سوالاتی درباره پرده بکارت دختران

13:49 - 1397/04/26

یکی از مخاطبان پرسید: چرا خدا پرده بکارت را برای دختران قرار داده تا مچ آنها را بگیرد و آبروی آنها را ببرد؟

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: http://www.btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.btid.org/fa/user/register

 

http://btid.org/node/135205

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
2 + 10 =
*****
تصویر rezaee
نویسنده rezaee در

من: وجود پرده بکارت برای دختران، هرگز به معنای مچ‌گیری یا بردن آبروی آنان نیست، بلکه عامل و انگیزه بسیار خوبی برای حفظ آنان از آسیب‌هایی است دامن‌گیر دختران و خانواده های آنان می شود.

مخاطب: وجود پرده بکارت چطور می تواند دختران را از آسیب محافظت کند؟
من: زیرا دوره نوجوانی و جوانی دوره‌ای است که ماجرا جویی‌ها به اوج خود می‌رسد و خدای ناکرده اگر این ماجرا جویی‌ها به مباحث جنسی کشیده شود، باعث تباه شدن آینده خواهد شد و چون بحث باردار شدن دختران نیز مطرح است، آسیب‌های جبران ناپذیری به شخصیت و موقعیت خانوادگی و اجتماعی دختران وارد می‌‌شود. و می‌دانیم که احساسات دختران بسیار بیشتر از پسران است و آنان به راحتی فریب خورده و در دام انسان‌های گرگ‌صفت می‌افتند، چه بسا در این دوران، پسری با دادن وعده ازدواج به دختری، او را فریب داده و با خود همراه کند و از او سوء استفاده کرده و بعدها به راحتی او را ترک کند، لذا آسیب دختران بسیار بیشتر از پسران است و وجود بکارت بهترین مانع برای این کار خواهد بود، تا دختران جوان به راحتی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و به فکر حفظ آبروی خود باشند.

مخاطب: همه این مطالب که گفتید قبول، اما اگر دختری کار حرام نکرد و پرده بکارتش در اثر اتفاق از بین رفت چه آیا این بردن آبروی دختر نیست؟
من: نه به هیچ وجه، عدم پرده بکارت به معنی بی‌آبرویی دختر نیست، همان‌گونه که دست قطع شده، لزوما نشان‌گر دزدی صاحبش نیست و ممکن است این دست بر اثر حوادث طبیعی از بین رفته و یا اساساً فردی به صورت مادرزاد، معلول بوده باشد.

مخاطب: حالا که خودتان قبول دارید ممکن است پرده بکارت بر اساس حادثه از بین برود برای حفظ آبروی دختر چه فکری شده؟
من: در روایات اسلامی نیز تاکید شده، چه بسا پرده بکارت بدون هم‌بستر شدن نیز از بین برود با حادثه، لغزیدن و یا سقوط![من لا یحضره الفقیه، ج 4 ، ص 49] لذا بر اساس همین آموزه ها، خارج از انسانیت و اخلاق اسلامی است اگر مردی با مشاهده فقدان پرده بکارت در همسرش و بدون تحقیق لازم، او را متهم به رابطه نامشروع کند و اگر مردی اقدام به متهم نمودن زنش نموده و دلیلی جز فقدان پرده بکارت نداشت، دادگاه می تواند با شکایت زن، آن مرد را به حد قذف (80 ضربه شلاق) محکوم نماید! بنابراین از بین رفتن پرده بکارت به خودی خود، دلیلی بر انجام گناه نیست.

مخاطب: از همه این حرف ها که بگذریم حالا اگر بعد از ازدواج مشخص شد دختری به هر دلیل، پرده بکارت ندارد سفارش اسلام چیست؟  
من: در این صورت توصیه اخلاقی اسلام این است که اگر مرد دید همسرش بعد از ازدواج، بانویی مقید به رعایت اصول شرعی و اخلاقی است و از وضعیت فعلی او مطمئن باشد، نباید فقدان بکارت را دست‌آویزی برای آزار و اذیت او قرار دهد و باید به خود بباوراند که ممکن است این موضوع بر اثر حادثه ای ناخواسته ایجاد شده و حتی اگر فقدان بکارت همسرش ناشی از گناهی بوده که او در گذشته انجام داده، امروزه که او از گناهش پشیمان است، نباید با یادآوری آن، او را دل آزرده کند و به این آیه قرآن بیاندیشد که «ِوَ لْيَعْفُوا وَ لْيَصْفَحُوا أَ لا تُحِبُّونَ أَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَكُمْ وَ اللَّهُ غَفُورٌ رَحيمٌ [نور / 22] باید بگذرند و چشم پوشی کنند! آیا دوست ندارید که پروردگار از گناهان شما بگذرد؟!»

مخاطب: تشکر از وقتی که گذاشتید.

