من بچه نیستم دوست دارم ازدواج کنم

17:13 - 1395/03/31

باسلام من پسری 24 ساله هستم ودر طی رسیدن به بلوغ تا سن 24 سالگی خود ارضایی داشتم ...اوایل نوجوانی اعتیاد پیدا کردم به این کارسپس در سن 20تا 24 این امروکار گناه را گذاشتم کنارتا جایی که خویشتن داری می کردم الان هم واقعا زیر فشار شهوت وغریزه انسانی هستم ...طوریکه فشار اینقدر زیاد است که نا خود اگاه ذهنم به فضای زنای ذهنی میرودوبا ورزش و سرگرم کردن خود به مسائل و کار های دیگر خودم رو سر گرم می کنم....تا اینجا مقدمه ای بود که لازم می دونستم بگم...در سن 22سالگی با خانواده مسئله ازدواج را مطرح کردم و خانواده ی محترم بنده هم گفتن چشم ما پیگیر موضوع شما خواهیم بو////2سال گذشت اما هیچ خبری نشد ومن بیشتر اصرار کردم که بابا من نیاز به ازدواج دارم چیکار کنم؟؟؟؟مادرم و 2 خواهرم که از من 2و1 سال ازمن بزرگترند در جواب من گفتن تو هنوز بچه ای و زود است زن گرفتن واسه تو....برو برو هنوز صبر کن..../////الان 24 سالمه ومجرد هستم وغریزه ی جنسی ام واقعا پایش را فراتر از داریره ی اختیار من گذاشته وگاهی اوقات با خودم میگم برم خود ارضایی کنم.... شغلم خوبه کارگر ازاد هستم وضعیت مالی امان متوسط است...توانایی اداره ی زندگی را دارم مریضی خاصی ندارم ...کاملا سالمم ...پس چرا خانواده ام دست دست می کنند که تنه فرزند پسرشان ازدواج کند ودوباره به دام گناه بیفتد؟؟؟!!!!وهنوز هم این سوال در ذهنم نمی توانم بگنجانم که من چمه وچه عیب و ایرادی دارم که هنوز خانواده ام فکر می کنند من بچه هستم!!!!؟؟؟؟لطفا راهنمایی ام کنید خیلی این روزها داغونم ............................باتشکر...

http://btid.org/node/94835

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
4 + 0 =
*****
تصویر میعاد
نویسنده میعاد در

من ۲۸ سالمه ومجرد هستم از سن ۲۰ سالگی به پدر مادرم گفتم زن میخوام ولی اقدامی نشد الان که از دنیا سیر شدم چیزی برام فرق نمیکنه واحساس پیری خستگی وبی حوصلگی دارم ورزش کار بودم حرفه ای کنار گذاشتم دوبار شکسته قلبی خوردم از نظر روحیه خراب شدم به هیچ مجلس شادی دوست ندارم برم اگر هم برم از روی اجباره تقصیر کیه که ما هرچی کار میکنیم که یک تیکه طلا بگیریم یاسرمایهای برای کار جمع کنیم ولی نمیشه اگر تو سن کم ازدواج نکنیم سن بالا بدرد چی میخوره اون ازدواج وقتی لذت جونی رو نداریم شور شعف گشتن رو نداریم بخدا خداوند اه این مردم رو میشنوه روزی تمام این مسئولین باید پاسخگویه این همه خانه خرابی ها باشن امامان ما گفتن اگر انسان های بی وسعی دیدید از ادمای مومن بخوای که با دخترانشون رو به ازدواج اونا در بیارن ولی الان برعکس این هستش مومن هام طلا میخوان مادیات میخوان خونه ای که خودشون مستعجرهستن از داماد میخوان تو یکی از خاستگاریام جواب شنیدم که صد میلیون پول داری که میخوای ازدواج کنی این هست تمام دولت اسلامی برای جونا اگر نمیتونید کار درست کنید مانع علاقه دختر پسرا پس نشید ما که سوختیم بقیه جونارو نسوزونید فحشا از دست شما ها بیداد میکنه به خاطره حقوق ناچیزی که این مردم میگیرند چرا ۸ درصد منابع جهان ویک درصد جمعیت جهان رو داشته باشیم بعد نتونیم ازدواج کنیم به خاطره بی پولی چرا فکر میکنید دلار هیچ ربطی به بازار ما نداره بعد قیمت ها طبق دلار بالا میره این رسمش نیست اقایون صبره ما جونا لبریز شده قبله اینکه مروم خودشون تجارت خانه های اقازادها وسرمایه دارهای این مملکت رو خالی کنن خودتو به فکر باشید حداقل شرایط ازدواجشونو فراهم کنید 

