تازه 48 سالمه!

12:00 - 1394/01/19

سلام به همگی 

من 48 سالم است و بنا به دلایلی دوست دارم با خانمی کم سن از 25 تا 29 سال ازدواج کنم . ضمنا وضع مالیم هم خوب است . آیا فکر میکنید با این همه اختلاف سنی :

اولا  آیا کسی مایل به ازدواج با من  وجود دارد؟

ثانیا آیا این اختلاف سنی زیاد ، مشکل ساز خواهد بود؟

ثالثا چه مشکلاتی ممکن است به وجود آید ؟

http://btid.org/node/61395
تصویر ezdewaj
نویسنده ezdewaj در

با سلام و احترام

جمع بندی نظرات:

از اینکه به گروه مشاورانِ "رهروان ولایت" اعتماد کردید، متشکریم. ان شاء الله منشاء خیر و سعادت برای شما باشیم.

اینکه باید معیارهای طرفین در ازدواج متناسب باشد شکی نیست و یقیناً ازدواج موفق در صورتی محقق می شود که در تمام ویژگیها تناسب باشد و هر چه شباهتهای بین طرفین بیشتر باشد، تفاهم و سازگاری در زندگی بیشتر خواهد بود؛ اما هر قانونی گاهی استثناء هم دارد.

در صورتی که شما اصلاً سابقه ازدواج نداشته باشید و در صورتی که سابقه ازدواج داشته باشید و دارای فرزند یا فرزندانی باشید ، جوابها متفاوت خواهد بود.

هر دختر یا زنی را در هر سنی بخواهید قابل یافتن و خواستگاری است و این بستگی به نیت و هدف شما از ازدواج دارد.

در صورتی که سابقه ازدواج ندارید اقدام به خواستگاری از زنی با سن دلخواه اما بدون فرزند یا ترجیحاً دختری که اختلاف سنی کمتری با شما داشته باشد، کنید.

در صورتی که سابقه ازدواج دارید و دارای فرزند در منزل هستید، به هیچ عنوان من الوجوه به سراغ دوشیزه و دختر نروید، بلکه ترجیحا زن بیوه یا مطلقه بدون فرزند بگیرید.

در صورتی که فرزندان ازدواج کرده اند و مستقل هستند، زن بیوه یا مطلقه ای بگیرید که فرزند داشته باشد و اگر فرزند دختر داشته باشد بهتر و راحتتر زندگی خواهید کرد.

در صورتی که با دختر سن پایین (25 تا29) ازدواج کنید شاید تا پنج سال آینده مشکلی پیش نیاید؛ ولی به مرور زمان که پیرتر می شوید مشکلاتتان بروز و ظهور خواهد کرد.

مشکلاتی از قبیل: کم حوصله بودن، ضعیف بودن در قوه باه که همان ضعف توانایی های جنسی است، نیاز و شوق همسرتان به فرزندان بیشتر است، در حالی که شاید شما توانایی و حوصله و شوقش را نداشته باشید، برخوردهای جاهلانه جامعه با سن شما، سخت بودن حضور در اجتماعات مختلف و... .

نکته مهم: در تمام موارد بالا حتما از یک مشاور ازدواج مشورت حضوری - به اتفاق همسر آینده تان- بگیرید.

نظرات بعضی کاربران گرامی:

1. سن هر چند مهمه ولی به تنهایی ملاک نیست روحیه و ظاهر هم مهمه .ممکنه شما 48 ساله باشید ولی از نظر ظاهری و روحیه در حد زیر 40 سال باشید.

2. ببله خانم هایی زیادی هستن که بخوان با شما ازدواج کنن ولی شما هم باید دقت کنی که به خاطر پول طمع نکنن بخوان باهاتون ازدواج کنن باید با کسی ازدواج کنی که واقعا امادگی ازدواج داشته باشه نخواد از شما سواستفاده مالی بکنه.

3.ما هستند دخترایی حوری شکل ، شهلا چشم، ناز حنجره که با تکیه بر نعماتی که خداوند بهشون ارزانی داشته، با افکار و اهدافی بخوان عروس یه مرد سوار بر اسب سفید بشن.

4.اگر شما با خانومی بالای 35 سال ازدواج کنید مطمئنا شما رو بیشتر درک می کنن ولی تو این رده ی سنی ممکنه در اینده مشکلاتی داشته باشید

5.بعضی خانوما دوست دارن با آقایونی که ازشون خیلی بزرگتره ازدواج کنن ولی ازدواج با کسی که با آدم هماهنگی بیشتری داره بیشتر توصیه می شه. 

