شوهرم حوصلش سر میره و اینستاگرام میخواد

21:22 - 1397/05/09

در رابطه با فضای مجاری ..من و همسرم تلگرام داریم ولی اینساگرام و بقی برنامه هارو نصب نکردیم ینی من مدتی اینستاگرام داشتم ولی خوشم نمیومد چون با همه جور ادمی ادم درارتباط بود یجورایی و بیشتر بجای اینکه اموزنده باشه غیراخلاقی بود بخاطر همین حذفش کردم..ب همسرم هم اجازه ندادم نصبش کنه ولی ی مدت همش میگفت حوصلم سرمیره دوست دارم نصب کنم فیلم ببینم ولی اخه من خوشمممم نمیاد چیکار کنم بنظرتون کار من اشتباهه؟دور کردنش از این فضاها اشتباهه؟من خودم هم ندارم اخه

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: http://www.btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.btid.org/fa/user/register

 

http://btid.org/node/135632

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
1 + 3 =
*****
تصویر فرشته شاطری
نویسنده فرشته شاطری در

شوهر من ازشبانه روز فقط وقتی به طور ناخواسته خوابش می‌بره ازاینایستاگرام میاد بیرون. من واقعا خسته شدم دو سال ازدواج کردیم البته ازدواج مجددمون هست سنمون بالای چهل  ولی من دیگه کم آوردم کار بدی هم نمیکنه دنبال چیزی نیست ولی منم هم صحبت می‌خوام خسته شدم از تنهایی

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

انتظار و خواسته شما از همسرتون به حق است و طبیعی است که دوست دارید که همسرتون یک وقتی رو در روز برای گفتگو و صحبت با شما بدون مشغولیت به فضاهای دیگر با شما همکلام شود و ... ولی شما می توانید اولا برای خودتون مشخص کنید که چه تایم و زمانی رو دوست دارید که با هم صحبت کنید، مثلا دوست دارید در طول روز، یه ساعت وقتش رو به شما اختصاص بدهد و باهم گفتگو کنید، خب همین مدت زمان و تایم رو به صورت واضح به همسرتون بگید که مثلا شما دوست دارید که بعداز ظهرها به اندازه یه ساعت باهم صحبت کنید بدون اینکه به چیزی یا کاری مشغول شوید. 

وقتی شما تایم و زمان رو مشخص می کنید، همسرتون سعی خواهد کرد که با شما همراه شود. حالا برای اینکه این تایم گفتگو رو برای همسرتون جذاب و دلپذیر کنید توصیه می کنم جهت انگیزه سازی از خوراکی و شربتهای خوشمزه و عصرونه های دلپذیر استفاده کنید تا لذت گفتگو برای هردوی شما دوچندان شود. اگر هم مثلا دیدید که ایشون هنوز مشغول اینستا هست و پای گفتگوی شما نیومده، شما بلافاصله اون خوراکی خوشمزه رو بیاورید و به همسرتون بگید تا موقعی که مشغول گوشی است نمی تونه خوراکی خوشمزه رو بخورد.  در کنار این کارها، سعی کنید در خلال گفتگو حتما حتما از نقاط قوتش و ویژگی های خوب و شاخصش بگید؛ به عبارتی بهش بازخورد مثبت و خوشایند بدهید. این کار شما لذت همصحبتی او با شما رو دوچندان خواهد کرد و بیشتر رغبت برای صحبت با شما پیدا می کند. هرکاری که شما بتوانید اقتدار همسرتون رو نشون بدید، علاقه مندی او به شما بیشتر می شود و طبیعتا بهتر به خواسته های شما توجه نشان می دهد. 

نکته بعدی اگر بفهمید که همسرتون در اینستا دنبال چیه بهتر می تونید باهاش تعامل داشته باشید؛ مثلا آیا دنبال آموزش و یادگیری است؟ دنبال سرگرمی و وقت گذرانی است؟ آیا پیج یا صفحه ای رو مدیریت می کند؟ دنبال چیست؟ اگر بفهمید انگیزه های استفاده از شبکه اجتماعی او چیه چه بسا بهتر بتونید به نتیجه برسید. اگر واقعا دنبال آموزش و یادگیری است، بهتر شما خودتون رو علاقه مند به آموزش نشون بدید و ازش بخواهید آنچه را که یاد گرفته رو به شما هم آموزش بدهد. این کار خودش نوعی تعامل و گفتگوی زن و شوهری اتفاق می افتد؛ چون نوعی تعامل و گفتگو بینتون شکل گرفته. هم شما متوجه فضای ذهنی همسرتون می شوید. هم حس خوبی رو در همسرتون ایجاد می کنید و طبیعتا او هم به شما فرصت حرف زدن خواهد داد و شما هم می توانید با همسرتون به تبادل اطلاعات و عواطف و ... بپردازید.

این نوع استراتژی تعاملی با همسر نتیجه بخش خواهد بود و چرخه گفتگو و تعاملی همواره برقرار خواهد بود.