تصویر الف
نویسنده الف در

با سلام. با توجه به نوع جواب دادن مادر و خواهرهای شما بنظر میرسه حرف ازدواج شما رو خیلی جدی برداشت نکردن و چون تو بیست سالگی گفتن باشه و شما هم خیلی دنبال این باشه رو نگرفتی فکر میکنن هنوز هم میشه پشت گوش انداختنش. نظر من اینه اگر شرم و حیا مانع این میشه که اصرار کنید اونم با ذکر علت پس یک بزرگتر مثل عموی بزرگ. دایی یا یه دوستِ عاقل و مورد وثوق خانوادگی رو واسطه کنید با پدرتون صحبت کنن اونم به نحوی که کاملا متوجه بشن تصمیمتون جدیه. یه راه متقلبانه دیگه هم وجود داره که ما برای یکی از اشنایان اعمال کردیم جواب داد:-) خانواده ایشون برای ازدواجش دست دست میکرد و پا پیش نمیذاشت( البته به دلایل غیر منطقی) این اقا رفت خیلی جدی و قاطع به مامانش گفت با یه خانومی اشنا شدم سه سال از من بزرگتره یکبار هم ازدواج کرده ولی طلاق گرفته ولی خیلی دختر خوب و خانومیه( حتی میتونست بگه یه بچه هم داره) مادرش هم به شدت مخالفت کرد و این اقا هم گفت بالا برین پایین بیاین میخوام باهاش ازدواج کنم چون کسی بهتر از این رو ندیدم مادرش هم چون احساس خطر کرد دو روز بعد یه لیست از دخترهای فامیل و همسایه رو گذاشت جلوش. الان هم خداروشکر ازدواج کرده. اونم با موردی که خانوادش هم تایید کردن و مشکلی باهاش ندارن. امیدوارم راه اول جواب بده و کار به راه دوم نرسه :-)
عاقبت بخیر باشید.

تصویر s.saeed
نویسنده s.saeed در

احسنت. خیلی راه حل جالبی هست بدون ریسک راه های دیگه و بدون خون و خونریزی...

 

تصویر Ali7291
نویسنده Ali7291 در

آفرین عالی بود
راه کار منطقی بنظر میرسه 

تصویر Ali7291
نویسنده Ali7291 در

دعا بکن برا ظهور آقا امام زمان عج.

تصویر hosein۶
نویسنده hosein۶ در

سلام به خانم مریدا
شرمنده داشتم تند تند مینوشم خانمش از تو افتاد.
آیه بیست و چهار سوره نساء
وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاءِ إِلَّا مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ كِتَابَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَأُحِلَّ لَكُمْ مَا وَرَاءَ ذَلِكُمْ أَنْ تَبْتَغُوا بِأَمْوَالِكُمْ مُحْصِنِينَ غَيْرَ مُسَافِحِينَ فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً وَلَا جُنَاحَ عَلَيْكُمْ فِيمَا تَرَاضَيْتُمْ بِهِ مِنْ بَعْدِ الْفَرِيضَةِ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا [24] و نيز زنان شوهردار بر شما حرام شده‌اند، مگر آنها كه به تصرف شما درآمده باشند. از كتاب خدا پيروى كنيد. و جز اينها، زنان ديگر هرگاه در طلب آنان از مال خويش مهرى بپردازيد و آنها را به نكاح درآوريد نه به زنا، بر شما حلال شده‌اند. و زنانى را كه از آنها تمتع مى‌گيريد واجب است كه مهرشان را بدهيد. و پس از مهر معيّن، در قبول هر چه هر دو بدان رضا بدهيد گناهى نيست. هر آينه خدا دانا و حكيم است. (24)
قرآن مبين
از هر کسی که تو علوم قرآنی وارد هست میتونی سوال کنی که آیا این آیه در مورد حلال بودن ازدواج موقت نازل شده یا نه ؟ اگه به تفسیر این آیه هم مراجعه کنی میفهمی.
فک کنم دیگه به صلاح نیست این بحث رو ادامه داد میترسم آخرش کار بکشه به ضرب و جرح.
اما در کل از شما خانم مریدا ممنونم که وخ گذاشتین و جواب منو دادید
انشاالله که موفق باشید.