6.بهتره عاقلانه تر به این موضوع مهم فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید. وفقکم الله

تصویر گلدسته

سلام 

خب اینکه بالاخره تصمیم گرفتید ازدواج کنید بازهم جای شکرش باقیه .

ولی حالا که دیر تصمیم گرفتید حداقل تصمیم اشتباه نگیرید که بعدها به خودتون بگید : تو که تا اون سن زن نگرفتی الان به بعدشم نمیگرفتی .

اگه یه خانم 30 ساله بخواد با شما ازدواج کنه ؛ 18 سال از شما کوچیکتره . زیر 30 ساله که میشه 20سال یا 25 سال کوچیکتر . در واقع با کسی که میتونست سن دختر شما باشه .( عموی من همسن شماست یه پسر 30ساله داره blushنوه داره) ؛ نمیخام بگم منظورم اینه که دیر ازدواج کردید , میخام اختلاف سنی زیادمورد نظر شما رو بگم که میتونه اختلاف سن بین پدر و  فرزندباشه و نه زن و شوهر  .

خودتون اشاره مستقیم کردید که وضع مالیتون خوبه . یعنی اینکه دختر خانم به سن من به شکل من به اختلافات بین من و خودت نگاه نکن چون که من پول دارم و به مدد پول این شکاف رو پر میکنم .

آره راست میگید . چرا دروغ !؟ همه ما از پول خوشمون میاد و بدمون نمیاد لب تر کنیم براورده بشه . خیلی دخترها هم این پول دیگه اینقدر براشون مهمه که حاضرن بخاطرش با کسی ازدواج کنه که اصلا احساسی بهش ندارن . 

ولی اینو بدونید وقتی ازدواج کرد و به پول رسید و اشباع شد, میفهمه چیزای هست که براش مهمه و روز بروز این امور مهم اضافه میشه بهشون . خب اون که از اول میدونست شما اینطورید و به خاطر پول تن به این شرایط داده , پس نمیتونه اعتراض کنه ؛ در نتیجه شروع میکنه به بی احترامی کردن پرخاش کردن نادیده گرفتن و ... . ( ببخشید  رک میگم ولی حقیقته ) . 

شما دو سال دیگه  50ساله میشید و شرایط سنی خودتون رو دارید .( آرومتر میشید نیاز به استراحت و سکوت بیشتر دارید بی حوصله میشید بی انرژی میشید  و ...) امااون جوانه  2ساله دیگه هم هیچطور نمیشه , تازه پول دستش میاد و تازه میفهمه چطور بایدزندگی کنه ؛ دوست جدید پیدامیکنه , تفریحات جدید , مسافرت جدید جشن تولد انرژی زیاد و .... ( نه شما میتونید نیازش رو پاسخ بدید و نه اون میتونه مثل شما رفتار کنه ) . 

این دیدگاه اصلا ربطی به بدبین بودن و سیاه بودن فکر من و دیگر دوستان نداره , مطمئن باشید هست . درسته یه عده خیییییلی محدود هستن که قانع و بساز هستن ولی

1_ شما نمیتونید پیداشون کنه 

2_ خیلی ها هم تغییر میکنن بعد از ازدواج

-------------------------------------

الانه که میخواید ازدواج کنید و انشالله خوشبخت بشید ؛ با کسی ازدواج کنید که متناسب با شما باشه ( 35 به بالا ) و دوم اینکه شما رو بخاطر خودتون بخواد .

هرچیزی که آدمی دوست داره لزوما" ارزش دستیافتن نداره , همونطور که هر چیز زیبا و لذیذی .

تصویر doki
نویسنده doki در

با سلام
به نظر من شما دنبال استثناء هستید.مواردی که با اختلاف سنی زیاد دو زوج احساس خوشبختی کنند وجود داره اما یک همچین ازدواجی در نگاه اول معقول و منطقی نیست و ریسک بسیار زیادی داره.دلیل شما برای ازدواج با این اختلاف سنی چیه؟ و رفتار و طرز فکر شما هم خیلی مهمه. من از نزدیک چند مورد از این ازدواج ها دیدم اما اولا مرد خانواده خیلی صبور بوده و ثانیا زن خانواده بسیار بساز اما هردو احساس خوشبختی میکردن و بعد 20 سال زندگی راضی بودند. بخاطر همینه که میگم این موارد استثنا است.

