عاشق شدم نمیدونم باید چکارکنم

15:09 - 1393/10/11

من حدود 1 ماه و نیم میشه با یه پسری آشنا شدم، خیلی نقاط مشترک خوبی داریم، اما اون از همون روزهای اول بهم گفت که در گذشته تجربه تلخی داشته، و دیگه نمیخواد کسی رو دوست داشته باشه و کسی هم اونو دوست داشته باشه با این حال من جا نزدم و خواستم بهش کمک کنیم، با اینکه اونطور باید با من صمیمی میشد نشد چون دلش اجازه نمیداد به کسی دل ببنده، من هر کاری که از دستم بر می اومد کردم تا گذشته هاشو فراموش کنه و به آینده امیدوار شه، اما هیچ فایده ای نداشت، و روز به روز حالش بدتر میشد، با اینکه یک سالی از جداییش میگذشت.
میگفت از اینکه نمیتونم جواب محبت هاتو بدم دارم عذاب میکشم،  گفت که دیگه نمیتونه ادامه بده و باید تمومش کنیم، من هر چی میتونستم که منصرفش کنم گفتم ولی هیچ فایده ای نداشت، حتی گفتم حاظرم با خانوادم آشنات کنم، و بهت ثابت کنم که میخوام تا ابد کنارت بمونم، ولی دیدم اون هنوز داره به عشق گذشتش فکر میکنه،
من خیلی دوسش دارم دوستان، ولی موندم دیگه چیکار کنم، چه راهی رو امتحان کنم، همش فکر میکنه یه روزی عشق اولش برمیگرده!

از دوستان عزیزم هر کس نظری یا چیزی به ذهنش میرسه ممنون میشم که راهنماییم کنین، چون واقعا دیگه هیچی به ذهنم نمیرسه و دیگه دارم دیوونه میشم، و به این سادگی هم نمیتونم بیخیالش بشم!

 

 

 

 

http://btid.org/node/51244
تصویر ezdewaj
نویسنده ezdewaj در

باسلام

جمع بندی نظرات:

اطلاعات کمی از خودتان دادید مثلا آیا خودتان هم سابقه عقد یا ازدواج دارید ،شباهت ها و تفاوت هایتان چیست؟و منظورتان از "نقاط مشترک خوبی دارید" چیست؟ و سن، علم، شغل و مقوله های فرهنگی، دینی، اجتماعی و... .

در همسر یابی دختران، گاهی از طرف دختران خطاهای غیر قابل جبرانی سر می زند مثل: خطای خودنمایی، خطای مدزدگی و خود آرایی دختران، و خطای گذشتن از خطوط قرمز. ظاهر امر نشان می دهد که خطای شما جزء خطای گذشتن از خطوط قرمز است، بدین معنی که در ازدواج باید یک سری مقدمات و اصولی به طور جد رعایت شود و اصلی ترین اصل، اصل خواستگاری از طرف مرد است، از طرف دیگر عشق و دوست داشتن باید طرفینی باشد و عشقی که در 45 روز به وجود آمده، مطمئن باشید، زودتر از اینها از بین می رود، لذا با صراحت و قاطعیت عرض کنم، فراموشش کنید.

بخشی از نظرات کاربران:

1-این نکته ضروری است که همواره دختران مطلوب بوده و پسران طالب. شما با نزدیک کردن خود به ایشان باعث می‌شوید ایشان بیشتر از شما دوری کند. بهتر است برای یک تصمیم گیری درست، شما پافشاری نداشته باشید و اجازه بدهید که در یک فضای آرام و به دور از شما تصمیم گیری کند.

2-دقیقا بذار تنها باشه تا به خودش بیاد اگر اومد ازت درخواست کرد که کمکش کنی باز هم قبول نکن  من قبول کردم و چهار سال از بهترین روزای عمرمو از دست دادم.

3-تنهاش گذاشتم ....ته دلم روشنه امید نمیدم بخودم ولی واقعا ته دلم روشنه.باتشکراز همیگیتون با نظراتتون.

4-خانم عزيز شما مسئول خوب كردن حال ايشون نيستيد .ومسئول پاك كردن ذهنش و التيام بخشيدن عشق و درد گذشته اش شما نيستي . خودش بايد ياد بگيره كه مسائلشو تموم كنه و بعد با شما وارد آشنايي بشه .