تصویر miss..merida

سلام و با احترام به نظر شما
ضرب و جرح برای چی..
یا شما منو قانع میکنید یا من شما رو قانع میکنم .در هر صورت یک نفر اینجا از فکر اشتباه بیرون میاد .
حالا اینکه یکی نمیتونه ازدواج کنه پس بره به اسم صیغه با هر کی دوست داره باشه بعدم بگه خلاف شرع که نکردم!حلال بوده! بیشتر یه جور کلاه شرعیه و اساسا ماها عادت کردیم از هر حکمی اون قسمتش و که دوست داریم برداریم و با توجه به منافع شخصیمون یه برداشت سطحی ازش بکنیم بعدم بگیم خب اسلام گفته!!!! بیشتر یه جور توجیهه
خدا تو قرآنش میگه اگه نمیتونید ازدواج کنید(از نظر شرایط مالی) عفت پیشه کنید(وَلْیَسْتَعْفِفِ الَّذِینَ لَا یَجِدُونَ نِکَاحًا حَتَّى یُغْنِیَهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ…..”(آیه ۳۳ سوره نور) . ولی نگفته شرایط ازدواج ندارید برید صیغه کنید بعدم هر موقع شرایطتون جور شد برید دست رو یه دختر آفتاب مهتاب ندیده بزارید بهشم نگین چی کارا کردین!!!!
شمایی که میفرمایین صیغه تو اسلام از شیر مادر حلال تره پس واسه دخترا هم همینه. هیچ فرقی نداره. پس شمای نوعی هم با دختری که کاملا شرعی و اسلامی و قانونی قبلا صیغه کسی(کسانی) بوده منطقا واسه ازدواج هیچ مشکلی نباید داشته باشین و طرف خیلی شیک میتونه بگه و شما خیلی شیک و متمدنانه بپذیرین..
البته شخصا هیچ ادعای مسلمونی و مذهب و این چیزا ندارم و مفسر قرآن هم نیستم... چون در کل معتقدم شاید هنوز کسی پیدا نشده که تونسته باشه عظمت قرآن و آیه هاش و اون جور که واقعا شایستس درک کرده باشه ولی به شدت معتقدم نمیشه و نباید از هر چیزی اون چیزی رو برداشت کنیم که خودمون دوست داریم و منفعتمون توشه که متاسفانه متاسفانه تو اوضاع فعلی همه چیز شده سلیقه ای(از اسلام و قرآن گرفته تا …) و البته که نود درصدمون هم شدیم دنباله رو و مقلد کورکورانه که حتی زحمت یه تحقیق ساده رو هم به خودمون نمیدیم......
متشکرم بابت نقد محترمانه شما.
اینکه متمدنانه درباره موضوعات گفت و گو بشه خیلی خوبه..
موفق باشید

تصویر الهه نازززز

خانوادت رو ببر پیش مشاور.
بذار حرفای تو رو از زبون یه مشاور با تجربه بشنون.
اون وقت راضی میشن.