تصویر elham63
نویسنده elham63 در

سلام برشما
جووني به سن و سال نيست به شادابي و چهره ماندگار ه...يكي از اقوام ما بعد از جدايي از همسر اول قراره با يه دختر 25 ساله ازدواج كنهدرصورتي كه خودشون هم نزديك 45 سال سن دارن. ..اما خداييش به جوونيش رو داره و شادابه..هركسي معياري داره. ..اما بنظرم هيچ چيز جاي جووني رو نميگيره. ..شوخيها و خنده ها....غم و غصه ها در كنار هم و در جووني لذت داره. ..ساختن زندگي توسط دو طرف لذت بخشه...اما اينم بگم اون توجهي كه يه مرد سن بالا به زن نشون ميده مرد جوون نشون نميده چون تنها مامن مرد اون زن ميشه اما يه جوون ميگه فرصت دارم....

تصویر elham63
نویسنده elham63 در

من جزء 21 رو خوندم ...ان شاء الله ذور بعد هم قسمت بشه...

تصویر raminazimi
نویسنده raminazimi در

از این که دوستان لطف کردند و کامنت گذاشتند ممنونم ولی واقعیتش فکر می کردم سطح بحث بالاتر از این حرفها باشه . مثلا خیلی ها که با اسم خانم هم بودند چیزهائی گفتند که اصلا با روحیات زنانه در تضاد است . مثلا چند نفر گفتند احتمال خیانت وجود داره ؟ به نظر شما که خانمید آیا وقتی کسی محبت ببیند اصلا این صحبتها در میان خواهد بود . بعضی ها گفتند خانم ها فقط از پول خوششون میاد . به نظر شما این پاسخ ابتدائی نیست . منم قبول دارم که ظاهرا از پول خوششون میاد ولی باطن قضیه قابلیت تکیه کردن در زندگی منجر خواهد شد . من فکر کنم خیلی از پاسخ هایی که دریافت کردم با روحیه زنانه اصلا سازگار نیست 

تصویر خانم آسمان

شما یه ذره حوادث رو بخونید در مورد خیانت  دیدگاهتون واقع بینانه تر میشه من خودم یه موقع فکر میکردم خیانت برای داستانها هست بعد بزرگتر که شدم فکر کردم فقط مردها خیانت میکنن بعدا دیدم نه خانم ها هم ممکنه اینکار رو انجام بدن من ادم بدبینی نیستم ولی احتمال خیانت یه خانم بیست ساله با سن شما بیشتره. البته ما خانم های خوب هم خیلی زیاد داریم.

موضوع خیانت به محبت کردن همسر نیست مگه خانم ها به شوهرشون محبت نمیکنن که انقدر خیانت میبینن خیانت مربوط به ذات خراب هست زن و مرد هم نداره.

بحث پول هم این بود که چون شما گفتین من 48 سالمه و از نظر مالی خوبم مردم فکر کردن که شما میخواین با پول یه دختر بیست ساله بگیرین.

باور کنین اگه میگفتین 48 ساله هستم  و پول ندارم همه اینجا تشویقتون هم میکردن که شما سنی نداری اصلا دختر چهارده ساله بگیر.

کلا مردم ما متخصص در زخم زبون زدن هستن.

بهترین کار اینه که شما با یه متخصص حضوری مشورت کنید.

خوب بچه های این سایت اکثرا دهه شصتی هفتادی هستن و رشته های دانشگاهیشون مختلفه خوب شما نباید توفع داشته باشین که جواب خیلی خاصی از ما که خام هستیم بشنوین.

تصویر ترنم
نویسنده ترنم در

۱- ۱۲۳------------------------------- خوانده شد
۲- ۱۲۳------------------------------- خوانده شد
۳- ۱۲۳------------------------------- خوانده شد
۴- ۱۲۳------------------------------- خوانده شد
۵- هانا
۶- العبد------------------------------خوانده شد.
۷-گلدسته----------------------------خوانده شد
۸-خواهر گل--------------------------خوانده شد
۹- jamil9772
۱۰- هانا ------------------------------ خوانده شد
۱۱-دوست گلدسته
۱۲-خواهر گلدسته --------------------  خوانده شد
۱۳- jamil9772
۱۴- هانا
۱۵- باران
۱۶- سما۲۷
۱۷- jamil9772
۱۸- هانا ----------------------------- خوانده شد
۱۹- گلدسته 
۲۰- باران
۲۱- elham63
۲۲-سما۲۷
۲۳- یاسمین زهرا
۲۴- ترنم ---------------------------- خوانده شد
۲۵-آرام------------------------------ خوانده شد
۲۶-ترن------------------------------ خوانده شد
۲۷-تر------------------------------- خوانده شد
۲۸-ترنم ---------------------------- خوانده شد
۲۹-ترنم ---------------------------- خوانده شد
۳۰- بستگان ترنم -------------------- خوانده شد

تصویر elham63
نویسنده elham63 در

جزء 21 خوانده شد.