5-دختر خوب عشق توی یکماه و نیم به وجود نمی یاد. دخترها توی سن و سال تو هر آشنایی رو عشق تلقی می کنند. من از تو 7-سال بزرگترم. عاشقی زمان میبره. وقتی که کامل بشناسیش وگرنه اینا عشق نیست، سرابه.

6-فرض بگیریم که این عشقه. مگر این عشقی که شما نسبت به ایشان دارید، مجوزی برای ادامه ارتباط میان او و شما می‌شود.در ضمن راه‌های فراموش کردن این عشق نافرجام هم وجود دارد. کافی است در بخش جستجو در همین سایت کلمه فراموش کردن عشق نافرجام را تایپ کنید.

7-اون پسره داره به زبون بی زبونی می گه نمیخوامت،ولی تو حرف گوش نمیدی،خیلی هم تابلو میگه تا تو بفهمی،پسری اگر دختری را بخواد خودش به آب و اتیش میزنه،از طرفی پسر ممکن شرایط ادواج نداشته باشه،شمام وقت خودت تلف نکن.

8-ببین پسره تو رو نمیخاد.

9-همه چیز خیلی وقته تموم شد.این نوشته ها ناشی از یک احساس وخریت بوده.همین

اشتباه بود.شجاعم ومیگم اشتباه بود.یاحق.

10-نظر ندید دیگر دوستان.ممنون از همیگیتان.یاعلی.

:::::نتیجه::::: را خودتان راحت می تونید حدس بزنید؟

وفقکم الله

تصویر merida
نویسنده merida در

نظر ندید دیگر دوستان.ممنون از همیگیتان.یاعلی

 

   

تصویر merida
نویسنده merida در

همه چیز خیلی وقته تموم شد.این نوشته ها ناشی از یک احساس وخریت بوده.همین

اشتباه بود.شجاعم ومیگم اشتباه بود.یاحق

 

   

تصویر داریوش

کم کم میفهمم چرا آمار طلاق روز به روز بیشتر میشه. کمی بخودتون بیائید.

تصویر keramatn
نویسنده keramatn در

از جواب mostafavi  مشاور محترم  منطقی تر هیچی نیست--- خواهر خوب اینا همش احساسه بدون پشتوانه عقلی--- بهترین کار اینه که یا از این رابطه ها نداشته باشی یا اگرم داری خونوادت رو درجریان بذاری

تصویر یه عاشق واقعی

ﺑﺰﺭﮔﯽ ﻣﯿﮕﻔﺖ :
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺟﺴﺎﺭﺕ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻧﻮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ، ﻧﻪ ﺣﻘﺎﺭﺕ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻗﯿﻤﺖ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻨﻮ

تصویر merida
نویسنده merida در

متاسفم برای امثال شمااقا امیرعباس

 

فقط همین..

یاعلی

 

  

تصویر امیر عباس

مثل منی وجود نداره!!

من یه دونه ام !!

حالا چی شده که ایقد ناراحت شدید !!

بنده که نمیدونم!!

خدا یاریتان کند از این بیقراری ...

 

تصویر merida
نویسنده merida در

خانم هانا ای کاش شما بجای سرزنش وقضاوت راهنمایی میکردین!درضمن بنده فراموش کردم اون اقا رو .واهل دیدن فیلم های کره ا ی نیستم شما هم احترام خودتون رو حفظ کنید.وبا لفظ درخور خود وبقیه صحبت کنید!

  

تصویر هانا
نویسنده هانا در

این احساسه شما نتیجه دلسوزیی هست که نباید داشته بودید همون موقع باید از رابطه بیرون میومدید این کارا چیه آخه مگه فیلم هندیه اون فقط میخواسته تنها نباشه نه اینکه کسیو دوس داشته باشه و وقتی تا الان نتونسته مطمئن باش هیچوقت نمیتونه شما خودتونو به اندازه کافی کوچیک کردید بهتون توصیه میکنم این کارو با خونوادتون نکنید دیگه این همه اصرارتون اصلا درست نیست روی احساساتتون کنترل داشته باشید آدم هر کاری که عشقش کشید که نباید انجام بده و انقدم روش اصرار کنه از این رابطه بیاید بیرونو فراموش کنید

تصویر هانا
نویسنده هانا در

در ضمن فیلم کره ایو ترکی و کلمبیایی هم کمتر نگاه کنید تا واقع بین بشید نسبت به زندگی اونایی که میبینید زندگی واقعی و خوبی نیست در شان زندگیه دخرته ایرانی نیست

تصویر امیر عباس

الان من اینطوری شدم indecision

تصویر یه عاشق واقعی

سلام خدمت خواهر گرامی ...