تصویر موسی
نویسنده موسی در

سلام
حتماً دنبال ازدواج باش و از خود ارضایی دوری کن که لجنزار کثیفی هستش

تصویر hosein۶
نویسنده hosein۶ در

در جواب مریدا
اول خدارو شکر میکنم که یه همچین سایتی ایجاد شده تا براحتی ميشه تبادل نظر کرد یکی از مزیتاش اینه که به اشتباهاتمون پی میبریم .چه بسا پندارهای غلطی که تو ذهنمون داریم و فکر میکنیم که درستن اما با یه بحث کوتاه به اشتباهمون پی میبریم.
خدا تو قرآن لعنت کرده کسایی رو که حلال خدا رو حرام میشمارم و برعکس . ازدواج موقت هم در قرآن به حلال بودنش اشاره شده .
اما از این که گفتی مردا با صیغه کردن یه زن ازش بهره جنسی میکشن. مسئله جنسی یه نیازه زن هم نیازمند این هست حتی بیشتر هم نیازمنده آخه تا قبل از طلاق یا فوت همسرش یه مرد کنارش بوده حالا دیگر چند ماه هست که تنهاست آیا فک نمیکنی که نیازش بیشتره. من یکی از دوستام یه زن صیغه ای داشت بهم ميگفت هر شب که میرم کنارش دست از سرم بر نمیداره آخر به هزار جور کلک ازش دور میشم .دوستم ميگفت بعد از تموم شدن مدت صیغه که رهاش کردم اون زنه منو ول نمیکرده مدام بهم زنگ میزنه و میگفته هیچ پولی ازت نمیخام فقط شما بیا کنارم باش. پس با توجه به این تفاسیر هیچ کس به زور از کس ديگه بهره جنسی نبرده. البته بازم نميشه با اطمینان کامل قضاوت کرد.شاید تو آینده من یا شما به اشتباهاتمون پی ببریم. اما به این راحتیام نميشه از زبون یه بیوه حرف زد.

تصویر miss..merida

سلام اقا ایمان ممنون از شما
این قسمت حرفتون رو قاب گرفتم (((غیر مذهبی در قالب دوستی و مذهبی در قالب صیغه نیازش رو برطرف میکنه. من ترجیح میدم از راه اول برم لااقل یک دین و عقایدش رو به سخره نگیرم..))))ناخوداگاه منو سمت این نکته سوق داد  اگر جایی  دین و مبانی اخلاقی همسو با هم نباشن، یقینا انتخاب “اخلاق” شرافتمندانه تره….
برای همین پرسیدم از شما فحوای کلامتون رو .
بازم سپاسگذارم ازتون.

تصویر iman70
نویسنده iman70 در

سلام خانم مریدا ممنون از شما. نه خیلی منظورم این نبود . من تا حالا موردی ندیدم دین و مبانی اخلاقی با هم تناقض داشته باشن. چیزی که تناقض داره برداشت و تفسیر نادرست ما از یه موضوع هست. اینکه گفته شده صیغه حلاله دلیل بر این نیست که هرکسی به خودش اجازه بده این کار رو بکنه. وقتی طرف دوس داره یه کار رو انجام بده و فقط از صیغه به عنوان راهکار استفاده میکنه نمیشه دین رو متهم کرد. دین گوشت خوک رو در عین حرام بودن در مواقع ضرورت حلال میکنه و همینطور ارتباط با زن نامحرم رو در مواقع ضرورت حلال کرده(صیغه). ایا مردم در حالت عادی یه ذره گشنشون بشه میرن گوشت خوک بخورن؟ ولی همین ادما به محض اینکه شهوتشون اوج بگیره فک میکنن باید صیغه رو تجربه کنن.  

تصویر miss..merida

اقا ایمان فکر میکنم مضمون کل کامنتون این یک خطه .
جایی که دین و مبانی اخلاقی همسو با هم نباشن، یقینا انتخاب “اخلاق” شرافتمندانه تره….
همینطوره؟