تصویر یه عاشق واقعی

سلام

اینکه کسی پیدا میشه براتون یه بحث هست ... 

اما اینکه این ازدواج چقدر میتونه خوب باشه یه بحث دیگست ... 

الان خیلی دخترا دنبال ادمای جا افتاده و ثروتمند میگردن با این شرایط اقتصادی .... 

اما بهتره که چیزای دیگه رو هم در نظر بگیرید و اینگونه دنبال کیس مناسب نباشید .... 

اینجوری خودتون هم ارامش خواهید داشت ... اگر هم سن یا حداکثر 8 سال کوچیکتر از شما باشه خودتون هم ارامش میگیرید وگرنه این اختلاف سنی جز اینکه ارامش شما رو بهم بزنه چیز دیگه ای نداره 

موفق باشید 

تصویر خانم آسمان

من جای شما بودم شروع میکردم موردهای مختلف رو امتحان میکردم اگه بخواین به حرف مردم اهمیت بدین تا ده سال دیگه همینطوری میمونه.

طمع به مال و اموال تو هر سن و فرهنگی وجود داره حتی یه خانوم بیست ساله یا یه خانوم چهل ساله من خودم زورم میاد یه عمر زحمت بکشم بعد خانواده مفت خور همسرم بخوان از مال و اموالم استفاده کنن برای همین روی این موضوع تاکید میکنم.

شما باید هم خودتون دقت کنید هم با نظر یه دکتر روانشناس برای ازدواج پیش برین.

مردم ما خیلی جالب هستن ازدواج بنا با فوق لیسانس عیب نداره ولی ازدواج با پانزده بیست سال اختلاف سنی از نظر بعضی ها خیلی بد هست.

دوستهای من خیلی جالب بودن میگفتن دختر با یه روز بزرگتر بودن هم حق نداره زن یه پسر بشه بعد اگه می دیدن یه دختری پولدار هست حتی اگه پنج سال هم بزرگتر بود دختره میگفتن بریم خواستگاری دختره بعد که بهشون میگفتی اختلاف سنی پس چی میشه میگفتن مهم تفاهمه حالا عیبی نداره!!!!

کلا من به نظر شما احترام میذارم. انشاالله که به همه اهداف خوبتون برسین.

 

تصویر raminazimi
نویسنده raminazimi در

من از دوستان خواته بودم که واقعا راهنمائیم کنند. ولی متاسفانه به سرزنش کردن بیشتر شباهن داشت . عزیزان منم در این جامعه هستم و همکار و ... دارم . خودم می بینم که هم افراد مادی ممکن است چذبم بششوند هم افراد درست . 

تصویر هانا
نویسنده هانا در

راهنمایی فقط این نیست چیزی که دلخواهه شماست گفته بشه با واقعیت کنار بیاید شما سنتون خیلی بالاست و اصلا دختری بدونه انگیزه مالی طرفتون نمیاد بهتره با واقعیاته زندگیه خودتون کنار بیاید و خودتونو گول نزنید با یه دختره سن بالا ازدواج کنید خوشبخت میشید شک نکنید چون انگیزه دخترای سن بالا برا ازدواج با شما فقط مالی نیست 

تصویر سحر خانم

الان متولدین دهه 60 نمی تونن با دهه هفتاد بسازن، فاصله های فکری زیاد شده، شما باید با کسی ازددواج کنید که فاصله فکری منطقی با شما داشته باشه، هستن دخترانی که به سن شما بخورن، شما متولد دهه 40 هستی بهترین حالت اینه که با متولدین دهه پنجاه ازدواج کنی، هستن متولدین دهه پنجاه که خیلی خوب موندن و هنوز جوونن و واسه بچه دار شدن توانایی دارن و از طذفی فکرشون هم به شما بسیار بسیار نزدیک تره

فک می کنم دلیل اینکه دنبال موردی با این سن هستید فقط یه چیزه اونم جوونیش که ازش استفاده کنی ولی اصلا به طرز فکرش کاری نداری...

تصویر barfi
نویسنده barfi در

surprise

همینه دیگه که دختر های سی به بالا مجرد می مونن!!!!!!!!!!!!!!!!!

تصویر آوا
نویسنده آوا در

سلام

بعضی خانوما دوست دارن با آقایونی که ازشون خیلی بزرگتره ازدواج کنن ولی ازدواج با کسی که با آدم هماهنگی بیشتری داره بیشتر توصیه می شه. 

اشکالات این ازدواج رو دوستان گفتن. نگاه اطرافیان و حرفهاشون هم می شه به این موارد اضافه کرد. 

 

تصویر خانم آسمان

خوبه این اقای کاربر گفتن که از نظر مالی خوب هستن که همه بگن فقط دختره میخواد به خاطر پول زنت بشه!!!

