باز هم رابطه خواهر برادری شوهر خانم را معتاد کرد!!

15:26 - 1393/07/08

با سلام

من دوستی دارم که خیلی وقته همدیگرو میشناسیم و دوران تحصیل باهم بودیم.واسش یه مشکلی پیش اومده که ازم راهنمایی خواست. منم گفتم اینجا مطرح بکنم تا از نظرات شما استفاده بکنم.

دوستم تو یه شرکتی تو قسمت اداری مشغول بکار بوده که فقط یه همکار خانوم داشته. اون خانوم متاهل و یه جورایی سنش از دوستم 4 سالی بزرگتر بود. محیط تو اداره یه جوری میشه که این دوتا یه جورایی پیش هم راحت و مثل خواهر و برادر رفتار میکنن و حرف میزنن. تا اینکه بعد از 2 سال خانوم بعلت اعتیاد شوهرش از اون جدا میشه و دوستم واسه اینکه اون تو زندگی امیدشو از دست نده بهش دلداری میده و بهش میگه که ان شا الله یکی بهتر از شوهرت سراغت میاد و خوشبخت میشی. حتی دوستم حاضر شد برای اون دختره خواستگار هم جور بکنه ولی دختره نخواست. تا اینکه دوستم احساس کرد اون خانوم نظرش نسبت به اون مثبته و همش علامت میفرسته و کار تا جایی پیش رفت که دوستم بخاطر اینکه به گناه نیوفته مجبور شد تو شرکت بطور نیمه وقت کار بکنه و روابطشو کنترل بکنه. در این بین دوستم مورد خوبی واسه دختره پیدا کرد و به دختره پیشنهاد داد که اگه رضایت بده بعنوان واسطه اقدام به حرف زدن با اون مورد بکنه، ولی آخر سر اون خانوم بهش گفته من یکی رو میخوام عین خودت. تا اینکه دوستم مجبور شد اون کار نیمه وقتو هم ولش بکنه. چون اولاً دوستش نداشت و دوماً اون زن مطلقه بود و بزرگتر و هزار تا اختلاف دیگه.

حالا اون زنه دست بردار نیست و با اس ام اس و تلفن و به بهانه های کاری و هزار بهانه دیگه سعی میکنه پسره رو از دست نده. دوست من هم سعی میکنه بهش کم محلی بکنه و ردش بکنه و لی نمیشه. حالا دوستم به این فکر افتاده که برای مدت خیلی کوتاه باهاش ازدواج موقت بکنه تا شاید اون خانوم ادست از سرش برداره. ضمناً دوستم مجرده و 32 سالشه و به نوعی دلش نمیخواد قبل ازدواج تجربه جنسی داشته باشه.

بنظرتون چیکار بکنه بهتره؟ من اول بهش این گروه رو برای مشاوره گرفتن پیشنهاد دادم . ولی گفت اینترنت در دسترسم نیست.

انجمن‌ها: 
http://btid.org/node/42282
تصویر نسیم - جبرائیل

سلام
دوست شما برای رهایی از یک خانم میخپاد باهاش ازدواج موقت کنه؟؟الله اکبر اینو نشنیده بودم واللا
اما به این دوستتون بگید. از فضل خدا یک برنامه ای اختراع شده برای همین جور وقتا اسمشم بلاک لیسته. و خودتان هم میدانید. شماره خانم را بذارن بلاک لیست دیگه تلفناش و پیاماش نمیرسه
همچنین. میتونن دروغ مصلحتی بگن که متاهل شدن
ضمنا. بهتره برای خانم ارزوی خوشبختی کنند. و ملایم برخورد کنند که بدتر نشه
اگر همه اینها نشد و اگر خدایی و وجدانی دوست شما سو استفاده از خانمه نکرده که اینجور بهش بند کرده. و اگر بازم راههای بالا نتیجه نداد تهدید به شکایت مزاحمت کنه
البته واقعا دنبال شکایت نره چون خودشم. حتی اگر رابطه جنسی با خانم نداشته بخاطر رابطه عاطفیش مقصره