تصویر miss..merida

ممنون اقا ایمان استفاده کردمyes

تصویر iman70
نویسنده iman70 در

میگن یه اقایی اسب سیاه رنگی داشت بهش گفتن اسبت رو نمیفروشی گفت نه. گفتن چرا؟ گفت چون سیاه رنگه. پرسدن چه ربطی داره؟ گفت واسه منکه نخوام بفروشم همین یه بهونه کافیه. 
حالا شما هم میخوای توجیه کنی صیغه رو از زمین و زمان دلیل میاری. شاید صیغه در اصل خودش چیز بدی نباشه اما چیزی که هست اینه که قطعا تو کشور ما بی نهاااااایت داره از ازش سو استفاده میشه. غیر مذهبی در قالب دوستی و مذهبی در قالب صیغه نیازش رو برطرف میکنه. من ترجیح میدم از راه اول برم لااقل یک دین و عقایدش رو به سخره نگیرم. تو همین سایت داشتیم طرف رفته یه زن زردشتی رو صیغه کرده. اونم از نوع مجردش خب حالا ایا اصلا شرع بهش اجازه داده دختر مجرد و غیر مسلمون رو صیغه کنه؟ این اقا بدون اینکه به خودش زحمت بده یه تماس بگیره بپرسه کارش درسته یا نه رفته صبغه کرده این یعنی چی؟ چیزی بغیر اینه که میخواسته دل خودش رو اروم کنه؟  
من تعجب میکنم ازت همچین مثالی زدی. خیلی دخترام بدون صیغه با یکی همخواب شدن و بعدش به پسر اصرار کردن که تنهاش نذاره این یعنی دوستی خوبه؟ بهت میگم از زمین و زمین توجیه میاری واس همینه. اتفاقا این مثالی که زدی دلیل بر شک کردن به صیغه هست. نشون میده نباید تو هر شرایطی دست به این کار زد. چرا دوست شما دنبال پیچوندن این خانومه؟ چرا وابسته میکنه و الان جا میزنه؟ طبعات اینجور برخورد کردن در اینده پسر و دختر چیه؟ خب طبیعیه که دختر دلش میشکنه و دچار یاس میشه. از طرفی فرصت خودش رو هم داره میسوزونه و به فکر ازدواج دائم نیست. تامین مالی هم که میشه پس دنبال کسب درامد نیست. یهو یکی مثل دوست شما جا میزنه اون خانومم چون پشتوانه مالی نداره میره صیغه نفر دوم میشه و همچنان این داستان ادامه داره. اما دوست شما اگر دفعه اولش باشه زیر دهنش مزه میکنه میبینه چه راحت میشه با یکی رابطه داشت و بعد ولش کرد. و از اونجایی که میبینه چه راحت میشه با یکی وارد رابطه شد هرجا بخاد بره خواستگاری همیشه این فکر تو ذهنشه که نکنه اونم..؟؟ البته در بیشتر موارد تا زمانی که از این راه تامین بشه سراغ ازدواج نمیره. فک میکنی اگر اون خانوم ب دوستت بگه بیا بدون صیغه با هم باشیم دوستت پس میزنه؟
چرا هیچکس اینجور مواقع سعی نمیکنه یه کاری بکنه طرف از لحاظ مالی تقویت بشه وابسته این و اون نباشه. همه وظیفه خودشون میدونن صیغه بکنن؟
 
 

تصویر miss..merida

 با احترام به نظرتون
.فکر نمیکنم اجازه داده باشم کسی منو بدون  کلمه خانم صدا کنه  پس اولا خانم مریدا
دوما کجا درقران صریحا گفته میشه اسم ایه و سوره رو بفرمایید ما هم استفاده ببریم.. ممنون میشم.
فرض کنید ی نفر در دوران تجرد ۳ نفر رو در زمان های مختلف صیغه کرده بوده!! این یعنی شخص اهل کلاه شرعی هست! یعنی خواسته با این بهانه که صیغه ست و شرعیه با ۳ نفر مختلف و متنوع!!! رابطه داشته باشه!!
کاری به درست و غلط بودن دوست دختر و رابطه و این چیزا اصلا ندارم..ولی این که فک کنیم صیغه کرده پس مقیده پس معتقده ! ! چی بگم!
کلا حرفا و دلیل برای حلال بودن صیغه تناقض داره یکی میگه حلاله چون مرد توان ازدواج داءم نداره میتونه صیغه کنه من نمیدونم کسی که صیغه میکنه فقط مفت نیازشو برطرف میکنه میره اون زن هم خرج خورد خوراک اینا نداره فقط لنگه نیاز جنسیه..
یکی میگه یه زنی که بی سرپرسته نداره تو خرج زندگیش مونده باید صیغه بشه ولی نه صیغه مرد متاهل صیغه یه پسر مجرد … پسر مجرد اگه دستش به دهنش میرسید میرفت زن میگرفت نه خرج صیغه ای کنه پس مشتری این ازدواجا بیشتر مردای متاهلن تا پسر مجرد
کسی که صیغه میشه یا صیغه میکنه هیچ فرقی با اون دختر و پسرایی که همینطوری باهم دوست میشن نداره چون جفتش موقته بعد چند ماه یا چند سال تموم میشه …وحاصلش پدیده ایی میشه ب اسم تنوع طلبی.
نمیشه با همین شرایط و قناعت کردن تشکیل خانواده دایمی داد؟ا؟نمیشه با همون مهریه پایینی که خانم قبول کرد به عقد موقت دربیاد عقد دائمش بشه ؟

