برای شوهرم آواز می خوانم

13:04 - 1395/11/23

با سلام.

دختری25 ساله هستم که به تازگی نامزد کردم. هم خودم هم همسرم کاملا مذهبی هستیم و به تمام واجبات دین پایبندیم و مطلقا موسیقی حرام گوش نمیدیم. خودم صدای خوبی دارم و گهگاهی تو جمع دوستان صمیمیم هم خوندم.حکم اینکه برای همسرم بخونم رو میدونم که اگر موسیقی حرام نباشه اشکالی نداره ولی سوالی که برام پیش اومده این هست که اگر من توی خونه برای همسرم هم بخونم و ایشون از صدای من لذت ببرن ایا این مفسده وجود داره که به شنیدن و لذت بردن از صدای زن عادت کنه و بعدها همین باعث بشه به سمت شنیدن موسیقی های با صدای خانوم ها رو بیاره؟

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

-------------------------------------

کاربران محترم توجه داشته باشند که ادامه‌ی ارتباط با کارشناسان سایت و درج نظرات جدید برای رسیدن به پاسخ نهایی و جامع، تنها با عـضویـت در سایت ممکن خواهد بود؛ برای عضویت در سایت به آدرس مقابل مراجعه فرمائید: www.btid.org/fa/user/register
بعد از عضویت می‌توانید در همین بحث و یا مباحث دیگر انجمن نیز شرکت داشته باشید: http://www.btid.org/fa/forums

http://btid.org/node/104913

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
7 + 2 =
*****
تصویر متفکّر

با سلام؛

رضوان خداوند بر شما که دغدغه ای الهی دارید و می ترسید مبادا اسبابی را فراهم آورید که خدایی ناخواسته اسباب ضلالت و گمراهی را برای همسرتان به وجود آورد.

منتها در مورد سوال شما بالخصوص باید عرض کنم، این تفکر، تفکر صحیحی نیست و شما ناخواسته، یکی از راه هایی که همسرتان می تواند از شما لذت ببرد را سرکوب می کنید و همین می تواند حتی اسباب عقده های روانی را برای همسرتان فراهم آورد.

«يا أَيهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تُحَرِّمُوا طَيبَاتِ مَا أَحَلَّ اللَّهُ لَكُمْ وَلَا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لَا يحِبُّ الْمُعْتَدِينَ[مائده/ 87] ای کسانی که ايمان آورده‌ايد! چيزهای پاکيزه را که خداوند برای شما حلال کرده است، حرام نکنيد! و از حد، تجاوز ننماييد! زيرا خداوند متجاوزان را دوست نمیدارد.»

هر آنچه خداوند در اختیار شما قرار داده که با آن می توانید همسرتان را بیشتر وابسته به خود کنید را به کار بگیرید و مطمئن باشید این کار نه تنها اشکالی ندارد بلکه به نوعی می توان آن را از شگردهای همسرداری دانست و برای آن ثواب نیز قائل شد.

خوشبخت باشید.

تصویر 37
نویسنده 37 در

سوالاتی بزارید که ادم حس نکنه وقتش داره تلف میشه ممنون !

تصویر آسمان95

اگه تو نخونی یکی دیگه میخونه!

نزار براش عقده بشه

تصویر عشق پاک

حکم عقل ؛ زن و مرد به هر طریقی میتونن از هم لذت ببرند و خوش باشند

تصویر یه دوست

" مثل اینکه شما بگید اگر شوهرم موهای منو ببیند و خوشش بیاد تحریک میشه موهای زنان دیگر هم نگاه کند!"

 

خیلی قشنگ بود.

تصویر حسین وجدانی «مشاور»

با سلام

کاربر گرامی در مورد حکم شرعی مسئله ظاهرا سوال کردید که اشکال ندارد و بنده هم مراجعه کردم نظر مراجع بر این است که اگر موسیقی حرام و غنا نباشد اشکالی ندارد.

اما در مورد عادت کردن شوهرتون عرض کنم نمیشه گفت وی عادت می کند مثل اینکه شما بگید اگر شوهرم موهای منو ببیند و خوشش بیاد تحریک میشه موهای زنان دیگر هم نگاه کند! لذا به نظر این اتفاق نمی افند

موفق باشید