موفق باشید.

تصویر مریم مریم

دوستان درسته نظر نویسی برای همه آزاده و توی انجمن نمیشه جلوی نظرات کاربران رو گرفت

اما به نظرم بهتره نمک روی زخم هم نپاشیم

حتی ممکنه نظرات شما درست باشه

ولی مهربونتر بگیم بهتره

صبورا جان ، اشکال نداره ، گل بی خار فقط خداست ، از نظرات ناراحت نشو

تصویر صبورا
نویسنده صبورا در

مرسی مریم جان و تمام بچه هایی ک نظراتتون رو میگید هرکدومتون حرفاتون تامل برانگیزه ولی همش برمیگرده ب خود شخصی ک از این برنامه استفاده میکنه درسته ک هربرنامه ای مطالب مفید هم داره ولی اینستاگرام برنامه ایه ک بیشتر اثار منفی داره تا مثبت من با نظر کارشناس محترم موافقم

تصویر دختر خانم

اینکه بگیم یه محیط بده و ادم ازش استفاده نکنه شادی غیز منطقی به نظر بیاد
ولی این ما هستیم نباید خودمون رو در موقعیتی قرار بدیم و از فضای مجازی جوری استفاده کنیم که باعث نابودی ما بشه

هیچ کس نمیگه ایسنتا بد تلگرام بد ولی اینها زمینه هایی رو فراهم میکنه برای پسرفت ادمی نه پیرفت ادمی.خیلی ها از همین ابزار دارن پولای خوبی در میارن پس به نظرم استفاده نکردن ازش غیر منطقی میاد میشه درست استفاده بشه

حالا من خودمو میشناسم.میبینم اگر از این ابزار استفاده کنم پیشرفتی نمیکنم خب نمیکنم استفاده ولی اگر اینقدر شوهرتو میشناسی که فکر میکنی میتونه براش سرگم کننه باشه درحالی که کمترین تاثیر رو بگیره موردی نداره

بعدم این موضوع کاملا شخصی هست به نظرم اجازه دادن یا ندادن شما بیشتر این زمینه رو فراهم میکنه براش که خودش نمیتونه حتی تصمیم  درستی بگیره و اصلا شاید برای دوستداشتن تو باز نکنه صفحه رو ولی خودت تصور کن تو باید بهش تکیه کنی و اون حتی نمیتونه بدونه این ایسنتا براش خوبه یا بد؟؟؟؟

استفاده کنه یا نکنه اگر بخواد بدون اطلاع شما هم میتونه صفحه داشته باشه
پس مثل یه زن قدرتمند عمل کن ..

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

با دختر خانم موافقم

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

حوصلش سر میره چون چیزی برای لذت بردن نداره! 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

توی یه سوال در مورد بدبینی نسبت به شوهرت و خیانت اون نوشتی، الان درمورد اینستاگرام خواستن شوهرت مینویسی،   بالاخره شوهرت خائن بود یا تو بدبین شدی؟؟ اگر قرار به بدبینی باشه پس کل اینترنت حرامه چون ازش استفاده بد میشه کرد! 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

نه . آدم تو دستشویی کثیف میشه ، تو جوب کثیف میشه ، توی انباری کثیف میشه ، اینها همه مثل هم نیستند ، با هم فرق میکنن

منم با مریم موافقم

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

عجیبه ، خیلی مثال میتونم بزنم تا ببینی بحث استفاده درست مطرحه نه پاک کردن صورت مساله! خب چرا فکر می‌کنید از اینستاگرام استفاده نادرست میشه؟(چی باعث میشه این فکر رو کنید؟) تلگرام پاکه؟ پیامک و تماس تلفنی چی؟؟ نه خیر استفاده از هرچی به کاربرش برمیگرده، پس بهتره ببینید کاربر چه مشکلی داره نه نرم افزار!!

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

اینستاگرام هیچ مورد مثبتی نداره . شما بگید چه استفاده مفیدی میشه از اینستاگرام کرد؟؟؟؟

تا باز میکنی میبینی همه عریان و نیمه عریانن حتی اگه به فرض مثبت و مذهبی و چشم پاک و ... و خودت نخوای هم همه جوره میاد جلو چشمت

 میخوای نشون بدی چقدر به امام حسین ارادت داری عکسای زیارتتو میذاری؟؟که مردم ببینن و دخترای مذهبی عاشق امام حسین بیان لایک کنن؟؟؟

میری رستوران غذا سفارش میدی عکسشو میذاری که مردم غذایی که خوردی و ببینن و لایک کنن؟؟بقیه ندارن غذا بخورن؟؟

از هیکل قناص و عملیت عکس میگیری میذاری مردم ببینن لایک کنن؟؟بقیه مردم دست و پا ندارن فقط تو داری؟؟

از دست لاک زده ت عکس میگیری میذاری بقیه لایک کنن ؟؟زیرش هم از فلسفه و در و دیوار و هنر مینویسی؟؟باشه هنرمند

میری حرم امام در حال نماز خوندن میگی یکی ازت عکس بگیره میذاری اینستا بقیه لایک کنن؟؟؟باشه فقط تو خوب و مومنی

میری پارک سر کوچه نیشتو تا بناگوش باز میکنی عکس میگیری میذاری اینستا زیرش مینویسی الهی شما هم غرق در خوشبختی باشین؟؟؟

واقعا فایده ش چیه؟

 

 

 

 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

گفتید :"باز میکنی میبینی همه عریان و نیمه عریان" من نمیدونم شما چه کسانی رو فالو کردی اما به نظرم یه تجدید نظر اساسی کن چون خیلی زشته! 