من: موفق باشید

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

من این تاپیک رو باز کردم و خوندم ولی با دیدن نظر اون اقا که از ریا و تزویر و چیزای دیگه صحبت کرده بود با خودم گفتم یعنی چی این حرفااااا

من شاید نباید باهاشون بحث میکردم که توهینی تو ی سایت دیده بشه
بنده از مدیر انجمن به عنوان خانمی که وارد بحث شد با اون اقا معذرت میخوام اینهمم اعصاب خوردی لازم نبود

 

تصویر rezaee
نویسنده rezaee در

با سلام و احترام

بله بنده هم موافقم نباید بحث ها به حاشیه کشیده می شد اصل مطلب همین بود که بیان شد یعنی «وجود پرده بکارت برای دختران، هرگز به معنای مچ‌گیری یا بردن آبروی آنان نیست، بلکه عامل و انگیزه بسیار خوبی برای حفظ آنان از آسیب‌هایی است دامن‌گیر دختران و خانواده های آنان می شود.»

موفق و پیروز باشید

تصویر عذرخواهی
نویسنده عذرخواهی در

حق با شماست، بنده اشتباه کردم و نظر بدی نوشتم  و از شما و تمامی دوستان گرامی عذرخواهی میکنم، ای کاش امکان اصلاح نظرات وجود داشت.

تصویر rezaee
نویسنده rezaee در

با سلام و احترام

از اینکه مباحث حاشیه ای به وجود امد متاسفیم اما قصد ما ایجاد فضایی تاملی برای پاسخ گویی به پرسش عزیزان است امید واریم با رعایت اخلاق اسلامی ما در رسیدن به این مهم همراهی کنید.

تصویر مدیر انجمن

علی رغم اینکه فرد خاطی در همین مطلب، بارها به ظاهر ابراز ندامت کرده منتها رویه دور از ادب ایشان چه درگذشته و چه امروز باز هم تکرار و با کار زشت ساختن آیدی به نام دیگران، اقدام به مطلب نویسی در سایت کردند که با توجه به آیپی او این کار غیر اخلاقی ایشان نیز شناسایی و خنثی شد.

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

به خدا این مشکل روانی داره

مگه میشه یه نفر مدام به دخترها حمله کنه

آیدی به نام دیگران درست کنه

بدو بیراه بگه

و .....

جالب اینه عین ابلیس از همه طلبکاره و دیگران را مقصر بد رفتاریهاش معرفی میکنه

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

هیات ژوری، جناب قاضی و همه حضار محترم،،، بابت اینکه مطالب تندی به عنوان جوابیه منتشر کردم، معذرت میخوام،،، جناب رضایی عزیز اگر مطلب اولیه من خطاب به شما و سوالاتی که مطرح کردم دارای مشکل بود از شما هم عذرخواهی میکنم، ای کاش میشد سوالات  خصوصی هم از کارشناسان محترم داشته باشیم تا اینطور مشکلات پیش نمیومد به هرحال من هم مثل همه شما نظرات و طرز فکری دارم اما فرق بین نقد نظر فردی با توهین به شخص خیلی زیاده. جناب مدیر عزیز بهتر نبود به جای تحلیل شخصیت از روی چند مشاجره(که توی دعوا حلوا خیرات نمیکنن!) که مسلما یکطرفه هم نبوده بنده هم شروع کننده نبودم! راهکاری ارائه می‌دادید تا با کارشناسان به شکل سوال خصوصی هم بشه ارتباط گرفت؟؟ تا سوالات یک شخص سبب توهین و تهمت و فحاشی به اون نشه و در یک فضای آروم و با کمک کارشناس بشه مسائل رو حل کرد؟؟ دیگران میتونن به من بگن نظرت فلانه و هزار فحش و ناسزا اما من حتی نمیتونم بگم نظرم به خودم مربوطه؟

تصویر مدیر انجمن

کاربر محترم؛ عرض سلام.
ایشان در مطالب دیگر که در بایگانی سایت نیز موجود است با ادبیاتهای مختلف مثل «آدم باش، غلط کردی و...» خود بنده را نیز مورد خطاب قرار داده‌اند؛ لذا کلام شما را درک می‌کنم؛ منتها هدف ما اجازه نظرنویسی حداکثری به کاربران بوده است. نکته قابل تامل اینکه علی‌رغم تایید تمامی نظرات این فرد در همین مطلب، ایشان مدعی شده است که اجازه دفاع به او داده نشده! و حال آنکه تنها یک نظر ایشان که به یکی از مخاطبان صراحتا گفته بود «به تو هیچ ربطی ندارد» تایید نشده بود که البته آن هم از باب معرفی کاملتر شخصیت ایشان تایید شد.
به هر حال با توجه به اینکه ایشان معمولا در مسائل بکارت دختران و نداشتن حیای دختران و اینگونه مسائل، نظر نویسی می‌کنند و از نوع ادبیات ایشان بسیاری از کاربران شکایت داشته‌اند و ریزشهایی را در مجموعه ایجاد کرده‌اند، تا اطلاع ثانوی نظرات ایشان با این ادبیات، در اینگونه مطالب تایید نخواهد شد.

