هشت سال به پای عشق پسری باقی موندم

15:18 - 1394/03/16

سلام خیلی از سایت شما تشکر می کنم و تقریبا همیشه دنبال کننده هستم. دختری هستم که بیشتر از هشت سال به پای عشق پسری باقی موندم اما اون هیچوقت برای خواستگاری پیشقدم نشد و هر روز قایم بوشک بازی در میاورد هم خودش و هم خانواده اش. دلم به سادگی و بی تجربگی خودم می سوزه که چرا اینهمه سال بیخودی فکرمو پر از عشق آبکی اون آقا کردم. مادرش هم حتا به طور غیرمستقیم گفته بود قراره بیان خواستگاری و اما هنوز که هنوزه هیچ خبری نیست و ناچارم با نفرتی بی پایان دیگه بهش فکر نکنم. این پسر همسایه دیوار به دیواری ماست و به خدا من از دیدنشون حالم بد میشه و نمی دونم چطوری بهشون حالی کنم که دیگه به پسرشون فکر نمی کنم و بی خیال ش شده ام. انقدر بهم زل می زنن و حرکات تابلو بازی درآورده اند که همه تقریبا فکر می کنن بین ما خبری هست ولی نیست. الان من دقیقا چه کار کنم؟ بی محلی کنم؟ به خدا توی دلم انقدر بهشون فحش می دم و لعنت میفرستم که خدا می دونه. چرا منو الکی بازیچه کردند. اقدامی نکردند بااینکه خودمم کمابیش عاشقش شده بودم. حالا واقعا دیگه قصد دارم بهشون بفهمونم بهشون بی علاقه و بی تفاوت شده ام اما نمی دونم چطوری. من دیگه حالم از نگاههای عاشقونه شون به هم می خوره ، نگاههای معنی دارشون انگار منتظرند تا من برم خواستگاری شون

http://btid.org/node/66918

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
4 + 15 =
*****
تصویر vakili
نویسنده vakili در

یا واقعا دوستت داره و می خوادت اما بنا به دلایلی نمی تونه بیاد جلو برای خواستگاری که اینم شک برانگیزه چون نباید اینهمه سال طول می کشیده . و یا ممکنه واقعا دوستت داره و می خوادت ولی نه برای ازدواج بلکه در حد همسایگی.
بسه دیگه بهتره فراموش بشه ، واقعا بسه ! واگذار کن به خداوند مهربان
وقتی رو به رو میشید بی خیال باش مواظب عکس العمل هات باش تا فکر نکنند که همچنان قالت گذاشته اند و امیدوارت کرده اند به وعده سرخرمن ازدواج با پسرشون! هیجان زده نشو و عادی باش و سرد رفتار کن و کلا کم محلی کنید.

تصویر سروناز20

دوست عزیر به نظر من اولا زاد جلوی چشمشون نباش ....
اگرم دیدیشون جوری برو وبیا که اصلا انگار برات مهم نیست ..مثلا یه تلفن دستت بگیر و برو.....
کلا این که بیخیالشون شو

تصویر babak20
نویسنده babak20 در

سلام
سوالی که ارسال کرده ام صادقانه است . از مشاوران مجرب خواهشمندم بی پاسخ نگذارند. سوال واقعی است و برای شخص خودم نیست. اصلا انتظار بی تفاوتی مشاورها را نداشتم خورد توی ذوقم.

تصویر حسین وجدانی «مشاور»

با سلام

هدف انجمن کمک به دوستان گرامی برای تصمیم بهتر می باشد و لذا مشاوران ما بدون هیچ چشمداشت مادی به سوالات پاسخگویی می کنند لذا اگر سوالی مربوط به خود کاربر یا حداقل برای نزدیکانش نباشد از پاسخگویی معذوریم

تصویر setare246
نویسنده setare246 در

8سال؟ چه خبره دختر خوب! حتی 1 سال هم زیاد بود! کسی  که برای ازدواج بخوادت هر چه زودتر پاپیش می ذاره و میاد جلو... اگر هم واقعا هدفش ازدواج بوده ، یا از خودش مطمئن نبوده و یا از شما... هرچند 8 سال مدت کمی نیست برای شناخت! بابت اینهمه مدتی که معطلت کرده مسئوله... اگر همسایه دیوار به دیوارن پس بذار خواستگارات بیان و برن تا بببینن و بفهمن که دیگه به پسرشون فکر نمی کنی laugh!

تصویر fatemeh.n
نویسنده fatemeh.n در

از دست پسرها . موندم چی بگم . اون پسره و تا 40سالگی میتونه مجرد بمونه هیچ اتفاقی نیفته ولی تو دختری مواظب خودت باش عزیزم
از خداوند می خوام هرچه زودتر اسباب ازدواج امثال ما رو فراهم بکنه که بدجوری گیر افتاده ایم.

تصویر نیوشا خانم

شما چقد واقعن وفاداری و صبور!!!! من به شخصه با تمام اشتباهاتم دیگه بیشتر از چهار پنج ماه خودمو الاف نکردم. سابقه خفه کردن عشقو در کارنامه م دارم. چطور هشت سال منتظرش نشستی????
ببین باید بی تفاوت باشی:-)
نگاهتو خالی از احساس کن..بی تفاوت و بی اهمیت باش از صد تا فحش رکیک براشون بدتره... اونا فهمیدن تو پاشون نشستی خیاااالشوووون راحته تا ده سال دیگه هم ننیان:-)
به موردای دیگه ت فکر کن...

تصویر حسین وجدانی «مشاور»

با سلام
کاربر گرامی سوال شما موافق با اطلاعات پروفایلتون نیست و سوالات قبلی که مطرح نمودید ارتباطی به این سوال ندارند لذا کارشناسان ما به این سوال پاسخ ندادند و صرفا جهت بحث و گفتگو اعضا منتشر شد.

موفق باشید