اصلا حواستون نیست دارید درمورد چی صحبت می‌کنید! اینستاگرام هم مثل بقیه پیام‌رسان ها و فضای تعاملی هدف خودش رو داره و همینطور که احتمالا بدونید زیرنظر فیسبوکه پس هدفش مشابه اون انتشار مطالب مختلف و آشنایی افراده اما چه دلیلی داره دنبال عکسهای عریان باشید؟

 

در ضمن اگر ذره ای حوصله داشته باشید تعاملات مذهبی هم درش کم نیست ، لحظات پیاده روی اربعین ، زیارت، کمپین حمایت از حجاب و... اما جنبه منفی رو کی درست میکنه؟ اینستاگرام میاد عکس عریان بذاره تا شما ها ببینید؟ هرکسی علایق داری اما چرا باید دنبال تمام زشتی ها باشید؟ چرا از فعالیت‌های بچه مذهبی هایی مثل شهاب مرادی و ارتباط مستقیم گرفتن باهاشون نمیگید؟ بعضی علاقه به بازیگرا دارند هرچند مزخرف باشه از نظرت اما برای عده ای سرگرمیه خب چه عیبی داره فضایی برای ارتباط وجود داره؟؟ اصلا چرا دنبال ساخت مطالب مباح و حلال نیستید به زمین و زمان بد وبیراه میگید! خیلیا از این فضای مجازی درآمد داشتند وقتی تلگرام فیلتر شد رفتند سراغ اینستاگرام برای ادامه کارشون ، اصلا هیچ میدونی فیلترینگ تلگرام چه خدمتی به کسانی کرد که دنبال ترویج فحشا هستند؟الان تو گوشی بچه ها هم فیلتر شکن نصبه! با ادله صحبت کردن مهمه ، مبارزه با فضای مجازی نتیجه عکس داره، اما ساماندهی درست و برنامه داشتن مهمه منتها در ایران راهتترین کار پاک کردن صورت مساله هست. 

تصویر زهرا حسینی
نویسنده زهرا حسینی در

با این نظر موافقم

تصویر چنگیز پنگیز
نویسنده چنگیز پنگیز در

شوهرت رو بگیر کتک بزن و ازش فیلم بگیر

بعد بفرست اینستا

هم حساب کار دست شوهرت میاد

هم بقیه دخترها

جدّی خخخخخخخخخ

تصویر مریم مریم

اینستاگرام یقینا محیط راحت تری برای آلوده شدن هست

یقینا محیط بی تاثیر نیست

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

اینستاگرام هم مثل تلگرام، فیس بوک، توییتر و... مشکل ذاتی ندارند منتها استفاده ازشون مهمه!

یه سوالی از گذشته دارم، بالاخره شوهرت خیانت کرده بود یا تو بدبین شدی؟ شاید الانم بدبینی باعث گارد گرفتنت شده. 

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

گرچه استفاده صحیح از شبکه‌های اجتماعی و به طور کلی اینترنت به خود کاربر بستگی دارد ولی اینکه سعی می‌کنید از فضای شبکه‌های اجتماعی فاصله بگیرید، کار خوبی است؛ چرا که آسیب‌ اینگونه فضاها عمیق تر  و بیشتر از منفعتش می‌باشد. اما اینکه بخواهید به جای همسرتان در این زمینه تصمیم گیری کنید، آسیب زاست واصلا چنین رویه‌ای را توصیه نمی‌کنم. بهتر است به جای تحمیل نظرخود و استفاده از اجبار، سعی کنید به صورت منطقی و دلسوزانه با همسرتان در این زمینه صحبت کنید و در نهایت برای اوقات فراغت خود برنامه ریزی کنید؛ برنامه‌هایی همچون پیاده روی، گردش، کوهنوردی، دیدوبازدید، مهمانی رفتن، ورزش و ... این نوع برنامه‌های تفریحی باعث نشاط، شادابی و افزایش صمیمیت میان طرفین می‌شود.

موفق باشید. 

تصویر ma.s
نویسنده ma.s در

سلام

نه کار خوبی میکنید..اصلا مفید نیست..ولی فقط مواظب باشید تنش ایجاد نکنید..یه کم با شوخی و خنده دورش کنید.آخه زیادی منع کردن باعث حریص شدن میشه.