موفق باشید.

تصویر چنگیز پنگیز
نویسنده چنگیز پنگیز در

حتما ۶ تا منفی هم اون با ۶ تا آیدی داده ، فکر میکردم فقط خودم بیکارم

خوب شد خوبمون شد اونم از خودمون شد خخخخخخخ

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

دمت گرم، خدا حفظت کنه، بعد از مدتی یه لبخند زدم  ، ازت ممنونم. 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

از همه شما دوستان گرامی عذرخواهی میکنم، خیلی تند رفتم ، اما هیچ مشاجره ای یکطرفه اتفاق نمی افته. 

تصویر عجب
نویسنده عجب در

سلام جناب مدیر، چون خواستید گذشته رو بیارید وسط میگم بهتره برید و ببینید چه توهین‌هایی کردند و منم جوابشون رو دادم (جواب کلوخ، سنگه ،، جواب های، هویه)،،، در ضمن خود شما که ادعای سعه صدر و... داشتید حالا چی شد؟ بابت اون مطلب‌های گذشته که ازتون عذرخواهی کرده بودم  (درمورد اون سوالی که گفته بودید مشکل داره ، حق با شما بود من باید لینک کامل رو میذاشتم که بابت اون  متنی که در اعتراضش نوشتم از شما بازهم عذرخواهی میکنم اگر امکان پاسخ اون متنتون باز بود همونجا هم عذرخواهی رو منتشر میکردم ولی خب نیست. ) ، من معمولا درمورد بکارت دخترا نظر نویسی نمیکنم منتها میام یه نظر در مورد بعضی سوالهای این دسته مینویسم صدتا فحش و تهمت میزنین خب نباید جواب بدم؟! (دعا کنید سعه صدر پیدا کنم)  درضمن به همین بایگانی مراجعه کنید میبینید نظرات زیادی پای تاپیکهای مختلف دادم اما هیچ کدوم به اندازه اینجور سوالها به حاشیه نرفته!!! ریزش سایت داشتید بخاطر من؟میشه روشن تر بگید؟؟؟ ریزش سایتتون بخاطر نظر نویسی اولیه من بوده یا تایید فحاشی و تهمت دیگران و متقابل جواب من؟؟ بابت نظراتم استدلال هم دارم(هرچند در نظر بعضی اشتباه باشه) ولی اشخاص دیگه میان بجای نقد و مخالفت با نظر من  شروع میکنن حمله که تو نظر میدی فلانی!و هزار فحش و ناسزا! جوابشونو ندم؟(بازهم خواهش میکنم دعا کنید سعه صدر داشته باشم) خود شما الان شخصیت رو خواستید قضاوت کنید، میشه بگید دقیقا کامنتهای دیگه من(توی سوالات دیگه) رو هم خوندید؟ توش فحش و ناسزا دیدید؟؟؟ یا اینکه یه بحث محترمانه شکل گرفته و یه سری سوال و جواب رد و بدل شده؟؟ 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

این طرف همونی نیست که مدام به زنها توهین میکنه و از همه طلبکاره؟

این چیکارست که به یکی بگه به تو چه نظر نده؟

این با چه حقی در اولین نظر به کارشناس سایتتون توهین میکنه و میگه قیافه حق به جانب نگیر!

این با چه اجازه ای دیگران را قاضی شریح خطاب میکنه در حالیکه اگر در مقام تشبیه باشیم میشه خودش رو به سعد بن ابی وقاص تشبیه کرد!

این با چه اجازه ای در اولین پیامش مینویسه (این دخترا اینقدر خوب بازیگری و تزویر رو بلد هستند...) تو با چه حقی در اولین نظرت دختران را اینگونه خطاب میکنی؟ جالبه تازه اگر یکی از همین دخترها در مورد توهین این موضع بگیره بر میگرده میگه به تو چه من با رضایی بودم!

تو با چه حقی به خودت اجازه این همه توهین کردن رو میدی؟

این با چه اجازه ای به دیگران میگه درک و فهم ندارید؟

این همون بی ادب نیست که کاربر دیگه ای رو در مطلبی دیگه کره خر خطاب میکرد و فحاشی میکرد؟

این افراد که به خودشون اجازه میدند هرچی بخواند بگند اما طرف مقابل ادبیات خودشون رو به کار ببره بهشون بر میخوره و اصول مناظره توام با ادب را بلد نیستند رو خواهشا اجازه ندید فعالیت کنند.

