حقانیت دین اسلام در انجیل

23:16 - 1395/04/20

593- سلام بر شما

آیا میتوانید حقانیت دین اسلام را در کتب مسیحیان پیدا کنید

مثلا در قرآن میفرماید، ان الدین عندالله الاسلام

آیا در کتب(تورات و انجیل) مسیحیت میتوان چنین آیه‌ای را بیاورید

ممنون میشم

یا علی

http://btid.org/node/95690

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
2 + 0 =
*****
تصویر محمد فرضی پوریان

با سلام خدمت شما.

ببینید در انجیل مسحیان چنین مطلبی وجود ندارد؛ چون اگه بود که همه مسیحی ها مسلمان میشدن. اما در خود انجیل اونا نوشته هایی وجود داره که از حضرت عیسی(ع) نقل کردند که ایشون فرموده بعد از من پیامبری میاد با این خصوصیات که پیامبر آخرالزمان هست و باید از اون تبعیت کرد. اون خصوصیات هم فقط بر پیامبر اسلام(ص) تطبیق داره؛ اما زمانیکه ایشون اومد و فرمود باید مسلمان بشید و ... چون دیدن دنیاشون در خطر افتاد و پادشاهی رو داره از اونا میگیره، منکر شدند.

موید این سخن اینه که پیامبر اکرم(ص) در سن 8 سالگی برای اولین بار با ابوطالب به مسافرت رفت، در بین راه راهبی مسیحی به نام بحیری، حضرت رو دید؛ او حضرت رو شناخت و به کلیسا برد و پذیرایی کرد و به ابوطالب گفت این بچه همون پیامبر آخرالزمان هست و باید بسیار مواظب او بود؛ این قضیه 32 سال قبل از به پیامبری رسیدن حضرت بوده.

آیه قرآن هم میفرماید: «اونا پیامبر را میشناختند، همچنانکه فرزندان خودشون رو میشناختند». یعنی مثل بچه خودشون پیامبر اسلام رو میشناختند. بنابراین سخنی با این صراحت که تنها دین، دین اسلامه نیست؛ ولی مطالبی دارن که حضرت عیسی فرموده چنین کسی میاد و به او ایمان بیارید و از اون تبعیت کنید که پیامبر آخرالزمان است.

شما با یه سرچ کوچیک در نت میتونید اون مطالب رو از انجیل پیدا کنید.