تصویر Aydin1
نویسنده Aydin1 در

ممنون از راهکارهایی که گفتی، خصوصاً راهکار دوم.حتماً بهش میگم

تصویر marymd
نویسنده marymd در

این تصمیمی که ایشون میخواد بگیره حکایت از چاله تو چااااااه افتادنه! درست حسابی به طرف بگه نمیخواد کم محلی کردن و اینطور مسائل جواب نمیده باید طوری حرف بزنه که امید خانم از بدست آوردن ایشون ناامید شه، شماره موبایلشو عوض کنه از اینجور کارها، دوما دوست شما خودشم تا حدی مقصره، آدم روابطش باید سرکار طوری باشه که اینقدر صمیمیت ایجاد نشه که اونطرف همچین توقعی براش پیش نیاد که با شما ازدواج کنه

تصویر Aydin1
نویسنده Aydin1 در

سلام

ممنون از نظری که گذاشتین.

دوستم نمیتونه شماره همراهشو عوض بکنه، اگه میتونست که کارش راحت بود.

تصویر moslem
نویسنده moslem در

سلام 

ازدواج موقت با این خانم شرعا مشکلی نداره ولی به نظر بنده ازدواج موقت خوب نیست ان هم قبل ازدواج چون باعث تنوع طلبی در فرد می شود 

تصویر ستاره
نویسنده ستاره در

نه اقا برای چی دلش بشکنه مگه دوستتون بهش قول ووعده ای داده بوده که الان زد باشه زیرش بهترکار همینه

تصویر سروناز20

سلام ...راهکارش اینه که راست و پوست کنده به خانمه بگه نمیخوام با شما زادواج کنم... شما همکار بودین ..ادم خوبی هم هستین ولی من برای ازدواج به فرد دیگه ای دارم فکرمیکنم...از این جور صحبت ها ... کلا این که این آقا هم خودش خطا کرده ... صیغه و غیره هم مشکل رو بزرگ تر میکنه.. چون وابستگی رو بیشتر میکنه... صراحت وصداقت بهترین کاره ....!!
 

تصویر Aydin1
نویسنده Aydin1 در

سلام

اینجوری که شما گفتین، دوستم اونکارو بکنه وضع بدتر نمیشه؟

دل اون خانوم نمیشکنه؟ غرورش نمیشکنه؟

تصویر Aydin1
نویسنده Aydin1 در

ممنون از همه دوستانی که نظرات خودشونو گفتن.

من خلاصه ای از حرفهای همتونو به دوستم گفتم و گفتم که بدترین راه ممکن ازدواج موقته و متقاعدش کردم که علاوه بر اینکه آینده او خانومو خراب می کنی، آینده خودت نیز خراب میشه.

دوستم حرف منو قبول کرد و فقط گفت حالا که فقط شمارمو داره و من نمی تونم به علتی شمارمو عوضش بکنم،منم گفتم جوابشو نده.

تصویر ترنم
نویسنده ترنم در

سلام

چه حق به جانب هم حرف زدند دوستتون . انگار ايشون كاملا بي تقصيرن و با راه آخري كه در پيش گرفتند دارند لطف هم مي كنند به خانم... در حاليكه مقصر اصلي اين داستان به نظر من خود اون آقاست . وقتي روابط شون رو در حد همون حرف زدن آزاد مي كنن و اسمش رو ميذارن خواهر و برادري ، خب معلومه نارضايتي هاي موجود در زندگي خانم هم سر باز مي كنن و براي خودشون با وسوسه هاي شيطون چاره جويي مي كنند.

تا جاييكه خانم دل خوش به شخصي غير از همسرش مي شه و به زندگي پشت پا مي زنه . در حاليكه مي تونه با اتكا به آقا و سيگنال هايي كه ايشون فرستاده دست به اين كار بزنه . حالا آقا مياد و ميگه اين خانم هر كاري مي كنم ، دست از سرم بر نمي داره ؟؟!!!!!!

و من براي اينكه گناه ايجاد نشه چه كردم و چه ها مي كنم .... و الان هم كه كاملا خدا پسندانه مي خواد عقد موقت بخونه .

آقاي محترم دست از سر خودش و زندگيش برداريد و بدتر از اين به سرش نياريد . و براي هميشه بريــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد.

هر چه بمونيد و بخواهيد كار رو درست كنيد و يا دل شكسته ي اونو سر و سامون بديد و يا براش خواستگار بفرستيد كار درست نخواهد شد كه نخواهد شد.

