشکی قانونی و دکترا  هم رو مینویسن اسیب بکارت همراه با خراشیدگی یا پارگی خیفیف یا شدید ؟؟ مگه وایه دکتره فرقی داره چرا و چطور و چه زمانی شده ؟؟؟ دخترا  پرده بکارت از جنس پوسته، پوست بدن تشخیص نمیده که بکارت با چی پاره شده رد خوش خوردگی  خودش رو میزاره ( حالا چه خودتون چه کس دیگه چه با انگشت چه با اشیا چه با پارتنر  چه با توی سکس چه زوری چه عشقی و چه یه بار چه صدبار چه در کودکی چه در بزرگ سالی) هر نوع خراشیدگی و جوش خوردگی که بیرونی باشه گزارش میشه همراه با تاریخ و ساعت رجوع و اگه پزشکی قانونی باشه مهرو موم میشه حالا بماند که اگه عمل شده باشه هم گزارش میشه. تازه حتی اگه باکره باشید ولی چیزی وارد شما شده باشه که در اثر اون چین های منظم لابیای بزرگتون بهم خورده باشه اونم مینویسن مدخوله به سلامت بکارت .بله همین قدر دقیق مگه برید دکتر زنان پولی که اونم شاید غیر دقیق تره باشه. مواظب خودتون باشید و با مراکز بهداشت و خدمات زنان در تماس باشید تا مطالب غیر علمی تو تصمیماتتون تاثیر نزاره و اندام خودتون هم خوب بشناسید تا هر صدمه و هر علائم شبه بارداری دل نگرانتون نکنه ولی اون قسمت که گفتن شاید خراشیدگی بیرونی باشه و به بکارت اسیب نرسیده باشه امکانش هست مثلا خش روی پرینه که با بکارت اشتباه شده   . دوست دارتون مسیح. 

تصویر منتظر غریب

سلام عزیزم قبل از اینکه به خودت استرس و نگرانی بدی به یک متخصص زنان مراجعه کن  ان شالله که سلامت هستی عزیز دلم نگران نباش.

موفق باشی و خوشبخت عزیز دلمheart

تصویر صِنِم.
نویسنده صِنِم. در

heartآجی جون نگران نباش

تصویر Raaaahaammcj
نویسنده Raaaahaammcj در

سلام من دختری ۱۶ ساله هستم در کودکی به من تجاوز شد یک پسر حدودا ۹ ۱۰ ساله خودمم در همین سنین بودم ولی من خونریزی نداشتم شنیدم وقتی بکارت پاره بشه خونریزی و درد شکم داره ولی من نداشتم تا جایی ک یادمه الان خیلی میترسم ک بکارت نداشته باشم شاید خنده دارباشه براتون ک پاره نمیشه و اینا ولی خیلی نگرانم و اظطراب دارم میخوام مطمئن بشم لطفا کمکم کنید 

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

نگرانی شما رو می فهمیم، ولی با توجه به توضیحاتی که دادید، می توان امیدوار بود که پرده بکارت شما همچنان وجود دارد، ولی برای اینکه از وضعیت خود مطمئن بشید می توانید به یک متخصص زنان مراجعه کنید تا با یه معاینه تشخیص داده شود که پرده بکارت آسیب جدی دیده یا نه.

موفق باشید.

تصویر Mohsen4468
نویسنده Mohsen4468 در

دیگه نمیشه کاری کرد بجای این فکرا دنبال یه مردی باش که وقتی بدونه اون بلا سرت اومده ولت نکنه

صفحه‌ها