گاهی اوقات برای رسیدن و دستیابی به چیزی باید از اون گذشت 

و به بیان دینی باید به خدا سپرد .... 

و در نظر داشته باشید هر خواستنی به رسیدن ختم نخواهد شد . حتی اگر همه کار انجام دهید همه چی دست خداست اگر هر چه می کنید و نمی شود کمی تامل کنید ... حضرت علی می فرمایند من خدا رو در فسخ عزائم شناختم ... یعنی هر چه بخواهید و تصمیم بگیرید و تلاش کنید و همت کنید و .... محقق نخواهد شد . چه مذهبی باشید و به این مطالب معتقد باشید و یا نباشید فرقی نمیکند و خدای من و خدای شما یکی ست و همانگونه که خدا بخواهد می شود . 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و ( عجل فرجهم ) 

تصویر زری
نویسنده زری در

همه ی کامنتا رو نخوندم آبجی . شاید حرفم تکراری باشه . ولی پیشنهادم اینه که ازش فاصله بگیر ، تا وقتی که جدی و رسمی بیاد طرفت و اقدام کنه . نیومد هم نیومد . راه دیگه ای تو این موارد پیدانمیشه . اون حرفایی هم که زده همش بهانه هست  برای جلب محبت تو . مخصوصا اگه شخصیتی باشه که با خودشو به موش مردنی زدن بخواد جلب ترحم کنه که اصلا شخصیت قابل اعتماد و درستی نیست . ببخشید همین جوری قضاوت می کنم ولی دیدم که میگم 

تصویر امیر عباس

 

بعضی دخترا دیگه شورشو دراوردن 

حد خودتونم بلد نیستین 

تا وقتی شما دخترا آویزون هستین

این پسرا از شما گریزونن

همینه دیگه روز به روز آمار ازدواج   کمتر میشه

خدا بدادتان برسد indecision

تصویر merida
نویسنده merida در

اقای امیر عباس متاسفم برای نوع ادبیات سخیفی که ب کار بردیدخدا به داد همه ما برسد!!

.شعور ادبی تون رو بالا ببرید!angry

  

تصویر امیر عباس

 

یه کنایه بود به شما برا اینکه به خودتون بیاید indecision

ببخشین که ناراحت شدین 

جدا از اینکه تند گفتم

البته حرفم کاملا صحیح بود

تصویر merida
نویسنده merida در

اقای مصطفوی..نه احساس من تحریک نشده.چرا ازنظر امثال شما عشق گناهه دوست داشتن گناهه..اینهمه ازدواج سنتی هست که طلاقه سرانجامش!!!!!  اینم ازعاقبت عشق باسرانجامه!!!!البته نمیگم بده ازدواج سنتی نه اتفاقا.ولی نظرات شما خ سوزنندس.نمیخوام نظری دیگه بدید.

من نه تحریک شدم نه هیچی دیگه.فقط دوسش دارم. خودمو نخواستم تحمیل کنم .براهمینم تنهاش گذاشتم.لطفا نظرندید به تاپیک من.ناراحتیموبیشترمیکنید.

  

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

کسی نگفته عشق گناهه. ایجاد رابطه و ادامه رابطه خارج از عرف و شرع گناه آلود است.

پس ما نگفتیم که عشق حرامه یا گناه آلوده، اتفاقا تاکید بنده و همکارانم روی عشق و محبت میان زن و مرد است امّا بعد از ازدواج. قبل از ازدواج نه اینکه عشق حرام باشد(اصلا بحث حرام و گناه بودنش نیست) بلکه به این معنی است که عشق قبل از ازدواج معمولا تنها با احساسات و عواطف درگیر است و جلوی شناخت و تفکر منطقی را می‌گیرد، در آن صورت عشقی که برخاسته از احساسات(تنها) باشد، درصد خطا و اشتباهش زیاد است همین.