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

اصل مناظره و میزگرد و کرسی آزاد اندیشی به دادن هرگونه نظر، انتقاد و مطلب بدون هیچ ترس و واهمه ای هست اما اصل مهمترش اینه که کسی حق توهین به شخص مقابلش رو نداره بلکه میتونه نظر مخالفش رو با استدلال بیان کنه نه اینکه مثل شما قاضی شریح های معاصر تا یه نظر میدم بدون خوندنش  بدون دیدن اولین مطلب(پایین ترین مطلب) شروع میکنین به حمله کردن، وقتی هنوز درک و فهم فرق بین نظر عام با حمله به شخص رو ندارید  چطور ادعای آزادی نظر دارین؟؟ اولین مطلب من رو بخونین(نویسنده ایرانی در 16:18 - 1397/04/28) تا بفهمید خطابم، سوال از جناب رضایی بود، همون اولین کامنت شروع کردین توهین و فحاشی،،، خب به شماها هیچ ربطی نداره چه طرز فکر و نظری دارم ، حرف مستدل ندارید توهین و فحاشی و تهمت میزنین! محمد جواد رحمانی، قاضی شریح بزرگ ، برو اول یاد بگیر مناظره و بحث و نظر دادن چجوریه بعد بقیه رو با لیاقتت مستفیض کن!! 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

اگر قضاوت درستی نکردم از حرفتون من معذرت میخوام و حلال کنید برادر گرامی ولی من شما رو قضاوت نکردم حرفتون رو قضاوت کردم مسلما در غالب چند تا کلمه ادم نیمتونه منظورشو بگه ولی چیزی که برداشت میشد این بود منم لازم بود نظرمو بکم همین

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

آفرین به فرهنگ بالای تو

نه مطلبت کاملا هم صحیح بود.

قضاوتی نکردی

و نظرت رو در مقابل نظر غلط اون بیان کردی و احتیاجی به معذرت خواهی نداشت

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

منم از شما معذرت میخوام شاید اونطور که باید نمیتونم نظرم رو بگم اما حالا که قرار به قضاوته پس طبق نظرات شماها تمام گناهان بر عهده شیطانه چون فریبنده و دعوت کننده به گناهه   و هیچ مسئولیتی برعهده انسان نیست! و برای انسان اختیار و علم و عقل و سنت و شریعت نیست!! و کلا فریب خورده شیطان شده و تمام تقصیرات بر گردنه شیطانه!!! 

تصویر جواب
نویسنده جواب در

این حرف رو به بچم بزنی میخنده
اصلا حرف من اینطور نبود اقای محترم
نظرمو پایین دادم بخونید
من تا صبح بگم تو یکامنت منظورمو متوجه نیمشی یا من بد میگم
 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

پس خوب بخندید. 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

تایم رو چک کن جناب  مدیر دیر تایید میکنه واسه همین قاطی میشه من قبل از تایید کامنت قبلیت این مطلب رو زده بودم ولی تا تاییدش طول کشید،،، مطلبم هم خطاب به تو نیست خطاب به همه بود

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

اتفاقا نظرات نسبت به انجمنهای دیگه خیلی هم سریع تایید میشه

نظرات رو هم خوب خوندم

احتمالا شما دقت لازم رو نداری و رگباری نظرات مینویسی

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

معمولا کسانی که موقعیت ازدواج براشون جور نمیشه

بهترین کار رو در این میبینند که کل جنس مخالف را زیر سوال ببرند

پسری که موقعیت مالی و اجتماعی ازدواج ندارد حیای دختران را زیر سوال میبرد

دختری که موقعیت ازدواج ندارد وجود پسر خوب را انکار میکنه

وگرنه هم پسر خوب داریم هم دختر خوب

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

طرز فکر جالبیه. 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

هم پسر خوب داریم هم دختر بساز و خوب

ولی من هم دوست غیر مذهبی دارم هم دوست مذهبی.یه ایرادی که به دوستای مذهبیم وارد هست این هست که  مثلا اگر بفهمن فلانی کاری کرده ازش دوری میکنن .طرف رو به راحتی قضاوت میکنن.یا مثلا از دیدن دختری که توی خیابون حجابی نداره بدشون میاد حس تنفر دارن

درسته؟به نظر من ادم باید اگر کسی رو هم دید خطاکار اینقدر تکبر نکنه و فک رکنه خودش لغزشی نداشته.باید طرف رو بپذیرن چون اسلام دین بخشندگی هست.دوستای غیر مذهبیم اینقدر انعطاف پذیرن و این اخلاقشون ادم رو جذب میکنه

متاسفانهههههه بهتر یه ذره ایم دینی که داریم توی اخلاقمون تاثیر بذاره ارامش بده بهمون

تصویر محمد جواد رحمانی
نویسنده محمد جواد رحمانی در

از مدیر انجمن محترم میخوام این فرد بی ادبی که نظر نویسی میکند و نظر دیگران را با این عبارات که به تو مربوط نیست و قضاوت نکن و .... سرکوب میکند را تایید نکنید مگر نه آنکه این انجمن عمومی هست و وقتی نظری نوشته میشود دیگران میتوانند نظرشان را بنویسند؟

پس این اوج بی ادبی و بی منطقی است که فردی چنین رفتار زشتی داشته باشد.

