درخواست های شرم اور یک خواستگار

02:20 - 1395/07/27

خواستگاری از شهر دوری دارم که ظاهرا پسر خوب و موجهی به نظر می رسید و متدین ، از لحاظ اجتماعی و مالی در سطح پایین تری از ما هستند ولی به دلیل مذهبی بودن ایشون اصلا این چیزها به چشمم نیومد و خوشحال از اینکه شخص مورد دلخواه خودم رو پیدا کردم، اینقدر به این وصلت مطمئن بودیم که ارتباط ما بیشتر شد و در تلگرام با هم چت داشتیم تا اینکه بعد از جلسه چهارم در تلگرام (باعرض معذرت، مجبورم ) شروع کردند در مورد مسائل جنسی صحبت کردن که من ازشون خواستم این مساله رو به چند جلسه دیگه ماکول کنن ولی گفتند برای من این مساله مهمه، با اینکه ناراضی بودم ولی به سوالات ایشون جواب دادم که ایشون بصورت کلی صحبت نکرده و وارد جزئیات هم شدند و گفتند من ارتباطات جنسی غیر متعارف(...) رو می خوام خیلی دختری چشم و گوش بسته ای نیستم ولی بخاطر اعتقاداتم سعی می کنم دنبال اینگونه مسائل نروم ولی اون موقع ... هر دو مقصریم، خیلی موارد رو برای هم گفتیم البته ایشون خیلی تو این زمینه بیشتر از من اطلاعات داشتند چند نکته تو صحبت های ایشون بود که خیلی ذهن من رو درگیر کرده یکی اینکه خیلی از اون ارتباطات غیر متعارف صحبت می کردند و سعی در مجاب کردن بنده داشتند که صحبت هاشون حالت تهاجمی داشت. دوم اینکه فقط خودش رو در نظر می گرفت و حتما از بنده اوکی رو می خواست و من طوری جواب دادم که نه رد باشه و نه قبول. اون شب تا صبح درگیر موضع بودم و تحقیقی در این مورد کردم که تقریبا همه رد کرده بودند، و تصمیم به رد کردن گرفتم. فردا که ارتباط گرفت موضوع رو باهاش مطرح کردم و گفتم من نمیتوونم با این موارد کنار بیام، ناراحت شد و گفت دیروز جوابت مثبت بود و بجای راضی کردن بنده طلب کار هم شد، سعی کردم راضی نگهش دارم که بهم پیشنهاد عقد موقت داد و یک ارتباط جنسی ، و سعی داشت توجیهم کنه که به دختر بودنت صدمه نمیزنم که قبول نکردم و یه جورای ازش بدم اومد. الان به جای اینکه سعی در راضی کردن من داشته باشه و به اصطلاح ناز بکشه عجیب داره ناز می کنه و پیام های میذاره که تو به من اعتماد نداری و... در واقع یه جورای حس میکنم جای من و اون عوض شده و انتظار داره من نازش رو بکشم و موارد بالا رو قبول کنم. راستش از طرفی حدود ۶۰ درصد از شرایط بنده رو دارن ولی با بیان موارد بالا کلا ازش بدم میاد، واقعا موارد خواسته شده بالا و رفتار ایشون طبیعه؟ من چیکار کنم؟ از طرفی سنم و از طرفی نیاز شدید خودم، متاسفانه در مواقعی هم دچار لغزش شدم که واقعا می ترسم. لطفا مرا راهنمایی کنید. از این که طولانی شد معذرت می می خوام ،خواهشا زود جوابم رو بدید

http://btid.org/node/99666

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
8 + 12 =
*****
تصویر آسمان95

حالا بالأخره چی شد ازدواج کردید؟

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

مسلماً مسائل جنسی و زناشویی در زندگی مشترک نقش مهمی را ایفا می‌کند؛ لذا پرسش در این زمینه باتوجه به حساسیت آن، می‌توان به جلسات آخر موکول کرد، ولی نحوۀ طرح و مقدار ورود به این مسئله حد دارد و نباید با ناپختگی و ورود به جزئیات غیرضروری، سوء تفاهم و سوء برداشتی برای طرف مقابل ایجاد کرد. 