در ضمن اگر فکر می‌کنید که نیاز به کمک ندارید و راهتان درست است، پس درخواست کمک شما چه معنایی می‌دهد؟ ظاهرا شما بدنبال مجوزی برای ادامه راهتان هستید نه کمک.

به حال خود دانید.

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

همچنین ما شرایط شما را درک می‌کنیم، معتقد هم نیستیم که عشق و علاقه شما ناپاکه. بحث اصلا در مورد این نیست بلکه بحث در مورد تصمیم گیری شما برای آینده است. شاید نظرات ما برای شما کمی تحمل ناپذیر باشد ولی ما بدنبال راهنمایی شما جهت تصمیم گیری درست هستیم. اگر فکر می‌کنید تصمیمتان درست است پس جای بحثی نیست.

در مورد ازدواج‌های سنتی هم ما معتقد نیستیم که شما ازدواج سنتی انجام دهید. بلکه می‌توان با تلفیقی از رویکرد ازدواج به صورت سنتی و مدرن می‌توان به راهکار بهتری رسید.

شما می‌توانید با قطع ارتباط زودتر به نتیجه برسید. چه بسا ادامه ندادن این ارتباط منجر به این شود که طرفتان به خودش بیاید. اصطلاحا با پا پس کشیدن از سوی شما، طرف یک قدم برای رسیدن به شما نزدیکتر می‌شود و درواقع او را ترغیب می‌دهید که به شیوه صحیحش به شما نزدیک شود.

در واقع با قطع ارتباط از سوی شما، مکانیزمی بوجود می‌آورید که یک ارتباط غیررسمی، نامتعارف و ناپایدار تبدیل به یک رابطه رسمی، متعارف و پایدار شود.

بنابراین بطور کلی برای اینکه به هدف برسید باید شیوه رسیدن به هدف را تغییر بدهید. مطمئنا با تغییر شیوه به روش صحیح می‌توانید زودتر به هدف برسید.

با آرزوی موفقیت

تصویر merida
نویسنده merida در

دل وقلوه ای هم بین ما رد وبدل نشده جناب!!! فقط یه ابراز احساس بوده اونم در چارچوب مشخص.

.حالا باید بریم جهنم!!!smiley

  

تصویر merida
نویسنده merida در

احتیاج به ترحم  ندارم.دیگه هم به اینجا نمیام.من احساساتم بیش از حد ناب وپاکه.خودم حالیمه چی درسته چی غلط! براهمینه تنهاش گذاشتم.لطفا دیگه نظر نذارید درباره تاپیک من اقای مصطفوی.

  

تصویر merida
نویسنده merida در

بچه ها خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ حالم بده خیلی .......

  

تصویر merida
نویسنده merida در

هرچی میگم تورو میخوام
هرچی میخوام کم نیارم
دل به دل من نمیدی
هرچی برات بی قرارم

هرچی تو دنیای دیگه
دنبال عشق نو میرم
باز میرسم به عشق تو
انگار به عشقت اسیرم

هرچی میگم دوست دارم
هرچی میگم دیوونتم
گوش نمیدی باز تو به حرفام
تنها تو رویام باهاتم

♫♫♫

♫♫♫

هرچی میخوام اشک نریزم
چشمامو بارون میگیره
نگاه بی تفاوتت
سراغمو نمیگیره

من از تو بارون نمیخوام
چشماتو گریون نمیخوام
بیشتر از این گله نکن
از تو ستاره نمیخوام

فقط یه بار با یه نگاه
بگو کنارم میمونی
بگو به یادم میمونی

تقدیم به عشقی که ندید احساسمو ندیدcrying

  

تصویر merida
نویسنده merida در

خسته شدم ازقوی بودن بغضم گرفته اخه من که چیزی نخواستم ازش گفتم توباش توبرام بمون.. تو ...تو... عشق منی ..ندید این احساس لعنتیمو ندید.......

  

 

تصویر merida
نویسنده merida در

خسته شدم ازقوی بودن بغضم گرفته اخه من که چیزی نخواستم ازش گفت توباش توبرام بمون.. تو ...تو... عشق منی ..ندید این احساس لعنتیمو ندید.......