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

از مدیر انجمن محترم میخوام این فرد بی ادبی که نظر نویسی میکند و نظر دیگران را با این عبارات که تو خودت فلانی، افکارت مریضه   چون نظرت رو گفتی معلومه چه کاره هستی و... دنبال سرکوب نظر هستند را تایید نکنید مگر نه آنکه این انجمن عمومی هست و وقتی نظری نوشته میشود دیگران میتوانند نظرشان را بنویسند؟"" "" در مورد نظر دادن ، میتونی نظر بنویسی منتها آنقدر قاضی شریح هستید که از روی متن یک نظر چه تهمتها و فحاشی و بی ادبی نمیکنین. من چه توهینی به شماها کردم؟؟ یک کلام نظرم رو گفتم درمورد متنی که جناب رضایی منتشر کردند  و از ایشون چندتا سوال داشتم منتها یه عده بدون اینکه حتی مطلبی رو بخونن شروع میکنن حکم صادر کنن که بله تو که این نظر رو داری فلانی و... اینه منطق شماها ،  من میگم چیزی به عنوان فریب خوردن 100 درصد نیست   وقتی مسائل روشن و سطح آگاهی جامعه بالا رفته  و احکام دین و شرع و سنت هم اینهمه تایید داره از دوستی دوری بشه خب چرا باز فریب خوردن رو بهانه قرار میدین؟؟؟ پس تمام گناهان ما برگردن شیطانه  راستی آیه در این مورد هم هست منتها کافیه ذره ای خلاف نظر شماها نظر بدیم اونوقت معلوم میشه چه کاره ایم، افکارمون خرابه و... اوکی قاضی شریحان عزیز ، همچنان قضاوت کنید. 

تصویر جواب 2
نویسنده جواب 2 در

فکر کنم منظور اقای رحمانی مشا بودید که میگید نظر شما به من مربوط نیس و من نباید قضاوت کنم
من عذر خواهی هم کردم ولی منتها اینطور که معلومه خیلی عصبانی هستی
بهتر وقتی نظرتو میگی من رو قانع کنی و هدایت کنی

 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

دقیقا منظورم این قاضی شریح بزرگه! 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

خیلی بی ادبانه صحبت میکنی
چیه یکی حرفتو نداره اقای محترم خیلی عصبانی شدی؟یعنی چی قاضی شریح؟این فحش است؟

من نظرمو گفتم و شما نباید توهین کنی
من شما رو از حرفتون قضاوت کردم و اون حرف از فکر مریض میاد بیرون ایشالا شما نیستی و نظرتو دادی

تصویر نظرمو دادم
نویسنده نظرمو دادم در

من به شما نگفتم چه کاره ای توهینم نکردم.گفتم معلوم کجای کار هستی یعنی خیلی راحت به ادما برچسب میزنی.بعدم توهین رو شما فرمودید نه من که میگید ربطی نداره به شما لطفا ظرفیت پذیرش داشته باشید.سرکوب نظری وجود نداره .اصل یه چیز این جور روابط حرام و تاوانش سخت و....
ولی وقتی نظر مینویسی و میگی طرفی که بکارتش رو از دست داده و پی لذت بود و پسر باز هست و بعدم میگی خدا لعنت کنه به نظرم شما قضاوت کردید.شما هیچی نمیدونید از جنس مونث بعدم ناراحت میشید یکی نظره شما رو به چالش میکشه

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

نظرات رو کامل ببینید متوجه میشید چه حرفایی نوشته شد منظورم کل قاضیان عزیز این جمع بود! ببینید گفتم طرز فکر و نظرم به خودم مربوطه! چرا دنبال تغییر دیگران به قیمت توهین و افترا و تهمت و فحاشی هستند؟ بازهم میگم نظر من به خودم مربوطه از ابتدا ببینی خواهی فهمید که به هیچ شخصی اشاره نکردم مگراینکه اون طرف حمله کرده باشه! والسلام. 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

این عین حقیقته

که اگر دختران ساده

فریب پسران گرگ صفت رو نمیخوردند

این همه حرف و حدیث ایجاد نمیشد

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

دختری که با میل خودش تن به دوستی میده با میل خودش رابطه جنسی برقرار میکنه و بکارت ازبین میره نه فریب خورده و نه چیزی جز لذتی که دنبالش بوده دست پیدا کرده  اگر به عفت و حیا توجه می‌کرد دنبال دوست پسربازی نبود . خدا لعنت کنه جنس مونث که از هم خوابی با دوست پسراش نمیگذره اما هزاران ادعا داره! 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

بذار خیلی رک بگم
امیدوارم نظرم رو تایید کنن ممنون میشم
الان خیلی از زنا از راه دخول ارضا نیمشن پس دختر بشیه خود ارضایی کنه شرف داره به اینکه بیفته دست هوس بازی که بخخواد ازش سو استفاده کنه.
بعدم این مردا هستن که فقط فکر میکنن از این راه ارضا میشن پس این مردا هستن که دنبال لذت هستن