من خیلی از اقایون رو تو این سن دیدم که نه پول داشتن نه خونه داشتن ولی خودشون و مامانشون خیلی روی دختر بیست ساله تاکید داشتن! اتفاقا هم با دختر بیست ساله ازدواج کردن!

من فقط میخوام ببینم انگیزه اون خانومی که با این اقا که نه پول  داشته نه مدرک نه اخلاق سنشم بیست سال بیشتر بوده چی بوده؟

تصویر هانا
نویسنده هانا در

دو احتمال هست یا دختره سالم نبوده یا تو قیافه خیلی مشکل داشته غیر از این دوتا نیست

تصویر خانم آسمان

اره در این که طرف یه مشکلی داره شکی نیست همه باید مواظب باشیم فکر نکنیم الان شانس بهمون رو کرده!

مثلا یه موردی بود یه اقای دکتری از یه خانومی تو فامیل ما خواستگاری کرد همه تعجب کرده بودن اون اقا با اون موقعیت و تحصیل تو بیمارستان چرا از این خانوم خوشش اومده خلاصه اخر معلوم شد پسره ام اس داشته!!!!

موارد دیگه هم زیاده که ممکنه دختره مشکل روح و روان داشته باشه. هم دخترها هم پسرها باید دقت کنن.

من فقط از این مورد عصبانی ام که گاهی به بعضی خانم ها میگی چرا زیر بار همچین ننگی تو ازدواج رفتی میگن اخه  شوهر نیست!!! این حرف خیلی اشتباه هست.

این اقای کاربر هم ممکنه که یه مدت خوشحال باشه که زن جوون گرفته ولی بعدش پشیمون میشه یه ذره بگذره تازه میفهمه که چه اشتباهی کرده.

دوست من همش داره پشت سرو تو روی شوهرش میگه خاک برسر من که شوهرم پیره اره به قول یکی از دوستان دخترها پشیمون میشن. من چند تا مورد رو به دکتر خودم گفتم تو اشناهامون که اختلاف سنی داشتن دکتر گفت صد در صد دچار مشکل میشن و زندگیشون دوام نداره.
 

تصویر مروارید

بنظرمن خانم ها تو این رده ی سنی قبول نمیکنن. اگر شما با خانومی بالای 35 سال ازدواج کنید مطمئنا شما رو بیشتر درک می کنن ولی تو این رده ی سنی ممکنه در اینده مشکلاتی اعم از اینکه ممکنه شما دوست نداشته باشین برین مسافرت ولی خانم اصرار به مسافرت داشته باشه. یعنی باید بخاطر خواسته هاشون شما زیاد کوتاه بیاین و این باعث دلزدگی شما بشه . در صورتیکه ممکنه همین خانم با کسی که در محدوده ی سنی خودشون با کسی ازدواج کنن این مسائل بینشون نباشه . در کل اگر میخواین به ارامش برسین بنظر من دنبال این محدوده ی سنی نباشین بهتره چون بیش از دو دهه با طرف مقابلتون تفاوت سنی دارین که منجر به اختلاف در عقاید میشه. در ضمن اگر نگران باردار شدن خانم هستین این رو بهتون بگم بر خلاف اینکه عموم مردم فکر میکنن سن باروری خانم ها خیلی پائین است اینگونه نیست. لطفا یه مقدار تحقیق کنید پی خواهید برد. 

تصویر هانا
نویسنده هانا در

بستگی به منطقه زندگیتون داره ولی خیلی استثنا هستن دختر در این سن حاضر باشن با شما ازدواج کنن شما از شوروحرارته جوونی خیلی فاصله گرفتید بهتره با مسنتر ازدواج کنید

تصویر hosseinz
نویسنده hosseinz در

ببینید مسلما هر دختر نرمالی علاقه داره با هم سن و سال خودش(منظورم دقیقا هم سن نیست، منظورم عرفه) ازدواج کنه. کسی که نهایتا چهار پنج سال بزرگتره

(بازم تاکید میکنم:طبق عرف)

اما هستند دخترایی حوری شکل ، شهلا چشم، ناز حنجره که با تکیه بر نعماتی که خداوند بهشون ارزانی داشته، با افکار و اهدافی بخوان عروس یه مرد سوار بر اسب سفید بشن.

حالا بین خودمون، عشق دنیا رو کردی بعد فکر عاقبتت افتادی میخوای زن بگیری آآآ داغون شدما:))

تصویر farnaz
نویسنده farnaz در

فقط یه دختر بخت برگشته طمعکار برای پول میاد زنت میشه!!