  

تصویر merida
نویسنده merida در

خیلی دلم تنگ شده براش خیلی خیلی ..........نمیدونی اقاحمیدچقدبهش ازحس نابم گفتم نمیدونی چقدبهش گفتم  امیرمیخوامت......

  

تصویر merida
نویسنده merida در

اقا حمید نیستم منه لعنتی مغرور نیستم که این حال دلمه ........crying

خوشحالم  از اینکه نظرمیدید.

  

تصویر آقا حمید

ﻫﺮ ﭼﻪ ﻣﻐﺮﻭﺭﺗﺮ ﺑﺎﺷﯽ
ﺗﺸﻨﻪ ﺗﺮﻧﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ…
ﻭ ﻫﺮﭼﻪ ﺩﺳﺖ ﻧﯿﺎﻓﺘﻨﯽ ﺑﺎﺷﯽ
ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻟﺖ ﻣﯽ ﺍﯾﻨﺪ…
ﺍﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﻏﺮﻭﺭﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ…
ﻭ ﺑﯽ ﺭﯾﺎ ﺑﻪ ﺍﻧﻬﺎ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻨﯽ
ﺍﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮﺭﺍ ﻫﯿﭻ ﻧﻤﯽ ﺑﯿﻨﻨﺪ…
ﺳﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻋﺒﻮﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ…!

تصویر merida
نویسنده merida در

مرسی نینا جون ازنظرتkiss

  

تصویر merida
نویسنده merida در

اقاحمید مرسی از نظرتون.دلم قرصتر شد.توکل بخدا کردم  ته دلم روشنهcheeky

  

تصویر آقا حمید

به نظرم شما زیاد در دسترس ایشون هستی، براش عادت شدی

یه کم دوری کن ازش جای خالیت احساس بشه و از یکنواختی بیرون بیاد نسبت به تو

مطمئن باش  وقتی برای یه مدتی ازت بی خبر باشه احساساتش نسبت بهت تحریک میشه، چون سنگ صبورش بودی

تصویر nina85
نویسنده nina85 در

ممکنه که دوریت باعث بشه تحریک بشه و برگرده سمتت اما در هر صورت این رابطه غلطه چون اون پسر باید وقتی که حالش کاملا خوب شد وارد رابطه جدیدی بشه اون هم  فقط به قصد ازدواج پسری هم که دختری رو برای ازدواج بخواد دست دست نمیکنه عزیزم بازم خودت میدونی ایشالا موفق باشی

تصویر merida
نویسنده merida در

کاش اینطوربشه ...اقاحمید ...

خیلی بیقرارش شدم خیلی crying

  

تصویر merida
نویسنده merida در

نینا جان هزاربار این حرفارو خودم زدم به خودم هزار بارتوخوودم شکستم از دست دلم ولی چیکار کنم ...وقتی برا باره اول قرارگذاشتیم حرف بزنیم انقد هول شد از دیدن من که حرفاش یادش رفتcheeky بدجور دوسش دارم بدجور دل از کفم رفته براش...حق باشماست ..وقتی تنهاش گذاشتم بهش گفتم فقط بخودت بیا مرد.امیدوارم به خودش بیاد.

 

 

  

تصویر merida
نویسنده merida در

نینا جان هزاربار این حرفارو خودم زدم به خودم هزار بارتوخوودم شکستم از دست دلم ولی چیکار کنم ...وقتی برا باره اول قرارگذاشتیم حرف بزنیم انقد هول شد از دیدن من که حرفاش یادش رفتcheeky بدجور دوسش دارم بدجور دل از کفم رفته براش...حق باشماست ..وقتی تنهاش گذاشتم بهش گفتم فقط بخودت بیا مرد.امیدوارم به خودش بیاد.