شاید از شنیدن محبت جنس مخالف لذت ببره ولی بعید میدونم یه زن این طور باشه که میگید.دختری که اسیب دیده هست هیچ وقت دنبال دوست پسر بازی نبوده
یه رابطه وقتیکه به رابطه جنسی کشیده یمشه که بحث ازدواج و اینا بیاد وسط.
شما وقتیکه داری یه هرزه رو که میگی دوست پسراش با دختری که فریب خورده مقایسه میکنی معلوم کجای کار هستی

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

بذار خیلی رک بگم

نظرم به خودم مربوطه و نیازی به قضاوت تو در موردش ندارم  اما همین دختر که میگی بخاطر وعده و وعید دیگری حاضره شرع و عفت و حیا رو بفروشه خب کاری که کرده باز هم به میل خودش بوده من بحثم اینه چرا همش میگید دختر مظلومه با احساساتش بازی میشه؟ مگه اینهمه آیه و حدیث نیست که از دوستی جنس مخالف اجتناب کنن؟؟؟ بحث من سر ادعای فریب خوردنه! چه فریبی؟ اگر ازدواج رو میخوان باید با خانواده مطرح کنن و عقد بشن، پس توجه به آبروی خانواده ندارند؟؟ عفت و حیا  برای چی اینقدر بهش تاکید میشه؟ خب کجا رفته؟؟؟باز هم میگید فریب فریب فریب، عزیزان ازدواج وقتی از مسیر شرعی‌ خارج بشه دیگه ازدواج نیست دعوت به رابطه بی قید و بنده چرا این رو درنظر نمی‌گیرید؟؟؟ بابت قضاوت آخر متنتون هم براتون متاسفم. 

تصویر محمد جواد رحمانی
نویسنده محمد جواد رحمانی در

هیچ کس نه تو و نه مطالبت رو لایق قضاوت نمیدونه

منتها جمله غلطی را میبینند نظر خودشان را اعلام میکنند

و نظر اونها هیچ ربطی به تو نداره

یک کلام تا زمانی که نوشته نشده مالکش تو هستی

وقتی نوشته شد مال تو نیست

و هرکسی حق دارد نظرش را بنویسد

تصویر ایرانی
نویسنده ایرانی در

بزرگوار! وقتی منو خطاب قرار میدن پس میشه بگی نظرشون عمومیه یا خطاب به شخصه؟ فقط گفتم یخورده فرق بین نظر عمومی با خصوصی رو درک کنین اگر امکانش هست! 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

ای کاش فهم خطاب قرار دادن رو داشتی که میفهمیدی فرق بین نظری که شخص رو خطاب قرار میده با نظری عمومی چیه! منتها متاسفانه قاضی شریح شدین و لایق همین شکل قضاوت هستید. 

تصویر جواب 2
نویسنده جواب 2 در

دقیقا
به این میگن یه ادم انعطاف پذیر
اگر نمیتون یمن رو توجیح کنی و نظر اشتباهت رو ثابت کنی اقای محترم پس الکی مسایل رو قاطی نکن

اگر بحث قضاوت هست شما دقیقا داری قضاوت میکنی میگی دختر فریب خورده نیس.اتفاقا پسر فریب خورده هم هست.بعضی دخترا حیا ندارن هیچ از پاک بودن بعضی پسرا بدشون میاد.
من روی صحبتم با دختر پاکی بود که فکر میکنه پسری که بهش محبت میکنه اخر براش شوهر میشه و میذاره اون بی شرف دستمالیش کنه در صورتیکه توی ذهن کثیف اون پسر هیچی جز ارضای جنسی نیس ..

تصویر ایرانی
نویسنده ایرانی در

اثبات کردم برات منتها منکر شدن برای شماها راحت ترین کاره   به نظرت چون شیطان محرک گناه و وسوسه گره چطوره بگیم تمام گناهانمان بر گردن شیطانه و هر کاری خواستیم انجام بدیم؟؟؟ 

تصویر جواب
نویسنده جواب در

ما دو تا داریم یه حرف میزنیم منتها مشا خیلی بهت برخورده
اثباتی من ندیدم همش ناراحت شدید و عصبانی بودید.نههههه من نگفتم گناهان بر گردن شیطان این یعنی مسولیت کارتو نپذیرفتی

برادر محترم بنده عرض کردم به دیگران برچسب نزنید.میگید فریب خورده وجود نداره چون انسان از روی اختیار کاری رو انجام میده بنده میکم این اشتباه وقتیکه مشا تصمیم میگیری تن به کاری بدی با توجه به شرایط اون کار رو میکنی.حالا این وسط یه پسر عوضی خورده به تور یه دختر ساده لوح اسم پسر هیچی نمیشه اسم دختر میشه دوست پسر بازی میکنه و برای لذت اینکارو کرده؟اینه منظورتون؟

این 100 درصد غلط

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

البته باز هم میگم فریب خورده وجود نداره چون به هرحال اختیار کار دست خودش بوده اما وسوسه گر داریم که انتخاب راه در هرحال به عهده خودمونه. همین دخترای ساده که میگید چرا خانواده و توصیه های مختلف شرعی و عرفی رو نادیده می‌گیرند؟؟ پس اینقدر نگیم 100 درصد فریب خورده هستند! 