مشکلیم نیست اون پولتو میخواد توام جوونیشووو

وقتی پیش اومد حلش میکنید دیگه!ماشاالله 48 سالتونه از همه ما عاقل ترید

تصویر سروناز20

من از این مدل ازدواجا دیدیم ...یه سری که عاشق و معشوقن با اونا کاری ندارم.....ولی این مدل که گفتین طبق گفته شما دختره بعد چند مدت خودشم میفهمه اشتباه کرده وبنای ناسازگاری بر میداره و مهریه هنگفتی رو به اجرا میذاره.........آخرشم طلاقه .... یه مورد پرونده بود دختره با این سبک ازدواج کرده بود دقیقا فهمیده بود چه غلطی کرده و میخواست به هر قیمتی شده از زندگی با اون مرد خلاص بشه ....

تصویر خانم آسمان

من تو این چند ساله به یه نتیجه ای رسیدم خیلی جالبه!

دخترها از سن پانزده تا بیست و پنج تقریبا از مردهای سن بالا خوششون میاد.

از بیست و پنج تا سی از مردهای همسن خودشون خوششون میاد.

سی به بالا از پسرهای کوچک تر از خودشون خوششون میاد.

مردها هم از پانزده تا بیست و پنج از زن های سن بالا خوششون میاد.

از سن بیست و پنج تا سی از دختری که همسن خودشونه خوششون میاد.

از سی به بالا هم اقایون از دخترهای خیلی سن پایین خوششون میاد.

به نظر من بهترین سن انتخاب همون بین بیست و پنج تا سی هست هم برای دخترها هم برای پسرها که دیگه این افکار نیاد سراغشون.

تصویر iman70
نویسنده iman70 در

دوتاش یکی شد کهfrown...خب وقتی طرف جوونه دوس داره یه ادم پخته گیرش بیاد وقتی سنش بالا میره میخاد یکی باشه شور جوونی داشته باشه کلا همون نداشته ها و حسرت هاست

تصویر پروانه

چه کشف جالبی!!!

تصویر Mrs-Miladi
نویسنده Mrs-Miladi در

تازه ۴۸ سالتونه؟؟ اول فکردم دارید شوخی میکنید بعد که نظرات رو خوندم دیدم نه، انگار جدیه!!!!!

از یک مرد ۴۸ ساله بعیده نتونه عاقبت این نوع ازدواج رو پیشبینی کنه!!!

به فرض اصلا یه همچین دختری جوانی وجود داشت که راضی به ازدواج با شما باشه، خود شما به این دختر شک نمیکنید؟ این دختر میتونست با یک جوان هم سن و سال خودش ازدواج کنه. کسی که با خودش از لحاظ فکری، سنی، موقعیت اجتماعی و . . . در یک سطح باشه اما شمایی رو که همسن پدرش هستید انتخاب کرده!!!

بهتره عاقلانه تر به این موضوع مهم فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید.

تصویر پروانه

ببخشید که این میگم ولی ماشاالله چقدر شما خوش اشتها هستید!!!!!
برادر من شما دوسال دیگه پنجاه سالتون میشه اونوقت میخواین با یه دختر 25 تا 29 ساله که هنوز کلی خواستگار داره و به آینده ش امیدواره ازدواج کنید!! درسته که تواین روزگار ازدواج برای دخترها سخت شده ولی دیگه نه تا این حد خدایی شما آقایون راجب دخترها چی فکرمیکنید؟!!!!!
اگرهم برفرض کسی حاضر به ازدواج باشما بشه به احتمال زیاد یه مشکلی تو زندگیش داره که از ازدواج با پسر سالم و همسن خودش ناامیده و حتی اگه موفق به ازدواج هم بشید زندگیتان سرتاسر مشکل خواهد بود
کاش آقایون یاد بگیرند که به حق خودشون قانع باشند

تصویر yasin1366
نویسنده yasin1366 در

بین 35تا 40بهتر هست

تصویر gole_nili
نویسنده gole_nili در

اره بعضی از دخترها حاضرن با این شرایط ازدواج کنن ، ولی ممکنه اختلاف ایده هاتون زیاد باشه . اون خانم الان تو سن جوانیشه ممکنه خیلی افکار متفاوتی داشته با شما که تقریبا دوره جوانی و خامی رو گذروندین . بعضی وقتا هم هست دخترا دوس دارن با یه مرد خیلی بزرگتر ازوداج کنن فکر میکنن تکیه گاه خوبیه ولی من دیدم زود پشیمون میشن ، اگر موردی رو انتخاب کردین قبل از عقد با اطلاع خانواده مدتی با هم در ارتباط باشین . ولی به نظرم دختر 30 سال به بالا برا شما مناسب تر هست .