  

تصویر nina85
نویسنده nina85 در

دقیقا بذار تنها باشه تا به خودش بیاد اگر اومد ازت درخواست کرد که کمکش کنی باز هم قبول نکن  من قبول کردم و چهار سال از بهترین روزای عمرمو از دست دادم

تصویر merida
نویسنده merida در

مردونگی بیش از حدش انقد منو درگیر خودش کرده...امیدوارم هرجاهست خوب باشه حالش.ولی من نا امید نمیشم cheeky

  

تصویر nina85
نویسنده nina85 در

سلام من هم تجربه ای مشابه تجربه تو داشتم و اینو بهت بگم که بهای زیادی پرداختم بابت بدست آوردن این تجربه .. شاید فکر کنی که فقط تو عاشقی یا این یه احساس خاصه که کسی به اندازه تو تجربه ش نکرده اما اینطور نیست.. در واقع تو همین الان باید به خودت کمک کنی و اون پسرو رها کنی .. اینو هم بهت بگم که امروز رها نکنی فردا مجبوری فردا نکنی ماه بعد ماه بعد نکنی سال بعد .. از این مطمئن هستم.. ببین اصلا ممکنه به خاطر کمک به اون خودت مریض بشی.. اینجور آدما رو باید بذاری به حال خودشون.. فقط زمان حالشونو خوب می کنه این زمانم ممکنه چند سال باشه ممکنه نباشه به هر حال با زندگی خودت بازی نکن من می دونم که سنت زیر بیست ساله یا نهایتا همون اطراف بیستی این دوران بهترین دورانته خرابش نکن دختر angry

تصویر merida
نویسنده merida در

تنهاش گذاشتم ...

ته دلم روشنه امید نمیدم بخودم ولی واقعا ته دلم روشنه.باتشکراز همیگیتون با نظراتتونcheeky

  

تصویر ترنم
نویسنده ترنم در

سلام

من فكر مي كنم شما جاي خودتون و جايگاهتون رو فراموش كرديد اينو از نوشته هاتونم ميشه پي برد .

خانم عزيز شما مسئول خوب كردن حال ايشون نيستيد .ومسئول پاك كردن ذهنش و التيام بخشيدن عشق و درد گذشته اش شما نيستي . خودش بايد ياد بگيره كه مسائلشو تموم كنه و بعد با شما وارد آشنايي بشه .

به سادگي مي گم شما وارد رابطه با كسي شديد كه الان وقتش نيست و شما هم در اين زمان به ايشون معرفي نمي شيد جز اينكه دلبستگي يا .. براي خودتون بوجود بياريد و به خودتون ظلم كنيد . حتي اگه بهترين باشيد و بهترين باشه . الان زمان مناسبي براي اين آشنايي نيست . پس به نظر من تنهاش بذاريد و به زندگي تون بپردازيد . دو حالت داره يا بعدها به اين نتيجه مي رسه كه شما بهترين براش بوديد و براي خواستگاري اقدام مي كنه و يا فقط يه خاطره دور براي مرورش در آينده ميشيد .

در برخورد با ايشون و يا غير ايشون هميشه اجازه بديد كه مطلوب باشيد و در طلب شما باشند نه اينكه شما بدويد و راهي جز فرار براي طرف مقابل باقي نماند . در جاي خود بايستيد . موفق باشيد

تصویر merida
نویسنده merida در

تودل من عشقه ، قلبم میگه حسی هست تودلش دوسم داره خودش میگه دوست دارم ولی میترسه  میترسه باز تنها بشه ..

میگه باید یه کاری کنم توازمن بدت بیاد.من بهش گفتم دل من سردنمیشه باکم محلیات وجواب ندادنات اتفاقابرعکس من شیداترمیشم .بدجور دلش شکسته از گذشته.نمیدونم نمیدونم  چیکارکنم.یه باربهش گفتم خواستگارمیاد برام ..داغون شد تاچندروز از دلش در می اوردم که رد کردم نذاشتم بیاد.هربارمیگه به زندگیت برس به دانشگات برس.میگم  زندگی من تویی  اینده من تویی سکوت میکنه .بخداموندم چه کارکنم؟؟؟؟؟؟؟cryingsad

  

تصویر dokhtar1364

اطمینان داری که عشقه؟؟؟؟؟؟؟؟

دختر خوب عشق توی یکماه و نیم به وجود نمی یاد. دخترها توی سن و سال تو هر آشنایی رو عشق تلقی می کنند. من از تو 7-سال بزرگترم. عاشقی زمان میبره. وقتی که کامل بشناسیش وگرنه اینا عشق نیست، سرابه

 

تصویر marde nashenas

اگر حرفای این اقا درست باشه حق با ایشون چون فراموش کردن عشق واقعی خیلی خیلی سخته. زمان باید بگذره تا عشقش کم رنگ بشه. باید خودش بخواد تا تغییراتی توی زندگیش بوجود بیاد شما زیاد نمیتونید کاری براش انجام بدید وقتی خودش نمی خواد

تصویر marde nashenas

سلام شما قصد کمک داری یا ازدواج با اون پسر؟

تصویر merida
نویسنده merida در

مشکل اینجاس که اعتمادشو به همه از دست داده ...