تصویر miss..merida

سلام  در رابطه با نظر کابری ک گفتن صیغه و..

راستش
نحوه پرسش و جوابا واقعاااااااا ۳ نقطه بود! ابدا رغبت نداشتم بحث های تکراری صیغه و کلاه شرعی و … رو که ۱۰۰۰ بار دیگه هم مطرح بشه همین بحثا و صحبتا توش میشه رو دنبال کنم .

رابطه داشتین قبل ازدواج به هر دلیلی. یا رفع نیاز جنسی یا به قول آقایون سایت(در پست های قبلی و مربوط ب این امر که بحث شده ) فقط و فقط محض رضای خدا و کمک به زن مجرد یا زن بیوه! که من نمیدونم کمک به زن بیوه آیا فقط از نوع کمک سکسیه؟؟ طرف اگه خدا پبغمبر حالیش باشه ماه به ماه گوشت و مرغ و خوراک و ۳۰۰ تومن حداقل بده برای کمک به اون نیاز مند! نه اینکه بهره کشی جنسی کنه!درست نیست بهرحال پس فکر این موردم نکنید.

 هرکی هرسبکی برای خودش در پیش گرفته محترمه مادامی که سبکش «به لجن نکشه و گند نزنه » به انسانیت و جامعه و اعتماد و تهعد!

و مهمتر از همه هرسبکی برای خودمون می پسندیم برای طرف مقابلمون (همسر دایمی!) هم بپسندیم!! اگه این نکته رو در نظر بگیریم خیلی مشکلاتمون در این مورد حل میشه.پیشنهادم اینه خودتون رو به خانوادتون اثبات کنید .چه در در کار چه امور اخلاقی و...
بشخصه مدتهاست حالم داره از مدل عشق و عاشقی تو جامعه مون به هم میخوره. انگار اینجا عشق واقعی و بخصوص «تعهد» بی معناست حالا چه شرعی چه غیر شرعی..
ببخشید اگه پراکنده حرف میزنم. ولی همه چیز بستگی به خوده شما داره!برای عبوراز بحران.

موفق باشید

تصویر hosein۶
نویسنده hosein۶ در

در جواب 123456
اگه یه کم زرنگ باشی هیچ کس نمیفهمه . میتونی تو یه شهر دیگه ازدواج موقت کنی اونوقت دیگه محاله کسی بفهمه.
اما در مورد تنوع طلبی یه کم براتون مشکل ساز ميشه در آینده .
اما در کل اگه ازدواج موقت چیز بدی بود دین اسلام حلالش نمیکرد. حالا که حلالش کرده دیگه جای بحثی روش نیست.