تصویر خانم آسمان

بله خانم هایی زیادی هستن که بخوان با شما ازدواج کنن ولی شما هم باید دقت کنی که به خاطر پول طمع نکنن بخوان باهاتون ازدواج کنن باید با کسی ازدواج کنی که واقعا امادگی ازدواج داشته باشه نخواد از شما سواستفاده مالی بکنه.

من مورد شمارو تو اشناهامون دیدم اتفاقا دختره خیلی هم خوشگل بود و تحصیل کرده و پولدار فکر کنم خانواده دختر هم چون دیده بودن پسر جوانی نمیتونه از پس شرایط دخترشون بربیاد دخترشون رو دادن به اون اقایی که سنش بالا بود. (پسره هم دکتر بود و پولدار)

بعضی دخترها از مردهای سن بالا خوششون میاد.

مشکلاتش هم اینه که امکان خیانت از طرف بعضی خانم ها وجود داره پس باید دقت کنید که طرف دین و ایمانش چطوریه.

ولی من بودم فقط از سواستفاده مالی دختر و خانوادش میترسیدم وگرنه موردهای دیگه امکانش کم هست.

مثلا یه موردی بود که پسره خیلی پولدار بود و دختره گفت هزار تا سکه پسره گفت باشه و هر چی گفت پسره بیچاره گفت باشه اخر دختره گفت چون ما با هم اختلاف سنی داریم باید شش دانگ خونه هم به نامم کنی پسره هم گفت اصلا باهات ازدواج نمیکنم!!!  (دختره خیلی طمع کرد وگرنه اگه ازدواج میکرد با اون اقا هزار برابر اون شش دانگ خونه نصیب خودش و بچه هاش میشد.)

تصویر هانا
نویسنده هانا در

ایشون همش 2 سال تا 50 سالگی فاصله داره بر طبق چه آماری الان شما میگی خانومای زیادی هستن تازه نگرانه سوئ استفاده هم باشن خب معلومه اگر دختری حاضر بشه تو 25 با یه مرده 50 ساله ازدواج نه برا پولشه 

تصویر پروانه

خانم دکتر عزیز نظرتون خخخیلی جالب،بود ازنظرشما تازه این آقا باید مواظب باشه ازش سواستفاده مالی نشه و توانتخاب های زیادی که داره دقت هم بکنه؟!!!! به نظرشما غیراز پولدار بودن و طمع مالی چه چیز جذابی میتونه،باعث بشه که یه دختر جوان و کم سن به این آقا متمایل بشه؟!! البته چرا یه چیز دیگه م هست اونم انواع مشکلات جسمی روحی یا خانواده گی است که بعداز ازدواج صداش درمیاد وگرنه یه دختر سالم بدون مشکل چرا باید راضی به همچین ازدواجی بشه؟!!

تصویر پروانه

خانم دکتر عزیز نظرتون خخخیلی جالب،بود ازنظرشما تازه این آقا باید مواظب باشه ازش سواستفاده مالی نشه و توانتخاب های زیادی که داره دقت هم بکنه؟!!!! به نظرشما غیراز پولدار بودن و طمع مالی چه چیز جذابی میتونه،باعث بشه که یه دختر جوان و کم سن به این آقا متمایل بشه؟!! البته چرا یه چیز دیگه م هست اونم انواع مشکلات جسمی روحی یا خانواده گی است که بعداز ازدواج صداش درمیاد وگرنه یه دختر سالم بدون مشکل چرا باید راضی به همچین ازدواجی بشه؟!!

تصویر raminazimi
نویسنده raminazimi در

شما متوجه مطلب خانم دکتر نشدید . می گویند که احتمال سو استفاده مالی وجود دارد و مثالی هم زدند که جالب هم بود . که البته هر کاری ریسک خاص خودش را دارد و وابستگی به سن ندارد . لطفا دقت کنید . 

تصویر خانم آسمان

پروانه جون من خودم با این اختلاف سنی مخالفم حتی با اختلاف سنی ده سال هم برای دخترها مخالفم.

به نظر من عاقلانه ترین انتخاب اختلاف سنی پنج تا شش هست خودمم به هیچ وجه یه اقای بالای چهل سال رو نمیپسندم.

منظورم این بود که یکی از مشکلات برای این اقا طمع برای پول هست.