ازطرفی میگه 1درصدممکنه من بشم امیر سابق که دلش نشکسته بود..توسردرگمیه از طرفی میگه من دوستت دارم شرایط ازدواج ویا اینکه به خانوادم بگمو ندارم.هنوز دانشجوهستش رشته نرم افزار. یکسال دیگه درس هرجفتمون تموم میشه منم انیمیشن میخونم.به زمان احتیاج داره.دختره ولش کرده خانوادشم که از اولش گفتن برات خواستگاریش نمیریم بعد دختره گفته زندگی ایده ال میخوام ماشین وخونه میخوام  این بیچاره رفته کار کرده  و.... خلاصه اینکه دختره  ولش کرده.نمیدونم چیکارکنم.خطشو بعده اون دختره عوض کرده میگه یه بار پارودلم گذاشتم نذا یه باردیگم پابذارم رو دلم میگه بذا تنها باشم.بهش میگم من که چیزی نمیخوام ازت .زندگی ایده ال از نظر من یعنی یه نفرباشه که بانفساش نفس بکشی با درداش دردبکشی کنارش اروم باشی.شعارنمیدم بالاخره پول هم بعضی شرایطو درست میکنه ولی نه همه شرایطو نه عشقو..شایدحق بابعضی دوستان باشه ولی من واقعنی دوسش دارم.صبرمیکنم براش...تابخودش بیاد

 

 

  

تصویر merida
نویسنده merida در

جناب مشاور هوس نیس که ازبین بره اخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!عشقه ..بابا درک کنید نه قضاوت کمک کنید نه سرزنش......ای خداهیچکی نفهمید حال دلمو هیچکی....

من تا حالا دل ندادم به کسی ولی به این  پسردل بستم دوسش دارم ...گناهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دوست داشتن گناهه؟؟؟؟اقا خانم من گناهکار من بد و لی دوسش دارم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟من به همه چی اعتقاد دارم حجاب دارم یه دل پاک دارم که از دستم رفته براش.خودش درباره من میگه یه دختراعتقادی باحجاب ویه مادر عالی وهمسرعاشق...چطور دل بکنم ازش.....چچچچچچچچچچچچچچططططططططططططططوووور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

فرض بگیریم که این عشقه. مگر این عشقی که شما نسبت به ایشان دارید، مجوزی برای ادامه ارتباط میان او و شما می‌شود.

البته ابراز احساسات و دل دادن و قلوه گرفتن باعث تحریک احساسات و عواطف می‌شود. مسلما این تحریک احساسات و عواطف به منزله عشق نیست. حتی تحریک شدید احساسات هم به معنای عشق نیست. احساسات شما در این رابطه درگیر شده است و هرچقدر در معرض رابطه باشید مسلما احساسات شما بیشتر برانگیخته می‌شود. برانگیختگی احساسات هم باخودش تصمیم‌های احساسی را بدنبال دارد.
تصمیمات احساسی هم از این جهت نادرست است که اینگونه تصمیمات از آنجایی که خالی از فرایند تعقل و منطق است، بیشتر در معرض خطاست.

در ضمن راه‌های فراموش کردن این عشق نافرجام هم وجود دارد. کافی است در بخش جستجو در همین سایت کلمه فراموش کردن عشق نافرجام را تایپ کنید.

تصویر yasin1366
نویسنده yasin1366 در

اون پسره داره به زبون بی زبونی می گه نمیخوامت

ولی تو حرف گوش نمیدی

خیلی هم تابلو میگه تا تو بفهمی

پسری اگر دختری را بخواد خودش به آب و اتیش میزنه

از طرفی پسر ممکن شرایط ادواج نداشته باشه

شمام وقت خودت تلف نکنwink

صفحه‌ها