لذا گرچه خواستگارتان در جلسۀ چهارم، موضوع را مطرح کرده، ولی نباید هردو به جزئیات ورود پیدا می‌کردید؛ چرا که این مسئله از آنجایی که حساسیت برانگیز است، پرداختن به آن، کار آسانی نیست و هر دیالوگ و صحبتی می‌تواند باخود سوءبرداشت‌هایی را به دنبال داشته باشد. معمولاً در این زمینه توصیه می‌کنیم که طرفین بعد از اینکه مطمئن شدند که در بسیاری از موارد باهم تناسب دارند، در این زمینه به صورت کلی وارد شوند و اصلاً ورود به جزئیات نکنند؛ چرا که با خود تالی فاسدهایی به دنبال دارد؛ مثلاً ورود به جزئیات و شوق و ذوق نشان دادن به این مسئله چه بسا منجر به انتظارات کاذب برای خود و سوءبرداشت طرف مقابل شود و رفع این سوء تفاهم هم کار آسانی نیست.

امّا در مورد خواستگار فعلیتان باید عرض کنم؛ فارغ از اختلاف فرهنگی و مالی که باهم دارید و از دو شهر مختلف هستید، در خصوص اینکه ایشان ورود به این مسئله کردند، اصل ورود گرچه اشکالی ندارد، امّا حد و اندازۀ ورود به این مسئله را رعایت نکردند و درخواستهای غیر منتظرۀ در این زمینه داشتند که به نظرم بخشی از آن به دلیل انتظارات کاذبی است که برای خود در این زمینه ایجاد کرده‌اند. بنابراین بهتر است در این زمینه با او صحبت کنید و بررسی نمایید که اگر در این زمینه همچنان روی انتظارات کاذب خود مصرّ هستند، در آن صورت این به خود شما بستگی دارد که آیا می‌توانید او را بپذیرید یا نه.

درباره پیشنهاد عقد موقت ایشان هم عرض کنم که به عقد موقتی که منجر به رابطه (زناشویی) شود، اصلاً توصیه نمی‌کنم و بهتر است در این زمینه قاطعانه قبول نکنید؛ چرا که هنوز شما به این نتیجه نرسیدید که ایشان مناسب شما هست یانه و برقراری رابطه می‌تواند دلبستگی ایجاد کرده و در تصمیم‌گیری درست ایجاد مشکل کند.

همانطور که خودتان هم اشاره کردید به جای اینکه در این زمینه، ایشان ناز شما را بخرند و سوءتفاهم احتمالی شما را برطرف سازند، وی دست پیش را می‌گیرد که پس نیفتد. به هر حال بهتر است یکبار دیگر دربارۀ ابهاماتی که برای شما ایجاد شده با ایشان صحبت کنید و چه بسا سوءبرداشتی ایجاد شده باشد. اگر همچنان این ابهاماتی وجود داشت و توضیحات ایشان هم شما را قانع نکرد درآن صورت به نظر نمی‌آید که ایشان مناسب شما باشد.

با آرزوی موفقیت

تصویر adrsaf
نویسنده adrsaf در

سلام خواهر گرامی ،کار ایشان اشتباه است به هیچوجه قبول نفرمایید حتی با اجازه خانواده چرا که بی اجازه شان عقد باطل است از طرفی حتی اگه راست میگویند که لطمه نرسه بهتان ایا میشه تضمین کرد ؟نمیشه چون صدمه به بکارت حتی بدون دخول فقط با لمس و...صدمه میبینه از طرفی کار خوبی نیس قبل ازدواج رسمی عقد موقت با مدت مشخص و تعیین مهریه با قصد پرداخت که اینگونش حرام نیست وباطل نیس قبل ازدواج با اجازه خانواده فقط برای شناخت در قالب محرمیت که راحت باشید دست بدهید مویتان را اگه ببیند گناه نباشد نه برهنه گی و.... از طرفی روانشناسان و بعضی روحانیان موافق عقد موقت قبل ازدواج نیستن چون شناخت رو تحت تاثیر قرار میده و وابستگی شدید مشه پس قبول نکنید از طرغی شک ندارم ایشان برای خواهرش اینرا نمیخواهد که اگه بخواد مشکل دارد خودتان را بدبخت نکنید ممکنه تا رابطه ایجاد شه طردتان کند و ارزشتان در نظرش کم شود و آسیب برسه بهتان و در ازدواج بعدی دچار مشکل خیلی دختران اینجور صدمه دیدن یه سری به سایتهای پزشکان بزنید که چه سوالاتی پرسیدن بدون رابطه کامل بکارتشان اسیب دیده و رابطه ازدواج هم سر نگرفت به چندین دلیل از دعوای خانوادگی گرفته تا سوتفاهمهای دختر و پسر  موفق باشید به خودتان رحم کنید همه یختی غریزه را دارن باید صبر کنند