تصویر پروانه

آخه اگه طمع پول نباشه اصلا ازدواجی هم صورت نمیگیره!!!! این آقا خودش هم میدونه تنها دلیلی که مینونه باعث بشه یه دختر جوان والبته سالم باهاش ازدواج کنه طمع پوله برای همینم تو سوالشون مطرح کردن که وضع مالیشون خوبه
کاش حداقل ما دخترها آقایون رو به همچین ازدواج های بی سرانجامی تشویق نکنیم دوست خوبم:-)

تصویر خانم آسمان

پروانه جون شاید من جمله ام رو بد گفتم وگرنه من با این نوع ازدواج کلا مخالفم اصلا هم هیچ دختری رو تشویق به این ازدواج ها نمیکنم.

خودمم دو تا مورد سن بالا داشتم خیلی بدجور ردشون کردم به خانوادم هم گفتم من حاضرم با یه پسر که اول راه هست ازدواج کنم نه با یه اقای سن بالا. اتفاقا پسرخاله خودم چهل و پنج سالش بود من مخالفت شدید کردم مدرک و پول هم هیچی نداشت فقط خیلی روشون زیاد بود مادرم میگفت عیب نداره حالا همه اول زندگیشون خونه ندارن منم گفتم این اقا اخر راهشه منم از ازدواج با فامیل و سن بالا متنفرم این موردشم هست که خانواده ها جای دختر بیچاره تصمیم میگیرن. طمع خانواده خاله منم سر پول بود فکر میکردن تو ایران شوهر قحط هست و الان من از خدامه پاشم برم خارج.

تصویر پروانه

خوبه پس دراین مورد هم عقیده هستیم خانم دکتر عزیز البته من هنوزم بااین جمله که گفتید : (خانم های زیادی هستن که بخوان با شما ازدواج کنن) مخالفم ولی درکل من از لحن بیان شما اشتباه برداشت کردم شماهم قصد تشویق کردن نداشتید ولی از طرز بیانتون اینطور برداشت میشد درهرصورت خوشحالم که نظر شماهم برناموفق بودن اینجور ازدواج هاست پیروز و سربلند باشید

تصویر هانا
نویسنده هانا در

شدیدا موافقم پروانه جان بعضی ها موقعه مشاوره دادن به عوارضه احتمالی فکر نمیکنن فقط بعضی احتمالاته ضعیفو مطرح میکنند که عملا کاربردی نیست

تصویر خانم آسمان

خوب هانا جون همه نمیتونن مثل شما خوب مشاوره بدن.

به نظر من بدترین نوع ازدواج طمع به خاطر پول هست چه دختر به پول طرف چشم داشته باشه چه پسر به پول دختر چشم داشته باشه.

من چیزی رو میگم اینجا که به نظرم تو ازدواج برای خودم مهمه و اگه خودم بودم حتما روی این موضوع دقت میکردم که کسی به خاطر پول نخواد باهام  ازدواج کنه.

تصویر هانا
نویسنده هانا در

بحثه مشاوره دادن نیست عزیزم امارای جالبی میدید یهویی

تصویر خانم آسمان

من منظورم از جمله ام به این اقا این بود که هرکس بخواد با این سن با شما ازدواج کنه قطعا به خاطر پول هست پس همچین کاری نکن.

ولی نمیخواستم جمله ام رو به کاربر با جمله منفی بگم که بازخورد بدی براش داشته باشه.

چون بعضی ها گاهی انقدر بی رحمانه جملشون رو میگن و به طرف حمله میکنن که طرف از بیان مشکلش اینجا پشیمون میشه.

بعدم من خیلی فکر کردم که شاید این کاربر که این سوال رو مطرح کردن تا الان یه مشکلی داشتن که ازدواج نکردن مثلا مشغول درس بودن یا داشتن یه خانواده ای رو اداره میکردن و خواهر و برادرهاشون رو اول سرو سامان دادن حالا میخوان واسه خودشون استین بالا بزنن.

خوب و من و شما که سن بالا قبول نمیکنیم ولی خیلی ها هستن که فقط میخوان با یه خانواده خوب وصلت کنن و سن و سال براشون مهم نیست حالا این اقا خودش بره خواستگاری دستش میاد که ممکنه زن جوون چه عواقبی داشته باشه.

تصویر ali08
نویسنده ali08 در

مگر دختر دیوانه باشه که ب غیر از دلیل پول با کسی با اختلاف بیست سال ازدواج کنه!

تصویر ali08
نویسنده ali08 در

ولی بچتون سربازیو معاف میشه لااقلش!

تصویر آقا حمید

یه خانم دیگه هم تو همینجا سوال پرسیده بود که 38 سالش بود اگه اشتباه نکنم و استاد دانشگاه

کاش میشد شما رو با هم آشنا کرد

تصویر barfi
نویسنده barfi در

می خوایین به مدیریت سایت پیشنهاد بدین یه قسمت راه بندازن!!!!!!!!!

صفحه‌ها