تصویر ایرانی
نویسنده ایرانی در

خب این شد نقد نه حمله. ازتون ممنونم. من هم معتقدم پسرهای گرگ صفت و بی شرفی که دختران پاک و ساده رو تور میکنن وجود دارند و این دختران مظلوم واقع میشن منتها بحث گول خوردن اونهم در مساله جنسی با اینهمه تایید و تاکید شرع و سنت و اطلاعات جامعه باز برام تناقض داره! خب دختری ساده چرا به خانواده پشت میکنه و اجازه این چنین تعرضی رو میده؟؟ اما لعنت من خطاب به دخترای پسربازی بود که با ترویج بی حیایی و بی عفتی و شکستن قبح گناه دنبال آلوده کردن جامعه هستند و ابایی از بکارت ندارند و دنبال لذت طلبی هستند اما به اسم‌های فمینیست و حقوق بشر و آزادی حسابی ادعا دارند. 

تصویر جواب
نویسنده جواب در

عفت و حیا  برای چی اینقدر بهش تاکید میشه؟ خب کجا رفته؟؟؟باز هم میگید فریب فریب فریب، عزیزان ازدواج وقتی از مسیر شرعی‌ خارج بشه دیگه ازدواج نیست دعوت به رابطه بی قید و بنده چرا این رو درنظر نمی‌گیرید؟؟؟  منم دقیقا موافق این هستم
فریب رو باید از هم جنس خودت بپرسی که با دروغانی رنگارنگ با ابروی یه دختر بازی میکنن.زن توی جامعه ما همینطوری تو سرش زده میشه و حقش پایمال میشه.دقیقا برای بعضی از این دخترا لفظ فریب خورده و قربانی رو به کار میبرم چون دقیقا همینه.چون یه زن وقتیکه یه مرد انتخابش میکنه دوستداره فقط مال اون باشه.
نادونی که به این کار یه دختر تن بده برای همین شما پسرها  مخ خیلی از دخترارو میزنید.اگر بحث ازدواج پس چرا مخ دخترارو رو میزنن.چیزی جز سو اشتفاده هست؟حالا این وسط دختر احمقی که خامک این دورغا میشه دقیقا فریب خوردس.بله گناه کبیره با اختیار خودش بوده که نباشه میشه تجاوز ولی اسمشو میذارن فریب برای ازدواج

منم برای شما متاسفم که میگید لعنت خدا این جور دخترا های اسیب دیده رو
من دیدم سوالاتشون رو میذارن و فقط دعاشون میکنم خدا بهشون ارامش بده ما دخترا قبل اینکه قربانی ساده بودنمون بشیم قربانی همین طرز فکرا هستیم که زن رو مقصر مطلق و مرد رو موجودی معرفی میکنند که هیچ گناهی نداره و اجازه هر سواستفاده  و غلطی رو داره

اگر زن باید پاک دامن باشه مرد هم باید پاکدامن باشه.حالا اگر دختر خرابی گیر مرد پاکدامن بیفته گناه نمیگنه و بالعکس.حالا اکردختری گیر یه شیطان صفت بیفته تکلیف چیه؟پس قبول کنید هم مرد هم زن باید پاکدامن باشن چون اگر اون مرد پاکدامن بود حتی اگر دختری میل داشت و اجازه تعرض میداد جلوی خودشو میگرفتتتتتتتتتتتتتتتتت

حالا هی میکن مردا مظلومن همش حرف به خدا.هزار تا کار میکنن اخرم توبه و ازدواج.ولی نمیدونن با کسی میرن که عین خودشونه

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

خیلی متاسفم که حتی حوصله درست خوندن متن‌ها رو ندارید اما نظرات پر از قضاوت ارائه میدید، من گفتم : "خدا لعنت کنه جنس مونثی که از هم خوابی با دوست پسراش نمیگذره اما هزاران ادعا داره" پس هنوزم خودت نمیدونی منظور خودت از فریب خورده چیه، دوست پسرباز چیه،، صرفا برای اینکه روشن بشی گفتم یخورده به متن‌ها نگاه کن،چندبار بخون و بدون نیازی به قضاوت تو نیست. 