و ضمنا ممكنه بگيد اون خانم شوهرش معتاد بوده و بالاخره اگه دوست منم نمي بود ، طلاق مي گرفت . اما نه . ممكنه اون خانم با اين موضوع كنار اومده بوده و به هر جهت زندگيش رو مي كرده ولي وقتي كسي مثل دوست شما وارد زندگيش شده، شوهر اين خانم از چشمش افتاده .

تصویر Aydin1
نویسنده Aydin1 در

خانم ترنم درسته که من تا حدودی هم دوستمو مقصر میدونم و نبایستی بهش خط میداد، ولی بنظر من اون خانوم هم خودش بچه که نبود، صد درصد میدونست که اگه طلاق بگیره باید به احتمال زیاد یا با مرد هم کفو خودش باید ازدواج بکنه یا باید با مردی ازدواج بکنه که سنش از اون بیشتره و مجرد مونده.نه با کسی که چند سالی از سن خودش کوچکتره و مجرده.بنظر من خانوم  خواسته زرنگی بکنه و از خامی دوستم هم استفاده بکنه.

من دوستمو اول بخاطر اون نحوه روابطش سرزنشش کردم، دوستم هم اشتباهشو قبول کرد ولی خودش گفت که من اگه نیتم بد بود بخاطر اون شغلمو ول نمیکردم.

ممنون

 

تصویر مروارید

اقای ایدین مگه دوستتون بچه بودن. همه میدونن که روابط بیش از حد این مشکلات رو بوجود میاره هم خانوم و هم اقا در این جریان مقصر هستن .

تصویر donya123
نویسنده donya123 در

به نظرمن هیچ وقت دیگه چوابشو نده حتی اگر سوال کاری ایناهم باشه ظاهرا. صیغه بدترین کاره توی این موقعیت و عواقب بعدش خیلی سختره الانه

تصویر راحله
نویسنده راحله در

ببخشیدا
ولی این دوست 32 ساله ی شما هم با این راهه آخری که گفتی انگار خودشم دوست داره ها!!!!!!!!

تصویر نسیــــــــــم

سلام

دوست شما باید اول تکلیف خودشو مشخص  کنه میخواد اون خانومو نجات بده؟یا میخواد  خودشو نجات بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نجات اون خانوم و ازدواج موقت مگه شرط و شروط نداره؟رایگانه؟؟؟؟؟خب اون خانوم که با چندتا حرف دلداری کار دوستتون رو به ازدواج موقت کشونده فکر می کنید هیچ برنامه ای برا بعدش نداره و این اقدام به خوبی و خوشی وفق مراد دوستتون پیش میره؟؟؟؟؟؟؟

ایشون  که این همه راحت با خانومه حرف میزنه باید هم کفو نبودنشون رو هم بهش بگه باید تو این رابطه خیلی جدی و مصمم باهاش حرف بزنه و دلایلش رو براش توضیح بده شاید اون خانوم فکر میکنه دوستتونم بهش علاقه منده و دنبال زمینه برا مهیا می گرده............اون خانومم اندازه خودش غرور داره وقتی مطمئن شد هیچ علاقه ای از طرف دوستتون درکار نیست مطمئنا کنار میکشن.

 

 

تصویر ستاره
نویسنده ستاره در

سلام برشما

این اقابهتره رابطه رو قطع کنه تلفن وپیام وهرچیزدیگر طوری که اصلا دردسترس خانم نباشد وتصمیم برای ازدواج موقت خیلی خیلی اشتباه هست

تصویر امین-مشاور ازدواج

سلام

اگر دوست شما فکر میکند شرایط ازدواج دائم با او را ندارد بهتر است کلا رابطه اش را با ایشان قطع کند زیرا تنها راه جلوگیری از علاقه و وابستگی بیشتر طرف به دوست شما، قطع رابطه است. ولی اگر بخواهد همینطور ادامه بدهد و حتی با او ازدواج موقت بکند، نه تنها مشکل حل نمیشود بلکه بیشتر هم میشود چون این کار باعث وابستگی و علاقه بیشتر میشود. حتی ممکن است بعد از مدتی دوست شما هم به ایشان علاقه مند شده و با وجود نداشتن تناسب های لازم نتواند ایشان را فراموش کند. از طرفی مخالفت خانواده و اطرافیان کار را به جاهای باریک بکشاند در واقع ازدواج موقت با وی بدترین تصمیم ممکن می باشد

پیروز و سربلند