تصویر زهرا88
نویسنده زهرا88 در

باز اين بحث كذايي ص... شروع شد
بابا حالمون به هم زديد
اسلام و پيامبرانم گفتن اگر فقيري ازدواج كن.ازدواجتو آسون بگير نرو دنبال دختر همه چيز تمو،تو ملاكات سخت نگير
اينا مهمتره اينارو عمل كنيد تا اون كار زشت رو

تصویر 123456
نویسنده 123456 در

میدونید چیه خدا جای حق نشسته شما برو خارج از ایران کاری کن
خدا کاری میکنه ه دست رو شه 

دیدم که میگم 
همیشه خدارو باید در نظر داشت 

پایبندی به اخلاقیات چیز دیگه ای هست 

بسیار بسیار بسیار ارزش و احترام قائل هستم برای کسانی که واسه بی بندوباری های خودشون دنبال حلال و حرام نمیرن و پای چیز الکی مانند صیغه رو وسط نمیکشن 
فقط یه سست عنصر ترسو میتونه بگه .........................

خدایا هزار بار شکرت .......

تصویر yasin1366
نویسنده yasin1366 در

کسی که بخواد برای جلوگیری از خودراضایی ازدواج کنه همون بهتر که ازدواج نکنه

شما بیا اول خودت به خانوادت ثابت کن که اونا بتونن به عنوان یک مرد روت حساب کنند

یا با کار کردن و پس انداز کردن و خرید یک ماشین و... که بفهمند مرد شدی
یا با پذیرفتن مسئولیت هایی در خانواده تا اونا بدونن که تو مرد شدی
 

تصویر hosein۶
نویسنده hosein۶ در

سلام میتونی از ازدواج موقت استفاده کنی پولهاتو ذخیره کن هر چند ماه یکبار برو سراغ ازدواج موقت . هر چند که پیدا کردن زن صیغه ای یه کم مشکل هست اما اگه به یه روحانی بسپاری واست پیدا میکنه.البته باس یه جور این کارو بکنی که خونواده نفهمن. و البته این راه هم همینطور که از اسمش پيداست یه راه حل موقت هست اما واسه تو گناه نیفتادن خوبه.

تصویر yasin1366
نویسنده yasin1366 در

راه حل موقت دردی دعوا نمیکنه

تصویر 123456
نویسنده 123456 در

 میتونی از ازدواج موقت استفاده کنی پولهاتو ذخیره کن هر چند ماه یکبار برو سراغ ازدواج موقت" 
 
واویلا هر چند ماه یکبار .....................................

کسی که بره سمت صیغه تنوع طلب میشه frown
وقتی ازدواج کنه به یک زن راضی نمیشه در ضمن اگه اهل ولایت شما بدونن زن صیغه میکنین کیس مناسبی جهت ازدواج با شما پیدا نخواهد شد. مجبوری به قول یه بنده خدایی با خس و خاشاک ازدواج کنی .... 

 

تصویر mahdipour
نویسنده mahdipour در

با سلام

شرایط روحی شما را درک می کنیم و می دانیم که وقتی جوانی نیاز به ازدواج دارد چه احساس و شرایط سختی را دارد.
اولا جای تحسین است که شما توانسنته اید خود ارضایی را ترک کنید، همین که با ورزش و سرگرمی از این تکنینک برای ترک استفاده کرده اید، روش و تدبیر خوبی برای درمان است، و این تکنیک را تا می توانید داشته باشید و درکنار ان معنویت را نیز بیشتر کنید تا مبادا این رفتار بر شما تسلط شود.
اما راهکارهایی برای حل ازدواج شما بزرگوار:
1. تا می توانید با قاطعیت اصرار کنید و بر خواسته خود پای بند باشید تا خانواده برای شما پیش قدم شوند (وقتی ببینند شما با جسارت کامل و جدیت تمام دنبال این قضیه هستید حتما کمکتون می کنند.)
2. اگر دایی یا عمو یا بزرگی از بستگان که دلسوز و حرفشان نفوذ دارند می توانید از قدرت آنها برای حل مشکل استفاده کنید، آنها را واسطه قرار بدهید تا با خانواده به طور مفصل صحبت کنند و آنها را راضی به این مساله کنند.
3. با مادرتان به طور صمیمی صحبت کنید و  او را متقاعد کنید که شما نیاز به ازدواج دارید.
4. دعا و توکل به خدا را حتما فراموش نکنید که دلها در اختیار او هستند.
5. می توانید کیس هایی را خودتان تحقیق کرده و بعد از شناسایی به خانواده پیشنهاد بدهید.