تصویر جواب 2
نویسنده جواب 2 در

بکارت ازبین میره نه فریب خورده و نه چیزی جز لذتی که دنبالش بوده دست پیدا کرده  اگر به عفت و حیا توجه می‌کرد دنبال دوست پسربازی نبود . خدا لعنت کنه جنس مونث که از هم خوابی با دوست پسراش نمیگذره

این جمله شماست.نوشتی دختری که گول میخوره معنی نداره و دنبال لذت زودگذر بوده .گفتی اگر دنبال دوست پسر بازی نبود به حیا توجه میکرد و بعدش میگی لعنت کنه خدا جنس مونث رو که بهم خوابی میکنه با دوستپراش....به نظرت این جملاتت با هم ارتباطی نداره؟اول میگی فریب خورده معنی نداره.بعد میگید دنبال دوستپسر بازی وده پس اسمش پسر بازه نه فریب خورده بعدم لعنت میکنید
من ده بار خوندم جملتو

همین برداشت میشد که گفتم
به هر حال اگر منظورتون این نبوده جای خوشحالی

چون کسیکه یه دختر یاده احمق رو هرزه میدونه به خودش اجازه میده با دخترا هر کاری کنه بعد بگه خودشون خواستن.من نخواستم.خودش خواست ....اهههه اعصابمو خورد کردی

تصویر متاسفم
نویسنده متاسفم در

معنی لذت رو در دخول شرح کردی که نشون میده حتی تطبیق ذهنی خودت رو داری به مطلب من نسبت میدی چه برسه به قضاوت بعدیت،،  لذت یعنی خوشی (لغتنامه دهخدا) منظور به دست آوردن اون اهداف مدنظره  بله مرد دنبال غریزه جنسی و زن دنبال غریزه عاطفی است اما همین مساله عاطفی منجر به رابطه میشه و طی اون زن هم ارضا میشه (میتونید مطالب علمی رو بررسی کنین نه حوصله و نه این انجمن رو جای بحث علمی نمیبینم چون آنقدر راحت تهمت و فحاشی دارید آدم جرات نمیکنه بگه زمین گرده!) پس رابطه جنسی ناشی از دوستی دختر و پسر یک مساله دوطرفه عاطفی و جنسی هست درغیر اینصورت معنی تجاوز داره که اصلا مطلبی درموردش ننوشتم پس اینکه یک کلمه چه معنی در ذهن شما داره دلیل قضاوت درمورد مطلب من نمیشه . 

تصویر مخالف
نویسنده مخالف در

خیلی ذهنت بسته هست شما فکر کنم از اون ادمایی باشی که هر کی یه گناه کنه رو ناپاک میدونی وای به روزی که پای خودتم بلغزه
شما فکرکنم اقای باشی چون دید یه اقای میتونه به رابطه جنسی این باشه.اتفاقا مرده استفاده ابزاری میکنن از زن تا لذت ببرن هیچ دختری حاضر نیس ابزار جنسی یه مرد کثیف باشه مگر اینکه فریبخورده باشه با حرفا و وعده های کثیف.یا اینکه شغلش این باشه که اونم تکلیفش معلوم
این مرد که دنبال لذت توی رابطه جنسی هست  اما یه زن فقط دنبال محبت هست.شما بهتره بری جس زن رو بهتر بشناسی چون با این طرز فکری که داری و این حور دخترارو فریب خورده نمیدونی باید بگم خدمتت که باید بری دختر پیغمبر بگیری
خدا لعنت کنه جنس مذکری رو که از همخوابی با حیوون و هیچ زنی نمیگذره بعدم کلی ادعا دارن.

همیشه همینه به قول دوستی همش میگید خانم باید عفت و حیا داشته باشن.مردا صیغه کنن کثافت کاری کنن.کاش معلوم میشد برای مردها هم تا اینقدر برچسب نزنید..

 

تصویر ایرانی
نویسنده ایرانی در

مطلب جالبی بود  اما چندتا سوال برام ایجاد کرد جناب رضایی. اول اینکه مگه میشه درمورد باکره بودن دخترا بدون آزمایش پزشکی قانونی اطمینان پیدا کرد؟ دوم الان اینهمه میان میگن باکرگی ربطی به شوهر نداره برای گذشته فرده،، پس چرا اینهمه تاکید شده دنبال دختری عفیف و پاکدامن باشید الان وقتی نمیشه دراینجور مسائل حتی وارد شد میشه بگید دختر عفیف از کجا پیدا کنیم؟؟؟ سوم اینهمه دوختن و ترمیم بکارت و چندین راه فریب که جدیدا به شدت رواج پیدا کرده میشه بگید نشونه چیه؟؟؟؟؟ جناب رضایی وقتی مطلبی رو می‌فرستید به جای صرفا سوال و جواب ، بهتره یه تحلیل جامعه هم بهش اضافه کنید و به نوعی دنبال مظلوم نمایی دخترا و حق به جانب حرف زدن نباشید.  این دخترا اینقدر خوب بازیگری و تزویر رو بلد هستند که نیازی به طرفداری ندارند. 

صفحه‌ها